Recensie Pamela, Huize Fleur. 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk Overijssel

Vaste klant
101
28/04/23
127
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/pamela/
Totale kosten (in euro)
105
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangezien er blijkbaar niemand nog bij haar geweest is, vanmiddag, zelf maar de proef op de som genomen en vanmiddag naar Apeldoorn getogen. Van tevoren gebeld en Pamela was nog vrij. De eerste keer kies ik bijna altijd voor een half uurtje.
Na de financiële afwikkeling van 75 euro voor de kamer en 30 euro voor de optie van soft sm maar even douchen. Deze naar haar eigen zeggen 34 jarige, vrolijke en vriendelijke dame is een vlotte babbelaar. Ze is slank met mooie kleine borsten waar ik wel van houd, maar volgens mij zeker geen cub c zijn zoals vermeld op de site van Fleur. Onder de douche begint ze al lekker tegen je aan te geilen en kan je overal aanzitten. Verplaatst naar de kamer en daar verschillende zweepjes geprobeerd, je mag haar zelf ook met zweepjes bewerken. Paar verschillende standjes gedaan waarna de tijd al om was. Kortom, geen best fuck ever (dit kan aan het tijd tekort liggen) maar wel een ruime voldoende en zal nog wel eens weer bij haar komen voor een vol uur. Zoenen, pijpen doet ze wel maar geen tongzoenen, en geen pzc gaf ze aan.
 
Aangezien er blijkbaar niemand nog bij haar geweest is, vanmiddag, zelf maar de proef op de som genomen en vanmiddag naar Apeldoorn getogen. Van tevoren gebeld en Pamela was nog vrij. De eerste keer kies ik bijna altijd voor een half uurtje.
Na de financiële afwikkeling van 75 euro voor de kamer en 30 euro voor de optie van soft sm maar even douchen. Deze naar haar eigen zeggen 34 jarige, vrolijke en vriendelijke dame is een vlotte babbelaar. Ze is slank met mooie kleine borsten waar ik wel van houd, maar volgens mij zeker geen cub c zijn zoals vermeld op de site van Fleur. Onder de douche begint ze al lekker tegen je aan te geilen en kan je overal aanzitten. Verplaatst naar de kamer en daar verschillende zweepjes geprobeerd, je mag haar zelf ook met zweepjes bewerken. Paar verschillende standjes gedaan waarna de tijd al om was. Kortom, geen best fuck ever (dit kan aan het tijd tekort liggen) maar wel een ruime voldoende en zal nog wel eens weer bij haar komen voor een vol uur. Zoenen, pijpen doet ze wel maar geen tongzoenen, en geen pzc gaf ze aan.
En weg is ze weer van de site verdwenen!
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/pamela/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een dame om nooit meer naar toe te gaan. Ze had er gewoon geen zin in. Doe dit werk dan ook niet als je er geen in in hebt, Pamela.
Ik val bijzonder op dit type superslanke dames en dat was al duidelijk zichtbaar 🍆 toen ik mij uitgekleed had. Ze heeft een kind gedragen en dat is duidelijk zichtbaar aan haar lichaam. Voor mij niet direct een punt, maar cup c moet je vervangen door iets tussen a en aa in. Afwerksex. Aftrekken werd pijnlijk. Opties? Geen. Ze is inmiddels van site verdwenen. Ik hoop dat dat zo blijft.
Betaald voor drie kwartier. We waren binnen dertig minuten klaar. Ze kleedde zich gelijk aan en de date was duidelijk voorbij. De verpakking in het zwarte jurkje was mooi en stond haar goed.
De lijst van haar opties is netjes bijhouden. Ze bied geen opties aan en die staan er ook niet bij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan