Amateurs die niet online adverteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

2minuteman

Newbie
2
04/03/22
8
1
Beste wandelaars. Ik ben eigenlijk op zoek naar leuke amateurtjes die soms ontvangen om wat bij te verdienen. Maar die niet online adverteren met hun diensten en dit slechts af en toe doen met een kleine lijst vaste mannen. Type single huisvrouwen of kappertjes.l, zeg maar. Dit omdat het mij toch een beetje tegenstaat om met vrouwen af te spreken waarbij het soms lopende band werk is, en clubs is ook niet mijn ding. Ook vindt ik het belangrijk dat de dames gewoon zelfstandig zijn en dat al mijn (en hun!) zuurverdiende centjes goed besteed worden (en niet afgeroomd). Hebben jullie tips voor mij? Mijn voorkeur gaat uit naar:
- 21 t/m 40 jaar
- slank tot mollig (geen BBW)
- Ben woonachtig Rdam maar wil best Max 1 uur rijden
- Standaard sex, geen anaal of andere kinky stuff
- Ben zelf een gemiddelde kerel van 40jr

Als iemand tips heeft hoe/waar te zoeken, (of zelfs contactje via PB om iemand te helpen met meer inkomsten te verdienen) houd ik mij aanbevolen!!
 
Zelf adverteren op sexjobs. Heb nu ook net een nieuw contact, een beest waar geen dvp tegenop kan. Vorige week de eerste afspraak gehad en ben nog steeds onder de indruk....

100 euro + een drankje op een terras, 3 uur onder de pannen geweest.

Succes!
Plaats je dan foto's van jezelf op sexjobs? ben daar huiverig voor.
 
Zelf adverteren op sexjobs. Heb nu ook net een nieuw contact, een beest waar geen dvp tegenop kan. Vorige week de eerste afspraak gehad en ben nog steeds onder de indruk....

100 euro + een drankje op een terras, 3 uur onder de pannen geweest.

Succes!
Maar dan neem ik wel aan dat JIJ degene bent die die €100 krijgt, toch? 😉
 
Zelf adverteren op sexjobs. Heb nu ook net een nieuw contact, een beest waar geen dvp tegenop kan. Vorige week de eerste afspraak gehad en ben nog steeds onder de indruk....

100 euro + een drankje op een terras, 3 uur onder de pannen geweest.

Succes!
Hallo Strûnr. Onder welke rubriek zou je die moeten plaatsen? Alvast bedankt.
 
Maar dan neem ik wel aan dat JIJ degene bent die die €100 krijgt, toch? 😉
Haha, nee hoor en dat hoeft ook niet. Ik vind het een prima transactie op deze manier. 100 euro betalen en je achteraf niet schuldig voelen als je niet terug appt of even geen tijd hebt om ergens op te reageren. We staan er beide zo in, helemaal goed.

Hallo Strûnr. Onder welke rubriek zou je die moeten plaatsen? Alvast bedankt.
Mannen en dan betaald contact gezocht. Houd wel rekening met veel fakers maar daar moet je ff door heen.
 
Zelf adverteren op sexjobs. Heb nu ook net een nieuw contact, een beest waar geen dvp tegenop kan. Vorige week de eerste afspraak gehad en ben nog steeds onder de indruk....

100 euro + een drankje op een terras, 3 uur onder de pannen geweest.

Succes!
100 euro voor 3 uur is niet veel de meeste vragen meer Hoe oud is deze dame dan en ziet ze er goed uit?
 
Zelf adverteren op sexjobs. Heb nu ook net een nieuw contact, een beest waar geen dvp tegenop kan. Vorige week de eerste afspraak gehad en ben nog steeds onder de indruk....

100 euro + een drankje op een terras, 3 uur onder de pannen geweest.

Succes!
Wat zeg je dan zoal in een advertentie?
 
Wat zeg je dan zoal in een advertentie?

Tekst van mijn advertentie:


Ik ben een 39 jarige NL man. Ben met enige regelmaat in de sportschool te vinden dus een goed lichaam en persoonlijke hygiëne is mij ook niet vreemd. Het is natuurlijk onmogelijk om in te schatten of ik je type ben maar de basics zijn in ieder geval goed al zeg ik het zelf. Ik ben niet vies, geen creep en betrouwbaar. Momenteel mis ik af en toe de kleine 2 persoons feestjes die ik vroeger regelmatig beleefde maar momenteel ontbreekt de 2e persoon dus vandaar dat ik probeer via sexjobs een geschikte dame te vinden.

Waar ik naar op zoek ben:

Een vaste (geen prof) dame, slank, goed uitziend en met mogelijkheid om te ontvangen

Mocht je dit aanspreken hoor ik dat graag van je!
 
Tekst van mijn advertentie:


Ik ben een 39 jarige NL man. Ben met enige regelmaat in de sportschool te vinden dus een goed lichaam en persoonlijke hygiëne is mij ook niet vreemd. Het is natuurlijk onmogelijk om in te schatten of ik je type ben maar de basics zijn in ieder geval goed al zeg ik het zelf. Ik ben niet vies, geen creep en betrouwbaar. Momenteel mis ik af en toe de kleine 2 persoons feestjes die ik vroeger regelmatig beleefde maar momenteel ontbreekt de 2e persoon dus vandaar dat ik probeer via sexjobs een geschikte dame te vinden.

Waar ik naar op zoek ben:

Een vaste (geen prof) dame, slank, goed uitziend en met mogelijkheid om te ontvangen

Mocht je dit aanspreken hoor ik dat graag van je!
Bedankt!
 
Best de tinderapp gebruiken. Op die manier heb ik al een paar dates versierd met vlaamse jonge vrouwen die discreet iets willen bijverdienen. Ik heb nu een fwb die amper 23 jaar is en zeer knap maar die geen relatie wel maar wel wat fun, tegen een klein bedrag...
 
Ben daar ook wel benieuwd naar, want met Tinder zal je toch (aanname) een betaald abo moeten hebben om te zien wie er reageert.
Heb je dezelfde tekst gebruikt?
 
Ik heb zoiets ook eens aan de haak geslagen via een online advertentie. Kwam 1 leuke reactie op en die dame vijf keer gezien tot haar man erachter kwam en toen was het einde oefening. Ze vroeg er niets voor, we misten allebei iets in onze relatie.
 
Begon zij daarover in het gesprek (wil wel daten, maar tegen een kleine vergoeding ofzo), of hoe kwam je daarachter?
Nee eerst wat chatten en wat gevraagd naar wat zij op zoek was. Na een tijdje haar dit voorstel gedaan. Ze heeft er een paar dagen moeten over nadenken en zei toen ja. Ze heeft echt wel een hoog libido en het zijn fantastische geile dates
 
Tekst van mijn advertentie:


Ik ben een 39 jarige NL man. Ben met enige regelmaat in de sportschool te vinden dus een goed lichaam en persoonlijke hygiëne is mij ook niet vreemd. Het is natuurlijk onmogelijk om in te schatten of ik je type ben maar de basics zijn in ieder geval goed al zeg ik het zelf. Ik ben niet vies, geen creep en betrouwbaar. Momenteel mis ik af en toe de kleine 2 persoons feestjes die ik vroeger regelmatig beleefde maar momenteel ontbreekt de 2e persoon dus vandaar dat ik probeer via sexjobs een geschikte dame te vinden.

Waar ik naar op zoek ben:

Een vaste (geen prof) dame, slank, goed uitziend en met mogelijkheid om te ontvangen

Mocht je dit aanspreken hoor ik dat graag van je!

Kom toevallig dit onderwerp tegen.
Heb jij je leeftijd in de advertentie aangepast naar 52 jaar maar ben je 61 jaar of heeft iemand je tekst 1 op 1 overgenomen ?

Kom exact de zelfde tekst tegen op SJ :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan