WHEM Amber, Heusden-Zolder

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 776

Meubelstuk
Forumpionier
1.117
06/07/21
822
1
Heeft er iemand zich al laten masseren door deze dame?
Ik vind er alvast niets over terug hier tenzij ik er ongelooflijk heb naast gekeken want er zijn blijkbaar best wel wat Ambers in deze business.

Alvast bedankt.

 
Heeft er iemand zich al laten masseren door deze dame?
Ik vind er alvast niets over terug hier tenzij ik er ongelooflijk heb naast gekeken want er zijn blijkbaar best wel wat Ambers in deze business.

Alvast bedankt.

Ik ga binnenkort
 
Ik ben net geweest en dit was de beste massage in 20 jaar. Een prachtige dame. Vriendelijk, sociaal en super knap. De massage zelf was 1 groot feest. Ze bezit technieken zodat het lijkt of je intiem gaat. Na massage heerlijk samen in de douche. Dit is een topper, beter dan lizzy in heusden en ella in geel, ook 2 toppers. Mij gaat ze nog vaak zien
 
Ik ben net geweest en dit was de beste massage in 20 jaar. Een prachtige dame. Vriendelijk, sociaal en super knap. De massage zelf was 1 groot feest. Ze bezit technieken zodat het lijkt of je intiem gaat. Na massage heerlijk samen in de douche. Dit is een topper, beter dan lizzy in heusden en ella in geel, ook 2 toppers. Mij gaat ze nog vaak zien
Misschien een review schrijven in de betreffende rubriek Massage
 
Heb binnenkort een afspraak.
Zou eigenlijk afgelopen week een afspraak, maar deze hebben we verzet omdat Amber
met haar eigen werk in de knoop kwam.
Positief om te noemen is dat ze goed en vriendelijk communiceert.
Review laat nog even op zich wachten en volgt als ik er geweest ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan