Recensie Sandra Huize Fleur 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stoemper

Newbie
8
06/08/22
31
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/sandra-2/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Sandra geweest in Huize Fleur Apeldoorn. Sandra is een ontzettend leuke vrouw met alle rondingen op de goede plaats. Na het afhandelen van de financiën, opgefrist en op het bed beland. Het was een echte GFE. Tongzoenend, pijpen en beffen ging van harte. Na de daad nog wat gekeuveld en huiswaarts gekeerd. Sandra is geen wilde maar laat wel duidelijk merken wat ze lekker vind. Tot een volgende keer!!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/sandra-2/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Sandra geweest. Had 's ochtends telefonisch een afspraak gemaakt en had haar daarbij zelf aan de lijn. Heb een half uurtje geboekt.

Aangekomen werd ik door Sandra ontvangen en 'onze' kamer beneden ingeleid, zodat ze de man die bijna gelijk met mij binnenkwam kon afpoeieren, want geen meiden beschikbaar, wegens ziekte, vakantie en vervroegde sluiting. Toen ze terugkwam de financials afgehandeld. Standaard tarief bij Fleur is 75 euro voor 30 minuten en dan extra's bij de dames af te rekenen. Ik moest direct 100 euro aftikken, maar dan wel inclusief (tong-)zoenen, beffen en vingeren. In ieder geval alles 'wat normaal was' en daar viel anaal zeker niet onder dus. Z+B+V was ik sowieso van plan, dus die 100 was uiteindelijk geen gekke deal. Prima douche op de kamer en ook mondwater, dus daar maar even gebruik van gemaakt. Sandra maakte ondertussen de boel klaar en ging zich daarna ook even opfrissen.

Sandra is (geverfd) roodharig en zal halverwege de 40 zijn? Prachtig lichaam en dat begon ik eerst maar eens te verkennen. Daarna deed ze bij mij een rubbertje om en ging ze me pijpen, na enige pijpwerk klom ze op me en kon ik voor het eerst haar neuken. Naar missionaris gewisseld en daarna heb ik haar mogen beffen. Aan vingeren niet toegekomen. Kreeg niet al te veel feedback of ik het goed deed en of ze er zelf ook van genoot. Ondertussen wat gezoend, maar al te heftig tongzoenen hoeft van mij ook niet. Tenslotten doggy klaargekomen. Nog even een klein beetje nagekletst, quicky onder de douche en toen stond ik ruim binnen het halve uur ook al weer buiten.

Sandra is inderdaad niet echt 'een wilde' zoals hierboven omschreven, maar ze levert wel degelijk werk voor haar geld. Daar heb ik niet veel over te klagen, maar verder vond ik haar niet echt erg gezellig of onderhoudend. Had dus ook niet echt een klik met haar. Ruime voldoende, maar weinig risico op herhaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan