Recensie Ashley. Huize Fleur. 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk Overijssel

Vaste klant
102
28/04/23
127
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/ashley/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren maar een naar Apeldoorn getogen om de nieuwe dame aldaar te bezoeken. Zoals ik altijd doe bij een eerste ontmoeting gekozen voor een half uur. Het is een in mijn ogen knappe, slanke meid met mooie kleine borsten. Eerst even lekker douchen waarbij ze lekker bij je kwam staan om alles in te zepen. Daarna op bed verder. Je kunt merken dat ze nog niet erg ervaren is. Beetje afwachtend, en ook qua praten is het geen waterval maar daar kom ik ook niet voor. Tongzoenen doet ze volop. Neuken is heerlijk, pijpen met condoom vond ik bij haar iets minder. Kortom: een heerlijk half uurtje met een mooie jonge frisse meid. Maakt netjes de tijd vol. Herhaling gevaar 100%. Al besproken voor de volgende keer een leuk latex pakje.
 
Gisteren maar een naar Apeldoorn getogen om de nieuwe dame aldaar te bezoeken. Zoals ik altijd doe bij een eerste ontmoeting gekozen voor een half uur. Het is een in mijn ogen knappe, slanke meid met mooie kleine borsten. Eerst even lekker douchen waarbij ze lekker bij je kwam staan om alles in te zepen. Daarna op bed verder. Je kunt merken dat ze nog niet erg ervaren is. Beetje afwachtend, en ook qua praten is het geen waterval maar daar kom ik ook niet voor. Tongzoenen doet ze volop. Neuken is heerlijk, pijpen met condoom vond ik bij haar iets minder. Kortom: een heerlijk half uurtje met een mooie jonge frisse meid. Maakt netjes de tijd vol. Herhaling gevaar 100%. Al besproken voor de volgende keer een leuk latex pakje.
Bedankt voor je review! Ik kan het altijd erg waarderen als een mede wandelaar zijn bevindingen met een nieuwe dame deelt. Toch een gok altijd, iemand moet de eerste zijn.
 
Vanavond bij Ashley van Huize Fleur geweest. Ik kan beamen dat het een leuke knappe dame is. Heeft een goed figuur en is alleraardigst. Ze doet inderdaad dit werk nog niet zo lang. Na de officiële plichtplegingen kon de pret beginnen. Ze begon met lekker tongzoenen en tegelijk lekker strelen. Had oa een erotische massage afgesproken, is niet haar specialiteit maar doet goed haar best. Daarna haar gebeft wat ze duidelijk lekker vond en na een tijdje ook kwam. Door dit alles was ik ook behoorlijk opgewonden geraakt en kwam vrij snel tijdens het pijpen. De tijd zat er sowieso ook al op. Ashley is zeker voor herhaling vatbaar. Ga graag nog een keer naar haar terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan