Amateur gb met stel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb me aangemeld voor het feestje van woensdag. Ik ben een gewone bezoeker/ster maar ook weer een beetje een bijzondere want ik zal die dag aanschuiven als TV sletje Uschi. Ik stel me terughoudend op richting de heren maar ben beschikbaar voor wie dat wil (met een beetje geluk komt er zo nu en dan een pik mijn kant opwaaien en zo niet dan vermaak ik me toch wel :- ).
 
Laatst bewerkt:
Heb me aangemeld voor het feestje van woensdag. Ik ben een gewone bezoeker/ster maar ook weer een beetje een bijzondere want ik zal die dag aanschuiven als TV sletje Uschi. Ik stel me terughoudend op richting de heren maar ben beschikbaar voor wie dat wil (met een beetje geluk komt er zo nu en dan een pik mijn kant op waaien en zo niet dan vermaak ik me toch wel :- ).
Top, Uschi. Wordt een geil feestje….hoe meer variëteit des te beter!
 
Heb me aangemeld voor het feestje van woensdag. Ik ben een gewone bezoeker/ster maar ook weer een beetje een bijzondere want ik zal die dag aanschuiven als TV sletje Uschi. Ik stel me terughoudend op richting de heren maar ben beschikbaar voor wie dat wil (met een beetje geluk komt er zo nu en dan een pik mijn kant opwaaien en zo niet dan vermaak ik me toch wel :- ).
jammer dat ik er deze woensdag niet kan, anders hadden we zeker even geproeft bij elkaar
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Plassex
  4. Plassex door klant
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoals beloofd mijn recensie nav de gangbang vanmiddag. Was voor mij 100% geslaagd, de communicatie vooraf, tussentijds reageren en de ontvangst vandaag was helemaal in orde.

Mooie schone woning en vooraf even douchen, heerlijk! Daarna begonnen, de dame zag er ontzettend goed uit, lekker gebruind en prachtig slank. Beter dan de foto's die ik had gekregen zelfs. Ze nam goed het initiatief en zat binnen No-time met haar mond vol.. De aandacht werd goed verdeeld en handen, mond en kutje zaten geen moment zonder pik!

Na een lekkere lange sex sessie mocht ik over haar kleine mooie borsten klaarkomen, wat een kliederboel. Vervolgens een poosje lekker gekeken totdat ik weer kon.. Dame was heerlijk nat en zelfs een squirter!! Lekker strak kaal kutje waar ze ook goed mee kon knijpen.

Ze kreunde dat het een lieve lust was als je haar stevig neukte en uiteindelijk nog een tweede keer een condoom volgespoten, daarna snel even douchen en rennen naar de parkeermeter haha.

Al met al een hele geslaagde middag met ook nog eens leuke bezoekers, iedereen bedankt
 
Zoals beloofd mijn recensie nav de gangbang vanmiddag. Was voor mij 100% geslaagd, de communicatie vooraf, tussentijds reageren en de ontvangst vandaag was helemaal in orde.

Mooie schone woning en vooraf even douchen, heerlijk! Daarna begonnen, de dame zag er ontzettend goed uit, lekker gebruind en prachtig slank. Beter dan de foto's die ik had gekregen zelfs. Ze nam goed het initiatief en zat binnen No-time met haar mond vol.. De aandacht werd goed verdeeld en handen, mond en kutje zaten geen moment zonder pik!

Na een lekkere lange sex sessie mocht ik over haar kleine mooie borsten klaarkomen, wat een kliederboel. Vervolgens een poosje lekker gekeken totdat ik weer kon.. Dame was heerlijk nat en zelfs een squirter!! Lekker strak kaal kutje waar ze ook goed mee kon knijpen.

Ze kreunde dat het een lieve lust was als je haar stevig neukte en uiteindelijk nog een tweede keer een condoom volgespoten, daarna snel even douchen en rennen naar de parkeermeter haha.

Al met al een hele geslaagde middag met ook nog eens leuke bezoekers, iedereen bedankt
Was gezellig, Ray!
 
Hallo
Wij stel midden 40 , hebben al een aantal malen een bukkake gehouden met mogelijkheid met plassex over beide.
Zij wil nu een stapje verder en daarmee onze 1e gangbang houden .
Gewoon lekker relaxed in privé sfeer
En wij beiden houden er ook echt van dus geen fake gedoe .
Wellicht interesse in deze groep , helaas hebben we ook meerdere malen meegemaakt dat mensen uiteindelijk niet op komen dagen e.d.
Mocht er interesse zijn stuur maar een pb
Het is op woensdag 10 augustus om 14 uur
De dame is 45 jaar , mooie Hollandse vrouw met mooie zwart blonde krullen , slank figuur mooi gebruind niet te lang , heerlijke billen en een mooi koppie met prachtige ogen , ze is mooi geschoren van onderen en een heerlijk kutje , en ze geniet er echt van , hij 48 jaar 1.82 normaal postuur ziet haar graag genieten en doet graag mee met jullie .
Kosten 100 euro dik 2 uur plezier
Pzc nmc vingeren beffen zoenen en je mag ons ook nog lekker onder plassen
Geen anaal
Belangstelling! Stuur me aub een pb als het weer een keer is aub!
 
Ik ben 14 september weer van de partij en schuif wederom aan in travestie. Stel me terughoudend op richting de heren maar ben beschikbaar voor wie dat wil (met een beetje geluk komt er af en toe een lekkere pik mijn kant op waaien en zo niet dan vermaak ik me toch wel). Extra veel opties voor de liefhebber dus :).
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 15 september weer van de partij en schuif wederom aan in travestie. Stel me terughoudend op richting de heren maar ben beschikbaar voor wie dat wil (met een beetje geluk komt er af en toe een lekkere pik mijn kant op waaien en zo niet dan vermaak ik me toch wel). Extra veel opties voor de liefhebber dus :).
Leuk dat je er weer bij bent , het is wel de 14e hè 😊 tot dan .
 
hey
even ter info door onvoorziene omstandigheden is de datum aangepast
we hebben de volgende 2 opties
vrijdag 16-9 om 15 uur en woe 21-09 om 14 uur
mocht je interesse hebben in 1 van deze data horen we het graag
excuses voor het ongemak
hopelijk schikt het 1 van deze data
xx
 
Ehmmm ligt het aan mij of is dit een reclame topic in een recensie categorie? Wist namelijk niet dat zoiets mocht @admin ? Daar heb je toch andere sites voor?

Op hookers zou je een ban aan je broek hebben..., mits je betaald voor een reclametopic.
 
hey we zijn er weer , we hebben een nieuw account dit ter info
we willen graag eens iets aparts doen en een gangbang met een fuckbox en gloryhole waar de dame in zit
jullie kunnen ze dan neuken zonder dat zij en jij haar gezicht zien (zoek de filmpjes maar eens op ) en er is ook een gloryhole met een aantal gaten aanwezig , we eindigen dan samen op het matras om nog eens een mooie ronde te doen , we willen even peilen of hiervoor animo is , we willen het evt vrijdag doen ..x
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan