Ik meen overigens dat ze zelf ook lid is als @Amberlove. Ze reageert hier soms op dit topic (vroeger tenminste). Je kunt het haar misschien vragen in een dm.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEcht lekker hoor. Ga weer snel bij lieve Amber langs. Ben gek op haar. Zij ook op mij trouwensPaar weken geleden langsgeweest bij Amber in Breda. Duurt inderdaad even voordat je reactie krijgt ze heeft gewoon al veel vaste klanten. Eenmaal aangekomen even wat moeite doen om bij haar in het appartement te belanden maar eenmaal binnen was het voor mij een groot feest. Dame is enorm vriendelijk en geil. Weet je goed op je gemak te stellen en heeft er zelf ook veel zin in. Ga binnenkort maar weer eens langs denk ik![]()
Vooral van je geld gok ik zoEcht lekker hoor. Ga weer snel bij lieve Amber langs. Ben gek op haar. Zij ook op mij trouwensAls ik aan haar denk krijg ik gelijk alweer een bobbel in mn broek. Mmm
Geld dubbel en dwars waard hoor deze dame. Maar er is ook zeker een wederzijdse klik. Mss de volgende x vragen of ze in mn Maserati wil komen om ondeugende dingen te doenVooral van je geld gok ik zomaar ze is zeker een fijne dame.
Misschien heb je geluk , maar ze houd niet van cardates , heb het al eens gevraagdGeld dubbel en dwars waard hoor deze dame. Maar er is ook zeker een wederzijdse klik. Mss de volgende x vragen of ze in mn Maserati wil komen om ondeugende dingen te doen![]()
Kan je beter een busje huren. Meer ruimte dan een MaseratiGeld dubbel en dwars waard hoor deze dame. Maar er is ook zeker een wederzijdse klik. Mss de volgende x vragen of ze in mn Maserati wil komen om ondeugende dingen te doen![]()
dan moet ze haar adv niet online zetten, als ze niet al die reacties wilt.Ook deze dames hebben maar 24 uur in hun dag. Trek daar de uren slapen en het privéleven vanaf en er blijft een beperkt aantal uur over. Als een dame dan ook nog haar tijd goed weet te vullen met vaste klanten, dan begrijp ik wel dat ze verder de boot afhoudt.
Een mens krijgt anno 2026 per dag meer prikkels binnen dan 50 jaar geleden in een maand. Sekswerkers zijn daar geen uitzondering op. Constant berichten, constant mensen die iets van je willen. We zijn als mensen hier niet op gemaakt. Het is heel begrijpelijk en gezond om je hieraan te willen onttrekken.
Al weer wat jaren geleden dat ik bij Amber was. Het was heel fijn, maar reistijd was lang. Daarom is het er niet meer van gekomen, helaas. Afspraak ging destijds nog makkelijk, maar dat is nu dus anders.
Hoewel ik natuurlijk niet in Ambers hoofd kan kijken, kan ik op basis van soortgelijke ervaring met andere dames troostende woorden spreken tegen alle heren die tevergeefs contact met haar zoeken: het ligt waarschijnlijk niet aan jou.
Zij is wel degelijk aan haar borsten geholpen, maar vind ze (op nette littekens na) er goed uitzien.zijn haar borsten echt of siliconen, ik wil langs gaan voor 1 uur maar vind siliconen niets.
Heerlijke borsten heeft ze net als de rest van haar lichaam. Je zult zeker geen spijt krijgen en waarschijnlijk zul je haar heel vaak willen neuken. Go for it!!zijn haar borsten echt of siliconen, ik wil langs gaan voor 1 uur maar vind siliconen niets.