Recensie Amber, Instituut René, Eke 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amber-vol-enthousiasme-en-zin.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij deze dame geweest. Mooi huis, vriendelijke ontvangst, makkelijk afspraak kunnen maken via SMS.

Type girl next door zoals eerder aangegeven. Ik vond haar best een leuke, vriendelijke meid, mooie lach, rosse haren (deze had ik langer en feller van kleur verwacht) en persoonlijk had ik ze wel wat knapper verwacht. Dat is natuurlijk persoonlijke smaak zonder afbreuk te doen aan Amber. Wek hele leuke tattoo's, zachte huid en flinke kont.

Ik mocht haar volgen op de trap naar boven. Tongzoenen bij het binnenkomen van de kamer. Wat teasen, aanraken en haar poesje aanraken. Ik voelde haar kutje al snel nat worden. Het tongzoenen viel wel wat tegen, enkel met de tip van de tong, mss omdat mijn eerste keer was en ze mij nog niet kende ofzo?

Daarna een opfrisbeurt, vlug vlug doucheke genomen en terug naar de kamer. Verder doen waarmee we geëindigd waren. Kussen, strelen, mij laten aftrekken. Ze duwde mij richting bed en ze ging door haar knieën om mij te kunnen pijpen. Ze deed vooral sappig en meer dan goed. Voor mij niet de beste pijpbeurt ooit maar het was goed.

Daarna ons helemaal op bed gelegd. Haar poesje willen beffen en kwam daar een kleine piercing tegen. Ik vond mijn draai niet goed met dat ding rond mijn tong 😅😅. Fris nat poesje maar niet lang gebeft uiteindelijk.

Missio, doggy en cowgirl om het halfuurtje vol 'te maken. Ze kreunde zachtjes de hele tijd en tussen de sex door wat kussen en de borsten mee verwennen. Uiteindelijk klaargekomen en voldaan terug huiswaarts gekeerd.

Leuke dame, maar jammer genoeg geen herhalingsgevaar voor mij. Ik voelde mij wel snel op mijn gemak maar uiterlijk mocht er nog iets extra zijn om meer een klik te hebben. Wel een zeer mooi huis waar ik zeker nog terug zou komen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.instituutrene.be/general-clean-2
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook na het zoveelste bezoek blijft Amber voor mij de absolute top, bij haar beleef je van de eerste tot de laatste minuut een zalig GFE moment. De sensuele opbouw, het ontdekken van elk stukje van elkaars lichaam, de prachtige verschijning, de klik, het magische hoogtepunt.... En instituut Renée is en blijft een zeer verzorgd adres. Ik kom alvast met veel plezier terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
270
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
mijn bezoek aan Amber was top. Ik had gekozen voor anderhalf uur. Amber verscheen in een rode body in de woonkamer. Daarna haar gevolg op de trap waar ik reeds haar prachtige kontje kon bewonderen. Eenmaal op de kamer kleefden we al snel aan elkaar om al snel in ons blootje te zijn. Vlug naar de douche om ons op te frissen en nadien verder gaan waar we gebleven waren. We belanden uiteindelijk op het bed waar we elkaar eerst verder teasen en ik haar borsten en poesje kan bespelen. Amber is dan afgezakt naar mijn pik om deze eens lekker onder handen te nemen. Mijn god wat was dat een zalige pijpbeurt. Ik kon dit niet al te lang volhouden en heb mijn eerste keer klaargekomen in haar mondje en Amber bleef doorgaan tot mijn hele paal leeggezogen was. Nu was het mijn beurt om haar te verwennen met een befbeurt wat ze zeer waardeerde en haar poesje drijf nat werd en mijn wijsvinger vlot in en uit haar kutje schoof. Tijdens het beffen voelde ik mijn pik opnieuw groeien en klaar worden om een tweede maal in actie te komen. Nu het condoom erover en mij lekker laten berijden door Amber terwijl ik lekker met haar tepels en borsten kon spelen. Dan even overgeschakeld in doggy en in missio om uiteindelijk opnieuw mij lekker in cowgirl te laten berijden, mijn favorietje. 69 was daarna ook super om uiteindelijk een tweede keer mijn zaad in haar mondje te spuiten.
Dit was een zalige beleving en ik ga zeker nog terug bij Amber
 
Goedemorgen allemaal, Amber heeft tijdens de sneeuw een maand geleden een ongelukkige val gehad. Hierbij heeft ze haar pols gebroken.
De genezing gaat niet goed. We kijken samen met Amber van week tot week hoe het gaat. Maar ze gaat niet snel terug zijn.
Deze geven wij aan iedereen door die het vraagt op sms/ aan de telefoon.

Verder is de website er wel nog. Hij was even out.

Vanaf dat we meer weten over Amber haar revalidatie gaan we het delen. Brand een kaarsje ❤️
 
Terug
Bovenaan Onderaan