WHEM Amelia Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch maar de stoute schoenen aangedaan, en langsgegaan bij Amelia. Was ook op zoek naar een review, en ze wilde ook niet videobellen om te conformeren dat zij het was. Wel stuurde ze veel foto's en was ze gemakkelijk benaderbaar. Het leek te mooi om waar te zijn, maar voor een vluggertje van 50 euro was er ook niet veel te verliezen.

Ze ontvangt op een discrete plek, en ze is misschien nog wel mooier als op de foto's. Een prachtig klein, tenger meisje, met een grote (neppe) kont, en grote (neppe) borsten. ik werd bij haar aanzien bij wijze van spreken al hard.

Ze lachte lief en ging met haar billen naar me toe op het bed zitten. Had een muziekje aanstaan en was met haar billen naar me toe aan het dansen, ik kon niet wachten tot ik me kleren uit had.

Hierna ben ik bij haar op bed gaan liggen, heeft ze me verder hard gepijpt (met condoom) en heb ik haar daarna doggy gedaan. met condoom was ze niet zo strak als ik verwacht had, maar het aanzien maakte alles goed.

Zeker herhalingsgevaar wat mij betreft. Vraag me af of ze zichzelf nog lang op een vluggertje van 50 euro laat staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan