Recensie Amber, Antwerpen 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag de stap gezet en bij Ambar geweest met een bang hartje vertrokken aangekomen 11uur naar appartement aangekomen ze deed de deur open wat een mooie lach vriendelijk heel mooi ze biede mijn een drankje aan voormij een cola in de zetel gaan zitten begon mij direct te tongzoenen waar zij echt fantastisch doet na 15 minuten een douche genomen ik kwam terug in haar living en zij lag al klaar op haar bed naakt kreeg al dadelijk een erectie als ik haar naakt zag begon mij dadelijk terug te tongzoenen na een tijdje begon ik haar te pijpen wat heel vlot ging voormij wat een heerlijke pik om te pijpen heeft ambar op gegeven moment zij zij om op mijn buik te gaan liggen ik dacht moet dat geweer in mijn kontje ze pakte veel glijmiddel en naar wat friemelen ging hij er vlot in mijn gaatje ze neukte mij rustig aan tot hij er helemaal inzat dan ging ze harder neuken wat een heerlijk gevoel zij heeft mij zeker 15 min genomen en ik wilde haar juist vragen om in mijn mondje klaar te komen maar zij kreunde en schoot al haar sperma in het condoom dat haar pik krom staat geen probleem voormij nadien nog wat gekust geknuffeld en terug een douche genomen terug in de zetel gaan zitten wat gepraat over mijn vakantie naar de filipijnen Ambar is de beste shemales die ik Ooit ontmoet heb zij is liever actief als passief maar ik heb graag een actieve transgender Amber noemde mij cutter haar score op 100 voormij 100 op 100 enige minpuntje was dat ik 30 minuten heb moeten wachten voor zij klaar was voormij te ontvangen maar niet erg naar zo een avontuur ik ga zeker nog terug en dat gaat geen 14 dagen duren alle mannen hier bedankt voor de mooie tips hier en alle recensies zijn de waarheid Ambar dikke 😚 😚 en tot gauw ♥ ♥

Terug
Bovenaan Onderaan