Recensie Amarante, Genk/ Hasselt / Maasmechelen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
En eindelijk was het zover.....6dec. of zoals zij het zo lief tegen me zei.....kom 6 dec je verjaardag maar vieren bij me. En zo geschiedde, vandaag om 19u. Alles is hier door medewandelaars al gezegd in feite. Amarante is een topper, wauw wauw en wauw. Natuurlijk hadden we al ff de tijd gehad om mekaar beter te leren kennen via whatsapp, en dus was er van stress of ongemak weinig sprake. Flesje poppen,kusjes droppen, likjes geven , zo begon het. Maar al snel wou ze me een rondleiding geven doorheen het mooie optrekje. Eerlijk, ik heb niks gezien. Verder dan de eerste kamer met prachtig ronde bed zijn we niet geraakt. Ik bespaar jullie de details maar op 2uur is er veel vocht verbruikt.....langs beide kanten. Ze is onovertroffen, en het klikte . waarvoor dank.
Ik ga snel weer naar deze parel dat is duidelijk. 🥰
 
En eindelijk was het zover.....6dec. of zoals zij het zo lief tegen me zei.....kom 6 dec je verjaardag maar vieren bij me. En zo geschiedde, vandaag om 19u. Alles is hier door medewandelaars al gezegd in feite. Amarante is een topper, wauw wauw en wauw. Natuurlijk hadden we al ff de tijd gehad om mekaar beter te leren kennen via whatsapp, en dus was er van stress of ongemak weinig sprake. Flesje poppen,kusjes droppen, likjes geven , zo begon het. Maar al snel wou ze me een rondleiding geven doorheen het mooie optrekje. Eerlijk, ik heb niks gezien. Verder dan de eerste kamer met prachtig ronde bed zijn we niet geraakt. Ik bespaar jullie de details maar op 2uur is er veel vocht verbruikt.....langs beide kanten. Ze is onovertroffen, en het klikte . waarvoor dank.
Ik ga snel weer naar deze parel dat is duidelijk. 🥰
da's n heel heel magere recensie, niet eens een volwaardige, rekening houdende met alle voorgaande van je comments en met je reputatie op dit forum, vreemd. wat zou sexlex hiervan vinden ? andere vlag, zelfde lading.
 
Door omstandigheden vandaag niet werken, daarom ff bij onze lieve deugniet een balletje opgegooid en warempel......, ze had nog een "gaatje". ?

Vanmiddag dus weer een superdate in het vooruitzicht, boffen dus. ?♨️?
hoeveel geluk kan je hebben ? lucky you. fantastisch
ik probeer haar al even te oakken te krijgen om n afspraak te maken ... bellen, sms berichten of whatsapp ... nog geen reactie gehad.
blijven proberen is de boodschap zeker ?
alle tips om met haar in contact te kunnen komen om een afspraak te maken zijn welkom
 
hoeveel geluk kan je hebben ? lucky you. fantastisch
Had blijkbaar het geluk dat er net iemand had geannuleerd.
Lullig voor hem, goed/leuk voor mij iig. (y) 😇

Maar mocht ook wel een keertje mazzel hebben.
In het verleden door omstandigheden heeft zij ook moeten annuleren, heeft zo moeten zijn denk ik. ;)

Nu in afwachting van de volgende annulering. :cool:
 
hoeveel geluk kan je hebben ? lucky you. fantastisch
ik probeer haar al even te oakken te krijgen om n afspraak te maken ... bellen, sms berichten of whatsapp ... nog geen reactie gehad.
blijven proberen is de boodschap zeker ?
alle tips om met haar in contact te kunnen komen om een afspraak te maken zijn welkom
blijven proberen. het is een topper.
 
blijven proberen is idd de boodschap, geen reactie op mijn WhatsApp berichten, ik las op RL dat ze ziek is, hopelijk heb ik wat meer geluk in 2022
 
blijven proberen is idd de boodschap, geen reactie op mijn WhatsApp berichten, ik las op RL dat ze ziek is, hopelijk heb ik wat meer geluk in 2022
Veel succes. Ik wacht ook nog. Laatste 2 dates geannuleerd. Ziek zijn kan iedereen overkomen he. Het is echt een topper. Niet opgeven met proberen
 
Amarante is al twee weken flink ziek. En er is nog geen beterschap in zicht. Dus we zullen nog even geduld moeten hebben. Ze reageert ook niet op berichtjes
 
Ze is nog steeds ziek maar ze heeft geen Corona. Hopelijk is ze snel terug. Ze wordt gemist door velen denk ik 😅 zeker nu haar onlyfanspagina weg is …
 
Heren, ik heb haar een 3 tal jaar geleden in Hulshout een paar keer kunnen ontmoeten - toppertje.

Ik zie wel dat ze niet meer adverteert - mocht ze nog actief zijn dan graag een link of contactgegevens.
 
We kunnen maar enkel het beste en sterkte wensen(ook al is ze dat beu gehoord). Hoe moeilijk ook; de zon komt elke dag terug op…
 
Mensen die in de shit zitten vinden net dat waarschijnlijk heel erg! Bond Zonder Naam gaat waarschijnlijk niet helpen.
 
Heb er een 2 tal jaar geleden ook eens mee afgesproken, was gewoon geweldig. Mooi heet en lekker de eerste keer klaargekomen op haar gezicht. Een topdate gewoon
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan