WHEM Amber, Hilversum

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3040
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3040

Guest
Ach jee, daar is ze weer. Schrap maar gelijk van je lijst die had geen beste recenties en duikt van tijd tot tijd weer op met een andere naam en standplaats.
 
Ook hier besproken:

Adverteerd al geruime tijd onder verschillende namen, weet zo ook even niet meer welke allemaal.
 
Ook hier besproken:

Adverteerd al geruime tijd onder verschillende namen, weet zo ook even niet

Ook hier besproken:

Adverteerd al geruime tijd onder verschillende namen, weet zo ook even niet meer welke allemaal.
Anderhalf jaar gelden nog Yasmine in Almere en daar voor Demi. Leuke en lekkere meid, maar wel met een gebruiksaanwijzing. En als er geen klik is heb je vette pech.
 
1x bij haar geweest, is ook meteen bij die ene keer gebleven.
Man man man, hygiëne was bij haar ver te zoeken, ze deed daarnaast ook zeer kortaf/bot en was vooral met haar telefoon bezig.
Tijdens de daad had ze ook nog het lef gewoon haar telefoon op te nemen, hier wat van gezegd uiteraard maar werd niet in dank afgenomen.
Was toen ook meteen klaar ermee, heb ook mijn geld terug gevraagd, was een hele discussie over maar ze weigert want ze was wel degelijk met mij bezig...
Mijn advies, met een grote bocht om haar heen gaan, geen aanrader!!
Ze ontvangt trouwens in Bussum, dus niet die andere plaatsen die ze noemt, en veranderd inderdaad regelmatig van naam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan