Recensie Amelie, Hausnr5, Nordhorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
639
05/07/21
998
40
Zat net de site te bekijken en komende week is Amelie aanwezig.
Na de zeperd van gisteren heb ik weinig behoefte om deze club nog te bezoeken. Echter deze Amelie was mijn laatste damesbezoekje voor de 1e lockdown in 2020 en daarom zal ze wel even in herinnering blijven.

Qua foto's sprak ze mij wel aan en staat in de preview dat ze uit Zweden komt, een keer wat anders.
Toen ze in de bar arriveerde om mij op te halen, moest ik eerst goed kijken of zij de dame is van de foto's. Bij een 2e blik denk je ja, maar de foto's zijn al wel jaren oud. Ook de aangegeven leeftijd van 27 op de site van hausnr5 kan naar het rijk der fabelen, want die is ze lang geleden al gepasseerd.
Amelie is een hele lieve vrouw. Alles heel soft, kusjes, knuffelen, een hoog GFE gehalte. Mijn extra wens was geen probleem, al was ze het niet echt gewend en ze deed er ook weinig mee. Tot mijn verrassing liet ze mij klaarkomen over haar borsten, niet om gevraagd, niet voor betaald, ze deed het gewoon. Daarna weer knuffelen, zoenen en kletsen.

Opzich helemaal niets mis met deze Amelie. Waarom het voor mij bij deze ene sessie blijft is dat ze toch behoorlijk ouder is dan haar foto's en dat was een beetje een teleurstelling. Verder vond ik het wel heel veel geknuffel en soft gedoe. Lijkt me een gezellige vrouw voor een avondje thuis kletsen met een wijntje en borrelhapje erbij, maar bij betaalde sex zoek ik net iets meer.

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan