Amateurs die niet online adverteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week ook eens een advertentie geplaatst op afspraakjes voor betaald amateur contact. Heb deze namiddag een afspraak met iemand adh van deze advertentie. Alvast wel spannend 🙂
Mag ik je een tip geven, als ervaren wandelaar, laat thuis een briefje achter met gegevens van degene met wie je hebt afgesproken. Wens je veel plezier.
 
Wat bedoel je ermee, @toyboy69 ?
Dat het afspreken op deze manier gevaarlijk is?
Fakereacties op advertenties?
Kan je niet veiligheid inbouwen door op drukke, publieke locaties af te spreken voor de eerste ontmoeting?
Criminelen willen snel aan hun doel komen, naar mogelijkheid geen omwegen volgen, toch?
 
Wat bedoel je ermee, @toyboy69 ?
Dat het afspreken op deze manier gevaarlijk is?
Fakereacties op advertenties?
Kan je niet veiligheid inbouwen door op drukke, publieke locaties af te spreken voor de eerste ontmoeting?
Criminelen willen snel aan hun doel komen, naar mogelijkheid geen omwegen volgen, toch?
Ik doe dit al vele jaren, als ik naar afspraak toe ga, waar ik de dame nog niet eerder heb gesproken.
 
En, heb je gebeld?
Was er een man aan de lijn?
Ja dit was volgens de WhatsApp profielfoto geen mooie vrouw om eens een voetfetish op te gaan botvieren. Helaas maar we blijven het proberen.😄

Het briefje op de keukentafel had een (slecht) idee van mij kunnen zijn om wat jaloezie te triggeren maar zo bedoelde hij het niet.

In het kader van veiligheid heb ik eens overwogen om een e-mailtje te schrijven aan een goede vriend met de delay delivery optie. Wat natuurlijk ook vragen om problemen is als je in de wolken bent na een geweldige date en vergeet om het uit te zetten.
 
Mag ik je een tip geven, als ervaren wandelaar, laat thuis een briefje achter met gegevens van degene met wie je hebt afgesproken. Wens je veel plezier.
Goh mijn kat kan niet lezen dus veel zin heeft zo'n briefje niet. En we hebben gewoon bij mij thuis afgesproken hoor.
We hebben al meerdere malen contact gehad via whatsapp en ik ken haar echte identiteit.
Absoluut geen enkele reden om wantrouwig te zijn.
 
Goh mijn kat kan niet lezen dus veel zin heeft zo'n briefje niet. En we hebben gewoon bij mij thuis afgesproken hoor.
We hebben al meerdere malen contact gehad via whatsapp en ik ken haar echte identiteit.
Absoluut geen enkele reden om wantrouwig te zijn.
Dat valt mee , ik heb al met tientallen Vlaamse dames en studenten afgesproken, en het was heel vaak goed.
Slechts 2x ben ik omgedraaid in Temse ,dat was te erg van uiterlijk. En 1x in Oostende voelde ik mij niet op mijn gemak.
 
Is ze nog opzoek? :D
Ja maar zelf adverteren is echt nodig.
Je gaat als wandelaar geen mannen van een forum voordragen bij amateur dames.
Dat geeft een rare indruk.
Dan ben jij er wel klaar mee ,en krijg je niet meer de specifieke dienst ( vaak met NZC).
Een tijdje was het zoeken voor me vooral veel reacties van 19 tot 22 jarigen. Die dan weer 300 of 400 voor een date vragen.
Niet voor mij.
Maar toch recent weer wat leuke gevonden. Een knappe slanke Surinaamse die eindeloos pijpt voor 100 €.
En bij een jonge gescheiden Vlaamse vrouw met heerlijk figuur date met alles erop en eraan voor 120 €. ( van Afspraakjes)
Een uur had best gekund maar met deze hitte en dat ze me al 3x had klaargeneukt waren we met 45 minuten beneden.
Dus mannen, zoeken , veel werk voor niks , 3 x gereden voor n faker , je moet er maar zin in hebben en liefst een plan B , een plan C
Als je een relatie hebt en of geen goede auto is dat allemaal te omslachtig
Maar af en toe komen er toch fantastische snoepjes boven.
Daar doe je het voor.
 
Ja maar zelf adverteren is echt nodig.
Je gaat als wandelaar geen mannen van een forum voordragen bij amateur dames.
Dat geeft een rare indruk.
Dan ben jij er wel klaar mee ,en krijg je niet meer de specifieke dienst ( vaak met NZC).
Een tijdje was het zoeken voor me vooral veel reacties van 19 tot 22 jarigen. Die dan weer 300 of 400 voor een date vragen.
Niet voor mij.
Maar toch recent weer wat leuke gevonden. Een knappe slanke Surinaamse die eindeloos pijpt voor 100 €.
En bij een jonge gescheiden Vlaamse vrouw met heerlijk figuur date met alles erop en eraan voor 120 €. ( van Afspraakjes)
Een uur had best gekund maar met deze hitte en dat ze me al 3x had klaargeneukt waren we met 45 minuten beneden.
Dus mannen, zoeken , veel werk voor niks , 3 x gereden voor n faker , je moet er maar zin in hebben en liefst een plan B , een plan C
Als je een relatie hebt en of geen goede auto is dat allemaal te omslachtig
Maar af en toe komen er toch fantastische snoepjes boven.
Daar doe je het voor.
Netjes, ben zelf ook wat bezig met adverteren op afspraakjes. Komen inderdaad wel wat reacties op. Veelal wel van koppels, dat is iets minder. Ook regelmatig dat je een antwoord krijgt, dit beantwoord en dan uiteindelijk stilte..
Dit komt wsl door het grote aanbod van mannen op de site, dus je moet een beetje geluk hebben en mss niet te kieskeurig :)
 
Heb ook wel reacties gehad op advertenties, inderdaad 23, 24, 25 jaar, maar vragen dan wel 500 voor een langere date... vraag me af of dat niet wat veel is.
Ja, ik denk dat dat een stevig bedrag is. Ik adverteer zelf ook op SJ, maar ga voor pijpdates omdat je dan de mogelijkheid hebt om te zien wat voor vlees je in de kuip hebt :)
Ik heb wel wat leuke ervaringen daarmee gehad, alleen ook wel dat ik meiden tegenkom waarmee "iets" aan de hand is in de zin dat ik dan een map van een collega organisatie tegenkom in hetzelfde werkveld. Ik weet dat dit een beetje cryptisch is, maar anders komt het wat te dichtbij. Wat ik wil zeggen is dat de kans dat ik (professionele) contacten kan tegenkomen relatief groot is.

Ook heb ik meiden ontmoet die de sterren van de hemel pijpen, alleen dan zelf iets te vaak contact met mij gingen zoeken. Die aandacht is leuk, maar ik kon thuis niet goed verklaren wie mij midden in de nacht toch steeds appte. Daarna heb ik ze uit het oog verloren.
 
Deze week nog date gehad met een dame die alleen maar reageert op advertenties, echte amateur die de sterren van de hemel pijpte en ze had geen doekje nodig om schoon te maken ;)
Zitten wel vaak golddiggers tussen, waarschijnlijk millenials die denken dat geld zomaar uit de hemel komt vallen...
 
Er zijn inderdaad dames die alleen maar op advertenties reageren die zij leuk vinden en zelf niet met een advertentie online willen staan. Dat is dus een hele andere doelgroep. Vaak willen ze af en toe iets bijverdienen. Voor een aankoop of een vakantie.
 
Je zou het eens kunnen proberen in een bejaardenhuis
🤣😵‍💫😉 Grapje. Je zou deze eens kunnen mailen...ik heb geen ervaring met haar...maar wat ik weet is dat ze erg goedkoop is,en er is ook veel mogelijk..bv kinderkamer witten.


 
Dat kan alle kanten op. Er zijn er bij die honderden euro's vragen dus die slaan we lekker over. Ik betaal er meestal 50 euro voor omdat ik dat een redelijk bedrag vind om in 10 minuutjes te verdienen.
Voor dergelijke korte dates kan je niet ver gaan rijden , vind je de meiden zo dicht bij je woonplaats?
Ik vind de dames meestal in Rotterdam, ik heb daar ook heel goede plek. Of ze komen met de trein van Den Haag , Leiden enz. En haal ze op bij n station.
Door de jaren heen al met 15 verschillende meiden op die goede plek gestaan.
Ik heb met 2 ervan nog contact.
Rest niet meer.
Maar ik ga er beetje mee klaar raken met cardate .
 
Mannen en dan betaald contact gezocht. Houd wel rekening met veel fakers maar daar moet je ff door heen.
Excuses dat ik zo'n oud bericht omhoog haal. Maar ik overweeg zelf ook een advertentie te plaatsen.

Ik ben wel benieuwd naar wat een faker precies doet of wil. Zijn dit oplichters die om aanbetaling vragen? of komen ze bij de afspraak niet opdagen?
 
Best de tinderapp gebruiken. Op die manier heb ik al een paar dates versierd met vlaamse jonge vrouwen die discreet iets willen bijverdienen. Ik heb nu een fwb die amper 23 jaar is en zeer knap maar die geen relatie wel maar wel wat fun, tegen een klein bedrag...
Het zal wel aan mijn leeftijd liggen(60+) maar via tinder of Badoo scoorde ik het laatste jaar niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan