WHEM Amelia, Wommelgem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ze ook al vaker gezien op RL, maar die prijzen zijn gewoon absurd.. Voor 60 of 80 heb je elders een zeer goed, 'normale' massage. En daar kan ik ook zeker van genieten, maar als ik meer betaal dan wil ik er ook wel meer aan hebben. ;)
 
Iemand ervaring met deze dame?
Haar prijzen liggen te hoog, maar toch krijg ik telkens bij het zien van haar advertentie zin om een afspraak te maken… ?

Ze ken zeer goed hoe ze kan haar lichaam bewegen door Tantra massage. Ze is tof en professionele dame met liefde en gezellige welkom. Ze wet ook hoe kan je op hoogte seksuele energie nemen. Prijs is hoog maar is waarde.
 
Tidje gelede ook bij haar geweest. Mooie struize vrouw maar tantra massage was het zeker niet ! Spijtig dar ze zo adverteert.
Laat zich graag likken. Wel wat bizar: om te likken gaat ze uit bed,doet haar naaldhakken aan en legt zich neer op een zetel en dan kan je haar likken. Seks is ook mogelijk(mc) maar stelde niet veel voor vond ik.
Was heel duur uiteindelijk maar absoluut zonde van het geld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan