Recensie Amber | Fleur privé | Apeldoorn 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
21/09/23
9
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/amber/
Totale kosten (in euro)
75 euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zomer aan de wandel gegaan in Apeldoorn. Even bij Fleur Privé binnengestapt. Amber was nog vrij en zij sprong er duidelijk tussenuit, voor mij.

Na de betaling lekker gedoucht samen op bed gegaan. Ze stelde mij goed op m'n gemak en we hebben eerst even gepraat, voordat ze begon met pijpen. Heerlijk diep in de keel geneukt. Ze kan best veel hebben.

Daarna heb ik d'r omgedraaid en d'r geneukt terwijl ik lekker met dr kon zoenen.

Even tussendoor wat gedronken en daarna lekker weer doorgeneukt in doggy.

Vaak heb ik wel een voorkeur voor donkere dvp's. Dus Amber was voor mij de juiste keuze. Lekkere lichaam en goede lach. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
160
Ontspannen date met Amber. Eerst even kennis maken, daarna heerlijk geknuffeld, gezoend en gestreeld. Daarna gevingerd rustig en gebefd. Daar genoot ze echt van met een orgasme als sluitstuk. Daarn heeft ze mij opgewarmd en hebben we het heerlijk afgemaakt. Zij on top. Behandel haar met respecr. Ik kom vast vaker
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag mijn vuurdoop gehad bij een privéhuis. Nog nooit eerder een privéhuis bezocht. Maar door de bedroevende bezetting in Doetinchem en de goede recensies over dit privéhuis, toch maar de stoute schoenen aangetrokken.

Vooraf de recensies van de aanwezige dames doorgelezen, zodat ik een beetje wist wat te verwachten. Het was wel een beetje een last minute bezoek, dus ik had niet gereserveerd.

Eenmaal aangekomen werd ik heel vriendelijk ontvangen in de ontvangstruimte. Overigens, voor sommige mannen misschien wel belangrijk om te vermelden, door de drukte zat er één andere man te wachten. Mij maakt dit niets uit, maar wel goed om te weten. Ook bij het naar buiten gaan hetzelfde verhaal. Er is dus geen aparte in -en uitgang.

Omdat ik niet had gereserveerd had ik niet veel keuze. Ik gaf aan best wat tijd te hebben en Amber moest nog beginnen, dus afgesproken een uurtje later terug te komen.

Na dat uur wederom uiterst vriendelijk ontvangen, ik voelde mij direct welkom. Even later werd Amber voorgesteld. Ik zeg je eerlijk, het zou normaal niet mijn type zijn. Echt petite van postuur en een flinke bos met dreadlocks.

Eenmaal boven gesproken over het instaptarief, wat 130 euro is voor een uur. Dat vind ik echt heel schappelijk. Gezellig kennis gemaakt, waarbij ze even een cigaret wilde roken. Voor mij prima, maar ook iets om rekening mee te houden.

Ze stelde mij prima op mijn gemak, ze praat graag en legt makkelijk contact. Ik vind dat praten niet zo erg, maar ze ratelt welk flink door. Ietsje minder praten en wat meer gericht op seks, zou ik prettig vinden.

Uiteindelijk op bed beland en even lekker gestreeld, gezoend (tongzoenen een beetje lafjes) en ze kwam even op me liggen. Omdat ze ze klein van postuur is kon dat prima, voelde lekker intiem aan.

Vervolgens gaf ze aan ook pzc aan te bieden, dat laat ik geen tweede keer zeggen, dus afgesproken dat extra "af te nemen". Wat kan zij heerlijk pijpen zeg, echt geweldig. Ik houd van rustig en dat voelde ze prima aan. Lekker diep pijpen, aan de schacht likken, de ballen niet overslaan, het was zalig.

Ze complimenteerde mij met mijn hygiëne (geschoren van onder). En zei dat ik een mooie pik heb, die lekker glimt :) Ach, dat zal het spel wel zijn, maar toch leuk om te horen. Het formaat was prima voor haar, ze houdt niet van echte joekels vertelde ze.

Vervolgens wilde ze lekker op mijn pik gaan zitten, condoom erom en ze zakte over mijn pik heen. Ze is echt strak (en nee, ik heb echt geen grote pik) en ik kon hem niet goed hard houden. Nou hoef ik niet persé te neuken, dus verontschuldigd en overgegaan tot aftrekken.

Ze heeft heerlijk zachte handen, het aftrekken voelde wel een beetje gehaasd, maar toen ik aangaf wat langzamer te willen luisterde ze daar zeker naar. Uiteindelijk lekker klaargekomen en nog even samen op bed gelegen.

Ook nu was ze weer veel aan het woord, leuk gesprek gevoerd. Prettig om weer eens gewoon NL te kunnen praten met een dvp.

Nou, de "ontmaagding" van privéhuis bezoek is een feit. Was dit mijn beste dvp ervaring, nee, maar ik loop al heel veel jaren mee. Dan heb je veel vergelijkingsmateriaal. Het was een prima date, Amber is een hele lieve meid en ze zorgt er echt voor dat je jezelf op je gemak voelt.

Krijgt dit bezoek een vervolg? Ik twijfel, want het was echt wel prima, maar echt mijn type is ze niet. Maar daar kan Amber niets aan doen natuurlijk. De locatie staat wel hoog op mijn lijstje. Amber spreekt zelf ook vol lof over huize Fleur.

Hoe dan ook, misschien een "wordt vervolgd" voor Amber, sowieso voor de locatie. Ik heb in elk geval een prima date gehad en voor een eerste keer privéhuis bezoek kon het eigenlijk niet beter. Mocht Amber meelezen: dankjewel lieverd!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan