Recensie Kim, Huize Fleur 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mikeymike

Newbie
9
09/01/22
8
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/kim/
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had kim sinds dat ze bij Huize Fleur werkt al op het oog. Ze werkt hier nog maar een aantal weken en gisteren kon ik tussen alle hectiek van thuis / werk eindelijk een half uurtje vrij maken. Spontaan gebeld en kon vrijwel direct komen. Ik kwam er eigenlijk in de wachtkamer achter dat je voor de extras contant af moest rekenen pinnen is voor extras dus niet mogelijk. Jammer ik had geen contant bij! Dus alleen 75 euro voor een half uurtje sex voor mij. Het extra pakket was +30 euro voor pijpen, beffen, vingeren en zoenen.

Kim is een goed uitziende spontane lieve dame met rode krullen. Verder heeft ze een slanke bouw en erg lekkere billen.

Kennis gemaakt met een colaatje erbij waarna ze snel tegen mij aan kwam staan en we elkaar langzaam hebben ontdaan van kleding. Ze draaide lekker met haar kleine kontje tegen mijn kleine vriend aan. Zo geil! Op bed beland en heeft ze heerlijk met haar poes over mijn vriend heengereden. Op sterkte deed ze er een condoom om en ging ze er heerlijk opzitten. Heerlijk strak! Verschillende standjes gedaan maar doggy was toch echt wel het lekkerst omdat ze een heerlijke set billen heeft die je goed vast kan pakken en daar een tikje op kon geven. Moest mij een paar keer inhouden om niet te komen maar uiteindelijk het condoom volgespoten. Schoongemaakt en nog even geknuffeld. Ze kreunde lekker mee en vond dat ze hem aardig diep kon hebben. Geslaagde date op naar de volgende!
 
Ik had kim sinds dat ze bij Huize Fleur werkt al op het oog. Ze werkt hier nog maar een aantal weken en gisteren kon ik tussen alle hectiek van thuis / werk eindelijk een half uurtje vrij maken. Spontaan gebeld en kon vrijwel direct komen. Ik kwam er eigenlijk in de wachtkamer achter dat je voor de extras contant af moest rekenen pinnen is voor extras dus niet mogelijk. Jammer ik had geen contant bij! Dus alleen 75 euro voor een half uurtje sex voor mij. Het extra pakket was +30 euro voor pijpen, beffen, vingeren en zoenen.

Kim is een goed uitziende spontane lieve dame met rode krullen. Verder heeft ze een slanke bouw en erg lekkere billen.

Kennis gemaakt met een colaatje erbij waarna ze snel tegen mij aan kwam staan en we elkaar langzaam hebben ontdaan van kleding. Ze draaide lekker met haar kleine kontje tegen mijn kleine vriend aan. Zo geil! Op bed beland en heeft ze heerlijk met haar poes over mijn vriend heengereden. Op sterkte deed ze er een condoom om en ging ze er heerlijk opzitten. Heerlijk strak! Verschillende standjes gedaan maar doggy was toch echt wel het lekkerst omdat ze een heerlijke set billen heeft die je goed vast kan pakken en daar een tikje op kon geven. Moest mij een paar keer inhouden om niet te komen maar uiteindelijk het condoom volgespoten. Schoongemaakt en nog even geknuffeld. Ze kreunde lekker mee en vond dat ze hem aardig diep kon hebben. Geslaagde date op naar de volgende!
Klinkt goed dit meisje. Alleen ondanks je positieve schrijven over intiem is het maar 3 sterren waard?
Vraagje: op de site staat bij de dames ook opties. Dit is allemaal tegen meerprijs? Dus voor zoenen en beffen bijvoorbeeld moet je extra betalen?
 
Ik heb inderdaad maar drie sterren gegeven. Eigenlijk zijn deze sterren voor alleen de sex zonder opties die ik niet kon nemen ivm deze contant te betalen.

Prijs van 75 euro voor een half uur is op basis van alleen sex. Meerprijs voor pijpen, beffen, vingeren en zoenen is bij haar 30 euro.
 
Best wel jammer dat ze een leeftijdgrens hanteert. Hoe kan ze aan mij zien of ik nu 40 of 45+ ben, of gaat ze naar mijn paspoort vragen en van euhh je bent te oud.
 
Best wel jammer dat ze een leeftijdgrens hanteert. Hoe kan ze aan mij zien of ik nu 40 of 45+ ben, of gaat ze naar mijn paspoort vragen en van euhh je bent te oud.
Als ik bij een leeftijdsgrens voor klanten " buiten de boot val" respecteer ik die keuze van betreffende dame..hoe jammer ik dat soms ook vind ( dat geldt zeker voor deze Kim).
Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die zich van die leeftijdsgrens voor klanten niks aantrekken maar je hebt kans dat als mannen zich niet aan de regels houden een dame besluit om er daardoor mee te stoppen..
 
Natuurlijk heb ik begrip voor haar keus om hiermee te adverteren, om daadwerkelijk oudere mannen (zeg achter in de 50 of 60+) niet mee af te spreken.

Ik zie alleen het verschil niet in 1 jaar oudere 45 plusser en of 1 jaar jongere 45 jarige. Je kan volgens mij beter adverteren met dat je je vrijhoud van afspreken met oudere mannen, dan hier een leeftijd aan op te hangen. Kan zijn dat we een afspraak maken, ze mij ziet en denkt leuke man, van ja dit is okay. Kan ook andersom zijn en heb ik begrip hiervoor.
 
Natuurlijk heb ik begrip voor haar keus om hiermee te adverteren, om daadwerkelijk oudere mannen (zeg achter in de 50 of 60+) niet mee af te spreken.

Ik zie alleen het verschil niet in 1 jaar oudere 45 plusser en of 1 jaar jongere 45 jarige. Je kan volgens mij beter adverteren met dat je je vrijhoud van afspreken met oudere mannen, dan hier een leeftijd aan op te hangen. Kan zijn dat we een afspraak maken, ze mij ziet en denkt leuke man, van ja dit is okay. Kan ook andersom zijn en heb ik begrip hiervoor.
Tsja het blijft een keuze van de dame natuurlijk. Het is zo wel duidelijk. Van wat jij voorstelt zou betekenen dat mannen op basis van hun leeftijd ( hoe ze er uitzien ? Of id bewijs laten zien?) ter plekke te horen zouden kunnen krijgen dat zij iemand te oud vindt.
Dan ben je dus helemaal voor niks naar Apeldoorn gereden 🤔
 
Waar ik op doelde is. Kim mag een leeftijdsgrens hanteren, echter ik zou de tekst anders opzetten.

"Het kan zijn dat de dame u weigert vanwege een te hoge leeftijd".

Dan kan Kim afspreken met het huis dat ze bij een Line-Up niet voorgesteld wordt. En dat bij een eventuele telefonische afspraak je alsnog geweigerd wordt.

Stel er is een Line-Up en Kim mag een keus maken, we hebben: Brad Pitt, George Clooney, David Beckum en een 120kg wegende dertiger. Voor wie zou ze gaan!?

En gelukkig voor diegene die geweigerd worden, bij Fleur is er voldoende keus.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
160
Vanmiddag bij kim langs geweest
Wat zag ze er prachtig uit
Ik heb een heerlijk uurtje met haar mogen doorbrengen
Ik kom snel weer langs lieve Kim
Groetjes Jan
 
Ik had kim sinds dat ze bij Huize Fleur werkt al op het oog. Ze werkt hier nog maar een aantal weken en gisteren kon ik tussen alle hectiek van thuis / werk eindelijk een half uurtje vrij maken. Spontaan gebeld en kon vrijwel direct komen. Ik kwam er eigenlijk in de wachtkamer achter dat je voor de extras contant af moest rekenen pinnen is voor extras dus niet mogelijk. Jammer ik had geen contant bij! Dus alleen 75 euro voor een half uurtje sex voor mij. Het extra pakket was +30 euro voor pijpen, beffen, vingeren en zoenen.

Kim is een goed uitziende spontane lieve dame met rode krullen. Verder heeft ze een slanke bouw en erg lekkere billen.

Kennis gemaakt met een colaatje erbij waarna ze snel tegen mij aan kwam staan en we elkaar langzaam hebben ontdaan van kleding. Ze draaide lekker met haar kleine kontje tegen mijn kleine vriend aan. Zo geil! Op bed beland en heeft ze heerlijk met haar poes over mijn vriend heengereden. Op sterkte deed ze er een condoom om en ging ze er heerlijk opzitten. Heerlijk strak! Verschillende standjes gedaan maar doggy was toch echt wel het lekkerst omdat ze een heerlijke set billen heeft die je goed vast kan pakken en daar een tikje op kon geven. Moest mij een paar keer inhouden om niet te komen maar uiteindelijk het condoom volgespoten. Schoongemaakt en nog even geknuffeld. Ze kreunde lekker mee en vond dat ze hem aardig diep kon hebben. Geslaagde date op naar de volgende!
Ik neem toch aan dat het voor 75,- een half uurtje is met minimaal pijpen en neuken (MC)? ben al een half jaartje niet bij Fleur geweest maar als je voor standaard pijpen bij moet betalen zien ze me zeker niet weer....
 
Ik neem toch aan dat het voor 75,- een half uurtje is met minimaal pijpen en neuken (MC)? ben al een half jaartje niet bij Fleur geweest maar als je voor standaard pijpen bij moet betalen zien ze me zeker niet weer....
Ik denk dat je moet bij betalen om te neuken, misschien zit pijpen nog in het tarief (met jasje uiteraard)
 
Waar ik op doelde is. Kim mag een leeftijdsgrens hanteren, echter ik zou de tekst anders opzetten.

"Het kan zijn dat de dame u weigert vanwege een te hoge leeftijd".

Dan kan Kim afspreken met het huis dat ze bij een Line-Up niet voorgesteld wordt. En dat bij een eventuele telefonische afspraak je alsnog geweigerd wordt.

Stel er is een Line-Up en Kim mag een keus maken, we hebben: Brad Pitt, George Clooney, David Beckum en een 120kg wegende dertiger. Voor wie zou ze gaan!?

En gelukkig voor diegene die geweigerd worden, bij Fleur is er voldoende keus.
Ik denk ook dat je een leeftijdsgrens niet letterlijk moet nemen. Je moet zeker geen identiteitsbewijs laten zien. En er zullen 49ers zijn die allgemeen als begin 40ers geschat worden, net als 40ers, die op 50 geschat worden. En de laatste zullen dan de klos zijn.
Ik denk de dame wil aangeven dat zij graag jongere mannen wil en geen ouderen. Daar heeft zij een leeftijdsgrens voor getrokken. Je moet wat en als potentiële klant weet je zo wat de bedoeling is.
Maar als je denkt dat jouw uiterlijk en jouw innerlijke houding niet over komt als 45+, dan kan je het op locatie zeker aan haar vragen of je mee mag naar de kamer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag dan eindelijk de stoute schoenen aangetrokken. Gewapend met een paar euro's op zaak de reis gemaakt naar Apeldoorn. Omdat ik niet veel snap van wat het allemaal kost daar (extra's en dergelijke, is mij nu wel helder) honderd euro betaald voor een meer dan perfecte half uur. Ik had meteen een klik met deze leuke knappe dame. En daardoor werd het ook een stomende vrijpartij. Ze begint je te zoenen, op te geilen en uit te kleden. Daarna op het bed beland en daar ging het feest verder. Wat een lekkere stoute dame. Deze dame maakt het helemaal waar. Ze heeft van haar hobby haar werk gemaakt… fantastisch!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pas weer een paar keer bij Kim langs geweest
Wat is het toch een prachtige vrouw
Ik kom snel weer langs
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
235
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de goede recensies ben ik vorige week voor het eerst bij Kim geweest. Kim is een mooie jonge vrouw, met een prachtig lichaam. Ik heb gekozen voor 90 minuten, omdat ik het fijn vind om rustig aan te beginnen en alle tijd te hebben. Van rustig aan beginnen was alleen geen sprake haha. Na even gezoend te hebben, kwam ze direct boven op mij zitten en binnen de kortste keren kwam ik al klaar. Daarna hebben we even wat gedronken en ben ik haar gaan beffen. Vervolgens hebben we meerdere standjes gedaan, maar een tweede keer klaarkomen zat er voor mij niet meer in. De laatste minuten hebben we lekker liggen zoenen, knuffelen en strelen. Kim gaf aan dat ze helemaal zen werd en dat ze het lekker vond om de werkdag zo af te sluiten.

Dit was misschien wel de beste ervaring die ik op dit gebied heb gehad en de kans is heel groot dat ik nog een keer naar haar terug ga.
 
Ik ben gisteren bij Kim geweest.
Het is een prachtige vrouw. Ik heb voor het extra pakket gekozen.
Direct na binnenkomst kwam ze al tegen mij aan staan en hebben we heerlijk gezoend. Daarna doorgeschoven naar het bed, waar zij bovenop mij kwam zitten.
Eerst een heerlijke pijpbeurt en daarna condoom erom en kwam ze op mij zitten.
Helaas hield ik het niet heel erg lang vol, maar daarna nog heerlijk gekust en geknuffeld.
Zeker kans op herhaling, als ik in de buurt ben.
 
Pas weer effe langs fleur gereden en bij binnenkomst een aantal Dames voor gesteld en gekozen voor Kim wat een leuke jonge dame emaal op de kamer voor wat extra gekozen en toen kon het feest beginnen en de rest hou ik het voor mijn eigen die fantastische ervaring
 
Pas weer effe langs fleur gereden en bij binnenkomst een aantal Dames voor gesteld en gekozen voor Kim wat een leuke jonge dame emaal op de kamer voor wat extra gekozen en toen kon het feest beginnen en de rest hou ik het voor mijn eigen die fantastische ervaring
Sorry hoor, dit is een review pagina.... 🙄
als je niets wil vertellen zeg dan ook niets.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
375
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze review heb ik geplaatst bij Anna, maar gaat ook over Kim: Anderhalve maand terug een heerlijk uur door gebracht met Anna en Kim. Enkele weken van te voren al bij Anna het uur gereserveerd en aangegeven het liefst een trio te willen met haar en Sabina. Echter Sabina was die dag er niet en Anna vroeg of Kim erbij mocht zijn. Nu ben ik wat ouder dan Kim aangeeft te willen ontvangen, maar dat was geen probleem. Het was voor beiden de eerste keer met elkaar. Heerlijk uurtje gehad. Alleen het bad is wel erg klein voor 3 personen. Die laat ik de volgende keer achterwege maar de dames niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pas weer een paar keer bij Kim geweest wat is ze toch een topper
Ik kom snel weer langs
 
Terug
Bovenaan Onderaan