Recensie Amber, Rendez-vous Prive, Made 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

L.B.

Stamgast
Forumpionier
454
28/07/21
605
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/nl/amber/140043
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Inmiddels een keer bij Amber op bezoek geweest. Is een mooie meid om te zien, die 1e foto op de website klopt wel, en de voorkant van de dame mag er ook zeker wezen.
Kan helaas niet zeggen dat de date zelf een overweldigend success was. Wel lekker relaxed, een vriendelijke babbel, leuk knuffelen en strelen, en echt lekker pijpen. Maar tijdens beffen en neuken kwam ze nogal passief over. Niet op de manier dat ze er verveeld bij lag en alles zo maar liet gebeuren, maar ook niet echt dat ze lekker meebeweegt en zo. Dus dat kost helaas een paar punten.

Ook iets om rekening mee te houden - maakt voor mij niet zoveel uit maar voor anderen misschien wel: Amber biedt nadrukkelijk geen extras aan, en zoent ook niet echt. Dat gaf ze aan het begin van de date duidelijk aan, en goede communicatie is dan ook een pluspunt.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.rendezvousprive.nl/nl/amber/140043
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijk uurtje gehad met Amber. Het was een super leuke verrassing want we kende elkaar al. Amber is een heerlijke meid met een prachtig lichaam die heel gezellig kan kletsen. Ik had echt een GFE ervaring met haar. We hebben voor mij nieuwe dingen uitgeprobeerd waarin ik mijn grenzen weer wat heb verlegd. Tot de volgende schat 🥰
 
Heerlijk uurtje gehad met Amber. Het was een super leuke verrassing want we kende elkaar al. Amber is een heerlijke meid met een prachtig lichaam die heel gezellig kan kletsen. Ik had echt een GFE ervaring met haar. We hebben voor mij nieuwe dingen uitgeprobeerd waarin ik mijn grenzen weer wat heb verlegd. Tot de volgende schat 🥰
Hoe bedoel je "we kende elkaar al"? Hoop niet in prive sfeer?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week bij deze dame geweest. Ze is absoluut een mooie jongedame maar mijn date met haar was geen succes. Na voorstellen in de woonkamer wist ze me met al dat lekkers in de ruimte wel de aandacht te trekken. Ze heeft een ondeugende blik.
Maar vond haar op de kamer erg passief. Weinig aanraking. De klik was er niet. Veel praten weinig passie.
Ze doet niet aan tongzoenen. Pijpen met condoom, dat vind ik altijd wel jammer maar heb het te respecteren. Kreunde wel lekker mee maar gespeeld. Ik had een date van een uur maar stond na 45 minuten weer buiten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/amber/140043
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al jaren klant bij dit gezellige privehuis. Ik heb al meerdere keren met Amber afgesproken.
En het wordt elke keer beter. Ze is de petite dame van de foto. Heerlijk ondeugend blond koppie, altijd vrolijk en opgewekt.
Heren warm haar rustig op, en ze beloond je met intense sex. Ze is een echte GFE, ik zou haar zo ontvoeren en thuis voorstellen haha.
Amber als je dit leest, bedankt voor je warmte en goede zorgen je bent de liefste xxx

Tot snel, dan drinken we een Whiskey.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan