WHEM Amber ,Gouda privehuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ook heel erg benieuwd of iemand ervaring heeft met Amber. Zij staat heelhoog op mijn verlanglijstje. Ziet er super lekker uit. Ze heeft overigens 2 advertenties. Ook deze is van haar

 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook heel erg benieuwd of iemand ervaring heeft met Amber. Zij staat heelhoog op mijn verlanglijstje. Ziet er super lekker uit. Ze heeft overigens 2 advertenties. Ook deze is van haar


Toch vreemd dat er nergens iets over haar geschreven is.
Ze is maar 1 dag in de week beschikbaar dat wel.
Of het best bewaarde geheim....
 
Door teveel thuiswerken kom ik bijna niet meer in de buurt van Gouda.. toch maar eens kijken of ik op een woensdag daar een keer een vergadering kan plannen of zo. Vooral die foto waarop je d'r billen goed kan zien zorgt dat ze hoog op m'n wensenlijsten staat.
 
ze heeft zelf ook een ad op kinky net zoals het privehuis met andere fotos



Zestaat voor mij ook met stip op 1 vanmijn verlanglijstje
 
Op de website vh privéhuis nog meer foto's. De eerste is lachwekkend, lingerie met roze franje, oranje pumps en blauwe nagellak. Ondanks die combinatie trekt ze me nog steeds aan.
 
Ben benieuwd of het je lukt.. is voor mij een beetje ver om op de gok naar gouda te rijden voor haar. Maar als er iemand ervaring heeft en het is de moeite.. ga ik haar zeker een bezoekje brengen voor een partijtje prono?
 
Ben benieuwd of het je lukt.. is voor mij een beetje ver om op de gok naar gouda te rijden voor haar. Maar als er iemand ervaring heeft en het is de moeite.. ga ik haar zeker een bezoekje brengen voor een partijtje prono?
voor mij is Gouda ook zeker niet naast de deur, dus.... en eerst maar 's kijken of de privehuizen ook dicht gaan voor 3 weken
 
Ik heb niet de indruk dat Gouda en zeker niet het privehuis daar hoog op de radar zit bij de forumbezoekers hier. Maar wie weet.
Dat komt ongetwijfeld omdat er een aantal dames werkt dat er al heel lang zit en niet de moeite waard is. Soms zit er echter een nieuw pareltje tussen. Ik hoop dat Amber er een is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan