Recensie Amber, Rotterdam (vh Breda) 4,81 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Reeds meerdere keren hier geweest nu eindelijk een recensie geschreven. Wat een geweldige meid is dit. De perfecte GFE !!!!
Bij binnenkomst direct op gemak stellen (vooral bij de eerste keren) drankje doen.
Daarna kan het feestje beginnen. Samen douchen en dan haar heerlijke lijf tegen mij aan. Daarna het bed op. Man man man. Wat geweldig is zij zeg. Ze zuigt hem zo diep naar binnen ik moet echt uitkijken dat ik niet voortijdig haar keeltje volspuit. Ook haar strakke kutje heerlijk mogen likken. Doggy style en missionaris en daarna m'n sperma in haar mooie mondje gedeponeerd welke ze lekker doorslikte. Mmmm ik kom snel weer terug schat.

Paar weken geleden langsgeweest bij Amber in Breda. Duurt inderdaad even voordat je reactie krijgt ze heeft gewoon al veel vaste klanten. Eenmaal aangekomen even wat moeite doen om bij haar in het appartement te belanden maar eenmaal binnen was het voor mij een groot feest. Dame is enorm vriendelijk en geil. Weet je goed op je gemak te stellen en heeft er zelf ook veel zin in. Ga binnenkort maar weer eens langs denk ik ;)
Echt lekker hoor. Ga weer snel bij lieve Amber langs. Ben gek op haar. Zij ook op mij trouwens 😉Als ik aan haar denk krijg ik gelijk alweer een bobbel in mn broek. Mmm

Geld dubbel en dwars waard hoor deze dame. Maar er is ook zeker een wederzijdse klik. Mss de volgende x vragen of ze in mn Maserati wil komen om ondeugende dingen te doen 😉
Misschien heb je geluk , maar ze houd niet van cardates , heb het al eens gevraagd😉 dan doet ze haar GFE zeker goed als het zo voelt, voor de rest is ze al bezet had ik begrepen 😉

@Maserati85 of ze heeft gewoon geen behoefte aan sex in een auto 😉

Als jij denkt dat zij jou of überhaupt iemand als sugardaddy wilt heb je in iedergeval wel een goede fantasie 🤐

Zou zeggen leer der iets beter kennen als je er al zo vaak geweest bent de laatste tijd 😉

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Biseks
  4. Klaarkomen in mond
  5. Klaarkomen op gezicht
  6. Klaarkomen op lichaam
  7. Pijpen deepthroat
  8. Pijpen zonder condoom
  9. Tussen borsten (russisch)
  10. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8141139-amber
Totale kosten (in euro)
750
Van de week was ik ook weer bij Amber, en dit was weer als vanouds genieten. Dit keer besloten om voor 3 uur langs te gaan omdat de tijd altijd zo voorbij vliegt. Zoals altijd ontvangt ze je vrolijk aan de deur en bied je wat lekker te drinken aan.
Na wat lekker te kletsen begon ze me heerlijk intens te zoenen waarna ze me met diepe halen begon te pijpen. Wat kan zij heerlijk lang en diep pijpen zeg en mijn eerste lading heb ik heerlijk in haar keeltje gespoten, welke ze maar al te graag door slikte.

Daarna mocht ik haar heerlijke poesje verwennen, wat altijd een heerlijk genot is. Ze wou maar al te graag dat ik haar diep nam. En na verschillende standjes heb ik haar heerlijk vol gespoten.

Na nog wat gedronken te hebben, hebben we elkaar heerlijk gemasserd. Wat nog over ging in een 2de ronden intiem. De avond hebben we afgesloten onder de douche waar ik haar nof een laatste keer volspoot.

Wat een geile nacht was dat zeg. Beloofd om dit snel nog eens te herhalen. Ik zou haar graag de hele nacht boeken maar dat word wel een dure hobby

Al met al blijft het een top meid.

Heb ook van alles geprobeerd, beeld bellen via WhatsApp en zelfs een foto van mijzelf gestuurd. Ze staat wel op Kinky.nl
Hopelijk als ze een keertje een gaatje in haar drukke agenda heeft...

Ik bezoek haar al een paar jaar, maar de laatste maanden gaat het inderdaad moeilijk. Ze update wel haar kinky profiel, maar geen reactie op WhatsApp. Eenmaal als het wel lukt heb ik nog steeds een top tijd met haar, maar het maakt alles wel wat lastiger.

Ook deze dames hebben maar 24 uur in hun dag. Trek daar de uren slapen en het privéleven vanaf en er blijft een beperkt aantal uur over. Als een dame dan ook nog haar tijd goed weet te vullen met vaste klanten, dan begrijp ik wel dat ze verder de boot afhoudt.

Een mens krijgt anno 2026 per dag meer prikkels binnen dan 50 jaar geleden in een maand. Sekswerkers zijn daar geen uitzondering op. Constant berichten, constant mensen die iets van je willen. We zijn als mensen hier niet op gemaakt. Het is heel begrijpelijk en gezond om je hieraan te willen onttrekken.

Al weer wat jaren geleden dat ik bij Amber was. Het was heel fijn, maar reistijd was lang. Daarom is het er niet meer van gekomen, helaas. Afspraak ging destijds nog makkelijk, maar dat is nu dus anders.

Hoewel ik natuurlijk niet in Ambers hoofd kan kijken, kan ik op basis van soortgelijke ervaring met andere dames troostende woorden spreken tegen alle heren die tevergeefs contact met haar zoeken: het ligt waarschijnlijk niet aan jou.

Laatst bewerkt:
Ook deze dames hebben maar 24 uur in hun dag. Trek daar de uren slapen en het privéleven vanaf en er blijft een beperkt aantal uur over. Als een dame dan ook nog haar tijd goed weet te vullen met vaste klanten, dan begrijp ik wel dat ze verder de boot afhoudt.

Een mens krijgt anno 2026 per dag meer prikkels binnen dan 50 jaar geleden in een maand. Sekswerkers zijn daar geen uitzondering op. Constant berichten, constant mensen die iets van je willen. We zijn als mensen hier niet op gemaakt. Het is heel begrijpelijk en gezond om je hieraan te willen onttrekken.

Al weer wat jaren geleden dat ik bij Amber was. Het was heel fijn, maar reistijd was lang. Daarom is het er niet meer van gekomen, helaas. Afspraak ging destijds nog makkelijk, maar dat is nu dus anders.

Hoewel ik natuurlijk niet in Ambers hoofd kan kijken, kan ik op basis van soortgelijke ervaring met andere dames troostende woorden spreken tegen alle heren die tevergeefs contact met haar zoeken: het ligt waarschijnlijk niet aan jou.
dan moet ze haar adv niet online zetten, als ze niet al die reacties wilt.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8141139-amber
Totale kosten (in euro)
150
Recent langs geweest bij amber. Vrolijke dame, vlotte babbel. Via de app beetje moeilijk met afspreken maar uiteindelijk toch gelukt.
Bij binnenkomst iets te drinken aangeboden en ze vroeg of ik me wou opfrissen of niet. Vervolgens naar de slaapkamer gegaan en gelijk beginnen met zoenen wat ze heel overdreven doet dat het bijna nep voelt. Daarna lekker ruw en diep gepijpt en vervolgens bare geneukt. Klaarkomen mocht in haar en dus ook gedaan.

De date zelf was wel leuk, maar voor mijzelf niet echt herhaling vatbaar.

Terug
Bovenaan Onderaan