WHEM Amber

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik lees al een tijdje mee op het forum, dus ik dacht laat ik maar eens een account maken nu ik iets kan bijdragen. Ik heb een jaartje geleden ofzo (voor ze even weg was) een keertje met haar afgesproken voor een iets langere date. Vlotte communicatie en stipt.

De date zelf was zeker wel ok. Er was helaas wel niet echt een klik. Ze was niet zo passioneel maar deed zeker wel haar best. Ik mocht alles doen wat ik wou, tongzoenen, vingeren, beffen maar er was niet zoveel reactie. Eenmaal we aan de sex begonnen was het wel dik in orde. Ze weet heel goed wat ze doet, het was echt pure harde sex. Lekker lang met genoeg afwisseling. Daarna heeft ze mij, ondanks dat ik al twee keer was klaargekomen toch nog erg stevig gepijpt waarbij ze niet opgaf tot ik in haar mond spoot. Op de valreep binnen de tijd.

Als je dus op zoek bent naar een intieme girlfriend ervaring zou ik ze niet aanraden. Voor mij denk ik niet dat er een tweede keer komt maar als je eens goed de leiding neemt denk ik wel dat je met haar een erg geile date kunt hebben.
 
Zelf 3 keer een date proberen maken. Elke keer cancelde ze letterlijk enkele minuten voor de afspraak.

Telkens een bs excuse. Band plat, is iets tussen gekomen blabla.

De 3de keer had ik het gehad en noemde het respectloos om vervolgens talloze dreig smsjes te ontvangen, van in mijn opinie, haar pooier.

Die ging mij op de zwarte lijst zetten omdat zij de afspraak last minute annuleert? Jah, spreekt voor zich dat ik ver weg van blijf.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan