Recensie Amber, Den Haag, Geleenstraat 122 k2 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Ik ben niet echt het type die overdag aan de wandel gaat maar vandaag wel, ik had al eens eerder over Amber gelezen dus ging voor haar richting de Geleenstraat. Toen ik er aankwam was ze beschikbaar en kon direct naar binnen.

Ze ging mij op een gegeven moment pijpen wat ze goed deed vervolgens heb ik haar missio geneukt en ben klaargekomen. Het is een aardige meid en wat anders dan dat snelle haastwerk, de sex was prima maar verder niet speciaal.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Vooraf een Situatieschets van de door velen begeerden :

Amber was bezet , dus dat werd rondlopen om te zien of er nog meer gegadigden aanwezig waren. Aanwezig waren ze ja , daar is alles mee gezegd , maar te bereiken nee !

Angel bezett

Diana bezettt

Sylvia bezedt

Linda bezedt + het hele alfabet er achteraan

Geen doorkomen aan was het bij al die bommen , vooral niet bij de laatste mevrouw. Mijn stappenteller was er als enige wel blij mee , want die dreigde op tilt te slaan .
Ouderwets wandelen tot Amber mij spotte en een gil(letje) gaf : hey ben je al ergens naar binnen geweest ? Nergens meissie , al de lekkere dames die ik op het oog heb die hebben de gordijntjes dicht : ze zijn zeker handelingen aan het uitvreten die het daglicht niet kunnen verdragen , maar waarom moet dat uitgerekend nu dat ik er ben. Het lijkt verdomme de uitverkoop wel zo druk hebben ze het.
En jij geilaard , niet op mij wachten dan ? Nee ik zei toch dat ik vandaag naar lekkere meiden wilde ... Amber ging gelijk over haar "kier" haha en ze ging nog wel even door met de beledigde hertogin te spelen . Heerlijk vind ik dat stangen .
Mijn grapje was dus geslaagd , en omdat ik haar "redelijk" goed ken , wist ik dat ze namelijk sneller dan snel op de kast zou zitten : lachen is dat ..

Door een handkusje te geven sprong ze meteen van de kast af en wilde me van repliek dienen en reageerde als volgt :
Ik wilde je nog wel binnen vragen en je flink aan de slag zetten om mij het naar de zin te maken. Dat zal bij jou heus niet in verkeerde aarde vallen . Over een uur heb ik weer een lange afspraak en nu heb ik een "tussenuurtje" zei ze tegen me. Had goed uit gekomen. Maar liever graag dan traag , ik vind heus wel een leukere kerel dan jij en die wel van wanten weet !
We schoten allebei in de lach en ik liep gelijk richting de ingang , naar binnen , een hukkie en die ellendige pokken trappen op . Ik kon haar niet bijbenen : zou Amber nou zo gretig zijn of ben ik zo langzaam ? In ieder geval kon ik zo genieten van het niet alledaags uitkijkje onder het zwarte lak-rokje : de jammies die ik zag kwamen me bekend voor ...

Straks zal je zien hoe en wat , maar volgende keer ga ik je mond afplakken en zal je tepels ballen en de rest aanpakken : als ik dan met je klaar ben scheur ik de tape van je mond en dan geef ik jou een golden shower die je nog nog nooit hebt gehad !
Ja , zei ik en dan moet ik zeker zingen : " zo een goeie hebben we nog niet gehad, etc refrein .."
Droom maar lekker verder madam , geef je 'gouden regen' maar aan een ander. Als je het niet erg vindt , doe ik daar effe niet aan mee !
Ze heeft wel gelijk betreffende "zo een goeie en ik nog nooit gehad" . Het zou inderdaad de beste zijn die ik krijg , want ik heb nog nooit zo een douche gehad : de eerste , de beste !!
Bovendien is haar water te warm voor mij : ik douche altijd met koud water...
Omdat volgende keer niet nu was en ook niet zou gebeuren , moest ik vandaag haar uitgebreid dubbelgaats oraal verwennen . Ik heb wel ergere opdrachten gehad kan ik me heugen. Toen ik de Bef en Baf hoorde leek het net of Mozart de kamer was binnen gekomen want het klonk als muziek in mijn oren. Ja dit was duidelijk een beter idee dan onder gezeken te worden met de kans op stikken.

Muziek zorgt er voor dat ik me snel thuis voel, dus in de genoemde B&B kon ik mij helemaal vinden. Toen ook een "diepe Pijp met" op het programma bleek voor te komen was ik vanzelfsprekend helemaal in mijn nopjes.

'Ongekend gekmakend lekker' was het hoe de bazin te keer trok met mijn 'op knappen staande' jongeheer. Ik was er bijna (ook een liedje) en dacht wat flikt ze nou toch toen ze stopte met de klasse mondmassage !
Het bleek dus een onaangekondigd hoogtepunt te gaan worden en mijn leuter werd voorzien van een nieuwe cd-tje.

Amber in rugslag-stijl bracht voorzichtig mijn staander naar binnen (ze wist blindelings de weg😉 ).
Terwijl geile praat de fantasieën doorspekte om mee te doen aan parenclub-festiviteiten genoot ik van mijn favoriete 'slowmotion' flep-partij.
Deze verrukkelijke coïtus kende een lange en gewaardeerde uitvoering.
Verrassend mocht ik eindigen op een altijd prettig zijnde manier : hup de cd er rap af en dan getrokken worden tot de bekronende ejaculatie op het buikje van deze geweldige vrouw.

Het tussenuurtje was goed besteed 🥳

Ik wat kwijt
Zij wat rijk .

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan