Recensie Amber, Het Landhuisje, Overloon (voorheen Huize Fleur, Apeldoorn) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/anna/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Amber geweest. Vroeger, voor corona, kwam ik bij haar in Apeldoorn. Nu eindelijk weer geweest in het Brabantse. Het was de reis zeker waard!
Netjes ontvangen, en betaling geregeld. Meteen een watertje mee naar de kamer. Op de kamer samen douchen en tegelijkertijd bijkletsen omdat het vast al wel 4 jaar geleden was. Onder de douche begint de pret al met zoenen en wassen, heerlijk.
Wat er precies tussen ons gebeurde laat ik in de kamer, maar het was geweldig. Amber is mooi, gezellig en weet mij prima te verwennen. Zeker weer voor herhaling vatbaar. Ik ga vast sparen voor een nieuwe tank benzine 😁
 
Na Amber enkele malen bij huize'fleur" ontmoet te hebben nu eindelijk een afspraak met haar in Brabant gemaakt , kan niet wachten om deze topper opnieuw te ontmoeten, (,toch wel last van zenuwen)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs bij Amber geweest. Vrolijke ontvangst door de gastvrouw. Ik had van te voren bij Amber gereserveerd. Ik was 1x eerder geweest en in Apeldoorn waar ze eerder werkte. Nerveus was ik, of het weer zo lekker zou zijn. Ze heeft me zeker niet teleurgesteld.
Fijne gfe. Zoenend onder de douche.
Langdurig voorspel in verschillende strandjes en ontspannen gesprekjes tussendoor. Pijpen doet Amber met, maar ook zonder weet ze je goed op te warmen.
Ze wiste me een geweldig orgasme te geven. Daarna goed gesprek, serieuze onderwerpen en zoenen, strelen. Even douchen en ontspannen de deur uit, dromend van een volgende keer.
Ik hoop dat ik snel weer in de buurt ben...
 
Onlangs bij Amber geweest. Vrolijke ontvangst door de gastvrouw. Ik had van te voren bij Amber gereserveerd. Ik was 1x eerder geweest en in Apeldoorn waar ze eerder werkte. Nerveus was ik, of het weer zo lekker zou zijn. Ze heeft me zeker niet teleurgesteld.
Fijne gfe. Zoenend onder de douche.
Langdurig voorspel in verschillende strandjes en ontspannen gesprekjes tussendoor. Pijpen doet Amber met, maar ook zonder weet ze je goed op te warmen.
Ze wiste me een geweldig orgasme te geven. Daarna goed gesprek, serieuze onderwerpen en zoenen, strelen. Even douchen en ontspannen de deur uit, dromend van een volgende keer.
Ik hoop dat ik snel weer in de buurt ben...
Heb je dit betaald inclusief pzc en zoenen. Volgens mij vragen dames hier extra voor toch?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik kende haar nog van huize fleur.
Destijds altijd tevreden, maar ik vond haar dit keer erg tegenvallen. De vonk en de vlam lijkt wel verdwenen. Veel op de automatische piloot. Ondanks dat ze er wel goed uit ziet, kloppen de foto's van geen kant. Die zijn iets mooier gemaakt dan het in werkelijkheid is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom nu al een aantal jaren bij amber en het is altijd een groot feest mits je inderdaad een klik met haar hebt😉, maar goed dat hoeft niet altijd aan de dame te liggen hè!

Maar we zijn eerst met een heerlijke voorspel in douch begonnen waar zij heerlijk eerst met haar kontje tegen mijn vriend aanrijden. Daarna zijn we op bed beland beland waar ik haar eerst flink tussen de benen in hebt verwend. Toen ze heerlijk klaar kwam zijn we van rollen geswitcht en heeft zij bij mij een uitgebreide liksessie rondom mijn ballen gehouden en waarbij zij mij ook nog met een hand zat af te trekken. Het aanzicht hiervan was zo geil dat ik daarvan spuitend klaar kwam. Het was weer echt een fantastisch feestje met amber. Herhalingsgewaar is bij haar dus heel groot😋

Tot snel lieve amber😘
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan