WHEM Pamela, Huize Fleur, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aangezien er blijkbaar niemand nog bij haar geweest is, vanmiddag, zelf maar de proef op de som genomen en vanmiddag naar Apeldoorn getogen. Van tevoren gebeld en Pamela was nog vrij. De eerste keer kies ik bijna altijd voor een half uurtje.
Na de financiële afwikkeling van 75 euro voor de kamer en 30 euro voor de optie van soft sm maar even douchen. Deze naar haar eigen zeggen 34 jarige, vrolijke en vriendelijke dame is een vlotte babbelaar. Ze is slank met mooie kleine borsten waar ik wel van houd, maar volgens mij zeker geen cub c zijn zoals vermeld op de site van Fleur. Onder de douche begint ze al lekker tegen je aan te geilen en kan je overal aanzitten. Verplaatst naar de kamer en daar verschillende zweepjes geprobeerd, je mag haar zelf ook met zweepjes bewerken. Paar verschillende standjes gedaan waarna de tijd al om was. Kortom, geen best fuck ever (dit kan aan het tijd tekort liggen) maar wel een ruime voldoende en zal nog wel eens weer bij haar komen voor een vol uur. Zoenen, pijpen doet ze wel maar geen tongzoenen, en geen pzc gaf ze aan.
Kan alleen geen recensie toevoegen.
 
Is toch gelukt zo te zien :)
 
Is toch gelukt zo te zien :)
Ja, was erg benieuwd en dan zelf maar. Ook geen straf hoor.😋
 
zie post
 
Terug
Bovenaan Onderaan