Amateurs die niet online adverteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Excuses dat ik zo'n oud bericht omhoog haal. Maar ik overweeg zelf ook een advertentie te plaatsen.

Ik ben wel benieuwd naar wat een faker precies doet of wil. Zijn dit oplichters die om aanbetaling vragen? of komen ze bij de afspraak niet opdagen?
Ja je hebt de echte faker. Die graag een beetje mailen in hun vrije tijd.
Maar bij amateurs die voor de eerste keer met een vreemde man gaan daten , zijn er ook nog al die opeens niet meer durven, of zich bedenken op het laatste moment.
Resultaat hetzelfde. De date gaat niet door.
 
Ja je hebt de echte faker. Die graag een beetje mailen in hun vrije tijd.
Maar bij amateurs die voor de eerste keer met een vreemde man gaan daten , zijn er ook nog al die opeens niet meer durven, of zich bedenken op het laatste moment.
Resultaat hetzelfde. De date gaat niet door.
Je ziet ook veel ongeveer dezelfde reacties met een bepaald "bontkraag" taalgebruik merk ik
 
Excuses dat ik zo'n oud bericht omhoog haal. Maar ik overweeg zelf ook een advertentie te plaatsen.

Ik ben wel benieuwd naar wat een faker precies doet of wil. Zijn dit oplichters die om aanbetaling vragen? of komen ze bij de afspraak niet opdagen?
Een nette advertentie kan zeker zinvol zijn. Alle amateur meiden die ik ken vinden op deze manier hun dates. Soms plaatsen ze zelf één. Een aanbetaling vragen is geen teken van oplichterij. Ze gebruiken deze methode ook om fakers eruit te halen. Niks is zo vervelend om 2 uren te reizen en je date komt niet opdagen.

Ga in gesprek, je krijgt dan al snel een pluis of niet pluis gevoel.
 
het leuke van amateurdames is dat ze ook vaak van een baan of een beroep hebben.
Je kan t zo gek niet bedenken of ze zitten erbij. Wat ben ik al tegengekomen door de jaren heen, en goede dates mee gehad.Paar bijzondere
~Universitair docente, mondhygieniste, uitvaartleidster, agente van de CIA( naar eigen zeggen) arts in opleiding, stagiaire ~ advocaat, kunstenaars.
Maar meeste zijn natuurlijk adm.medewerker, uit de zorg of horeca natuurlijk.
 
Ik heb een keer gehad(afgesproken bij mij thuis via sj) betaald samen naar de slaapkamer, toen zei ze dat ze even naar de wc moest, en wat denk je? ik hoorde de voordeur dicht slaan en weg date en weg geld.
Dan voel je je echt dom maar ja dit gebeurd dus ook..
 
Ga je gang. schrijf een leuke advertentie.
Wacht af
Fake ontdekt je dadelijk.
Meestal zijn het dames die niet willen dat men weet dat ze het voor centjes doen. Of ze hebben een partner.
Persoonljk heb ik er enkele gehad en heb er nog
Geef nooit namen door aan anderen.
Dan heb je pas problemen. Gebruik een andere naam dan je hier gebruikt
veel plezier
 
Excuses dat ik zo'n oud bericht omhoog haal. Maar ik overweeg zelf ook een advertentie te plaatsen.

Ik ben wel benieuwd naar wat een faker precies doet of wil. Zijn dit oplichters die om aanbetaling vragen? of komen ze bij de afspraak niet opdagen?
Het is een goeie vraag denk ik. Zelf ben ik het gewoon gaan ervaren. Nare dingen heb ik nog nooit meegemaakt, wel dingen die op z'n hoogst irritant zijn.
De meeste fakers zullen na een bericht niet meer reageren. Overigens moet ik zeggen dat ik geen whatsapp heb en dat ik alles via de mail doe. (Maar nu ik een wegwerp telefoon heb, kan ik het wel overwegen.)de reden hiervoor is dat ik naast dit leven nog een "openbaar" leven heb.
Ik had een keer voor een pijpdate afgesproken met een mooie dame uit Arnhem. Te mooi om waar te zijn, bleek achteraf. Op het moment van de date heeft ze me geghost. Dat was alleen zonde van de tijd. Als ze om een aanbetaling vragen dan weet je ook hoe laat het is.
Een anderen niet zo leuke ervaring was dat ik een pijpdate had met een dame die een partner heeft, en in het volgende dorp aan het werk was. Hij moest wel konden fiets komen, maar het is niet prettig dat je wort afgezogen al wetende dat in theorie althans de partner in kwestie ieder moment de deur binnen kan lopen. Bovendien was het huis ook echt voor van binnen en had ik eigenlijk gewoon weg moeten gaan. Naar ja, geil he? ;-)
Lang verhaal kort. Ga het proberen. Voor meer info mag je altijd een pb sturen.
 
Ga je gang. schrijf een leuke advertentie.
Wacht af
Fake ontdekt je dadelijk.
Meestal zijn het dames die niet willen dat men weet dat ze het voor centjes doen. Of ze hebben een partner.
Persoonljk heb ik er enkele gehad en heb er nog
Geef nooit namen door aan anderen.
Dan heb je pas problemen. Gebruik een andere naam dan je hier gebruikt
veel plezier
Het mooie is , dat indien je dame/ meid vindt die minder dan gebruikelijk vraagt dat 2 grote voordelen heeft.
1. Je bent minder geld kwijt.
2.Je hebt een dame die het meer voor de sex doet , dan voor het geld.
Dus vermoedelijk is ze geiler.
Dat leert mijn ervaring van 10 jaar met " amateurtjes " daten ook.
 
Netjes, ben zelf ook wat bezig met adverteren op afspraakjes. Komen inderdaad wel wat reacties op. Veelal wel van koppels, dat is iets minder. Ook regelmatig dat je een antwoord krijgt, dit beantwoord en dan uiteindelijk stilte..
Dit komt wsl door het grote aanbod van mannen op de site, dus je moet een beetje geluk hebben en mss niet te kieskeurig :)
Welke site (s) adverteren jullie?
 
Ik woon aan de NL / B grens dus
Afspraakjes en Sexjobs.nl
Beiden geven mooie resultaten, vooral in de regio Oost en West Vlaanderen erg goed.

Maar ook recent nog afgesproken met 2 23 jarige meiden, een Nederlandse en een Surinaamse.
Was erg fijn en nette prijs
Omgeving Dordrecht en West Brabant.

Wat erg belangrijk is dat je snel kan afspreken ,niet over 2 weken of zo want dan haken veel meiden af.

Later deze week nog een date met een slanke 55 jarige vrouw uit Tilburg.
 
heb een rare ervaring op afspraakjes met me eerste contact. maakt gebruik van protonmail en een spoofed gsm nummer, iemand ervaring mee? zoekresultaten naar foto leveren niets op though, maar waarom zou een dame zoveel moeite doen om alles te verbergen? ook al sms je met je echt nummer en ben je bang dat een persoon je zal blijven lastig vallen, dan blok je toch dat nummer gewoon?

beetje argwaan hierdoor, we zouden dit weekend afspreken... spreek ik af met een vent? of vraagt ze straks vooraf betaling?
 
Tja Smarty je vraagt je eigenlijk af waarom een vrouw niet direct alles van zich zelf openbaar op www zet.

Wel eens van privacy gehoord? Weet niet wat je verlangt? Misschien willen ze voor jou wel direct woonplaats, geboorteplaats, adres inclusief facebook en instagram gegevens op de site gooien.

Hele onderwerp gaat nergens over. We beginnen met amateurs die niet online adverteren en vervolgens wordt er over diverse datingsites online gesproken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan