Recensie Amber Annabel, diverse locaties - Solo GB

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdag was het zover mijn 1e gangbang
Wat een feest wat het na de ontvangst en financiële afwikkeling naar boven waar beide dames zich aan het klaar maken waren. Wachten tot we compleet waren met een ontspannen gesprek daarna begon het. In het begin was het voor mijn wat afwachtend wat moet ik doen de eerste keer GB maar al snel had Amber mijn pik in haar mondje heerlijk. Daarna even langs Ruby die mijn kleine heer ook heerlijk begon te pijpen.
Toeb Ruby even lekker geneukt tijdig stoppen want dit hou ik niet vol
Ondertussen werden Amber en Ruby ook goed onderhanden genomen door de andere deelnemers zo'n 10 man was er.
Amber laat het duidelijk hoorbaar merken dat ze ervan genoot.
Tijdens het neuken had Amber haar mondje leeg ik mijn pik aangeboden en al snel had ik het niet meer en slikte ze alles door heerlijk.
Daarna moest de kleine man weer op oorlogssterkte komen en werden de dames heerlijk verwend anaal en dp alles kwam voorbij.
Uiteindelijk afgesloten met de spermadouche met moeite kwam er bij nog wat uit maar heerlijk gezicht.
Al met al erg leuke en lekkere ervaring herhalingsgevaar zeker maar dan wel dichterbij leiden is ver weg
 
Was weer een topfeestje afgelopen vrijdag. Leuk groepje met twee newbies. En Amber Annabel en Ruby.... wat een mooie en geile dames zijn jullie. Volgend feestje van jullie ben ik er graag weer bij.
 
Ik was er ook afgelopen vrijdag 10-12 in. Ik was de andere newbie hahaha dit was mn eerste gangbang.

In het begin was ik echt wel een beetje afwachtend en een beetje kijken van hoe zoiets nou in zn werk gaat enzo
Maar de dames Amber Annabel en Ruby zijn heel leuk en geil en hadden er nog meer zin in als de mannen.
Toen al vrij snel de guy naast me in Ruby haar mond stond klaar te komen dacht ah top, dit komt helemaal goed!
Daarna ben ik gewoon lekker mee gaan doen.
Ik vond t echt fantastisch...heb me echt kostelijk vermaakt!
Ik had echt verwacht dat er wat meer macho bij zoiets gedaan zou worden, maar dat was helemaal niet t geval.
DP op mn eerste bang vond ik echt te ambitieus maar wel heel tof om te zien en dat de dames dit ook leuk vinden.

Ontvangst was relax, niet te veel bezoekers maar ook niet te weinig. En voor de kosten hoef je het ook niet te laten.
Voor de mannen die nooit naar zoiets durven zeg ik: gewoon komen man...de dames zuigen er wel een puntje aan komt helemaal goed.
Ik vind zo een ochtend bang qua tijd eigenlijk ook wel te gek. Volgende keer kom ik graag ook!
 
Vrijdag 10/12 was top! Tijdstip, vroeg in de ochtend, eigenlijk heerlijk! Locatie misschien beetje scharrig, maar de dames (en de heren) maakten alles goed. Het was echt een spektakel, veel en hard geneukt, stevige DP's en zaad, heel veel zaad. Helaas af en toe wat in de condooms, maar het merendeel toch in de mondjes en over de lipjes. Ruby, die nieuw was voor mij is inderdaad een heel geile, sletterige beauty (with brains) die waanzinnig lekker pijpt en alles doorslikt… Zeker voor herhaling vatbaar!!
 
Het is een beetje stil met aankondigingen van feestjes. Ook op de twitter van Amber Annabel gebeurd weinig behalve een soort van "members-only" feestje binnenkort. Komt er ook weer ergens een "newbie" mogelijkheid bij AA? 😁
Of moeten we dan tot na 14 januari wachten?
 
Ik vrees dat wij inderdaad moeten wachten tot de regels versoepeld worden.

Weet van een andere GB dat er bij de organisator gemeld is dat de politie ingelicht is
omdat de persoon in kwestie vind dat de regels overtreden worden vanwege dat er 10 deelnemers gevraagd werden.
 
Ik vrees dat wij inderdaad moeten wachten tot de regels versoepelt worden.

Weet van een andere GB dat er bij de organisator gemeld is dat de politie ingelicht is
omdat de persoon in kwestie vind dat de regels overtreden worden vanwege dat er 10 deelnemers gevraagd werden.
Dat meekijken op advertenties is voor BOA's natuurlijk wel de meest makkelijke manier van scoren. 😒
Als het allemaal nog lang duurt krijg je denk ik wel een ondergronds netwerk dat gaat adverteren via maillijsten en nummers. Voor alle betrokkenen moet het zaad en de centjes nu eenmaal blijven vloeien.
 
Als veteraan GB'r 1 keer meegedaan met een gb van AA en een vriendin van haar, ik geloof ene Eva. Voor mij eenmalig. Veel te veel mannen (30+), waarvan ook een aantal die er echt niet fris uitzagen. Ik vond haar vrij respectloos in bepaalde opzichten en ze pijpte echt niet lekker waardoor ik al snel een slappe kreeg. Eva daarentegen was wel leuk.
Er wordt dus niet geselecteerd, met zoveel mannen veel te duur, maar ja zoals onze vriend Gillis ook altijd zegt: "massa is kassa"
 
Als veteraan GB'r 1 keer meegedaan met een gb van AA en een vriendin van haar, ik geloof ene Eva. Voor mij eenmalig. Veel te veel mannen (30+), waarvan ook een aantal die er echt niet fris uitzagen. Ik vond haar vrij respectloos in bepaalde opzichten en ze pijpte echt niet lekker waardoor ik al snel een slappe kreeg. Eva daarentegen was wel leuk.
Er wordt dus niet geselecteerd, met zoveel mannen veel te duur, maar ja zoals onze vriend Gillis ook altijd zegt: "massa is kassa"
HATSEFLATS
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan