Recensie Amira, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9909427-amira
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: "Amira" is niet de dame van de profielfoto's en niet "Arabisch". Ze is wel een leuke - en heel curvy - jonge meid, alleen vrij groen als DvP.

De ingang van het hotel vinden was een crime, en daarna wilde het ook niet vlotten om naar de opgegeven etage te gaan (er was een pasje nodig voor de lift). Ik was mijn chagrijn echter meteen kwijt toen Amira de lift uitkwam. Ze droeg een nauwsluitende satijnen bodycon, classy en sexy tegelijkertijd. De jurk reikte tot halverwege de bovenbenen en liet haar curvy vormen prachtig uitkomen. Haar booty vooral; ik kon er mijn ogen niet vanaf houden toen ik - aangekomen op onze etage - achter haar liep van lift naar kamer.

In de hotelkamer bleek dat Amira niks onder haar strakke jurkje droeg. Haar borsten waren kleiner dan van de dame van de profielfoto's (geen E-cup maar - vermoedelijk - een C-cup), maar wel puur natuur, net als haar kont. Ze zou Marokkaans kunnen zijn: ze had grote fonkelende zwarte ogen en lang zwart haar, en een stralend, jeugdig, gezicht. Ze komt echter uit Zuid-Amerika, zo vertelde ze (voor de verandering eens niet uit Colombia, Venezuela of Brazilië). Met vrienden had ze een rondreis door Europa gemaakt. Via een vriendin werkte ze nu tot eind deze maand als DvP om - na de dure vakantie - haar budget weer aan te vullen.

Of haar verhaal klopt weet ik niet, maar ik geloof wel dat ze als DvP weinig ervaring heeft. Dat had enerzijds iets charmants en spannends, alsof je het deed met een studente annex gelegenheids-DvP. Anderzijds, nam Amira weinig initiatief en waren haar skills beperkt. Ze was lief, maar ietwat onwennig in haar rol, en kusjes voorzichtig en door mij geïnitieerd, waardoor een volgende stap misplaatst leek, en ik dus geen actie ondernam om haar oraal om met vingers te bevredigen.

Haar orale vaardigheden waren zoals je van de gemiddelde jonge vrouw kan verwachten (Amira is vermoedelijk begin 20, en niet 30 jaar zoals de profielpagina vermeldt), maar voor een "profi" een nipte voldoende. Het doppen (missio en doggy) hierna was lekker, maar het initiatief lag - weer - bij mij. Na een half uur gaf Amira aan dat neuken niet meer ging (er was ook wat bloed zichtbaar op het laken), vanwege de grootte van mijn geslacht. In overleg besloten we toen het afspraakje van 60 tot 45 minuten in te korten, en de resterende tijd te vullen met een blowjob (mc) en handwerk.

Aanvulling:
  • PZC en tongzoenen waren ieder + €50,- . Ik heb niet voor deze extra's gekozen.
  • Bij "mogelijkheden" staan een aantal handelingen die ik niet vind passen bij een groentje als Amira. Mogelijk is de profielpagina (en foto's) van de vriendin die als haar planner optreedt. Amira zei dat de profielpagina niet door andere dames buiten haarzelf gebruikt wordt.
  • Eind deze maand gaat Amira naar huis. Mogelijk keert ze terug om hier weer te werken, zo zei ze.
 
Amira = Layla

Ik ontdek net de profielpagina van de dame die ik ontmoet heb (sinds een uur online, maar al sinds januari 2022 actief): https://www.kinky.nl/advertenties/1691309-layla#overview

Op de foto's is het een (ervaren) vamp, niet de wat verlegen, meisjesachtige, "gelegenheids-DvP" die ik ontmoette.

Haha, heeft ze me nu keihard geplayed.....? Als dat zo is, dan pas ik mijn beoordeling aan, en geef haar vijf sterren (alleen al voor haar acteertalent). 🙃
 
Ik heb Layla nog even geappt. Haar bedankt voor ons afspraakje en vriendelijk gevraagd hoe het zit met die andere advertentie: werkt ze nu vanaf januari 2022 in Nederland?

Het lieve, wat verlegen "meisje" van het afspraakje was plots verdwenen en had plaatsgemaakt voor een heel andere Layla. Geen vriendelijk "hoi", "bedankt voor de aardige woorden" of "ja, ik heb inderdaad een eigen advertentie". Deze Layla snauwt mij meteen boos toe dat ze mij geen verklaring schuldig is en dat haar leven privé is.

Dat ben ik helemaal met haar eens, antwoord ik. Ze hoeft zich niet te verdedigen, voeg ik nog toe in de hoop de vriendelijke dame van onze ontmoeting terug te toveren. Tevergeefs: ik blijf te maken houden met een zeer bitse en botte Layla, kortom het tegenovergestelde van de persoon die ik eerder ontmoette.

Ik respecteer dat Layla haar privéleven en werk gescheiden willen houden. Ik begrijp zelfs dat ze mij een verhaal op de mouw speldt en een toneelstukje opvoert. Ik heb er echter moeite mee als vriendelijk gedrag ophoudt zodra een afspraak is afgelopen. Alsof vriendelijk gedrag een "extra" is waarvoor je moet betalen, en niet iets doodnormaals. Ik ben tijdens een afspraak met een DvP ook dezelfde persoon als tijdens andere contacten, en verander niet plots van een Dr. Jekyll in een Mr. Hyde, of andersom.

Of "Amira" bestaat weet ik niet. Misschien schoof Amira mij naar Leyla door omdat Amira bezet was ofzo. Het kan ook zo zijn dat Leyla de profielpagina van Amira gebruikt om extra klanten te trekken, en dat Amira momenteel niet werkt.

Mijn beoordeling van het afspraakje met Amira/Leyla verandert door dit staartje niet: haar blowjob was matig, en bij vrijen, zoenen en de standjes stelde ze zich nogal passief op wat niet uitnodigde tot passionele seks met beffen, spanking, kamasutra-experimenten, of andere handelingen die een afspraakje uittillen boven het niveau van een gemiddelde wip. Drie sterren dus.
 
Laatst bewerkt:
Layla is alweer verhuisd en verblijft nu in Eindhoven. Het profiel van Amira staat nog onder "Utrecht".

Layla's profielfoto's en/of - tekst worden op een aantal Europese sites gebruikt (voorbeeld). Ik denk dat ze als DvP tourt langs verschillende Europese landen; in die zin klopt haar verhaal over haar reis door Europa.

Ik vermoed dat het profiel van Amira door de booker gebruikt wordt wanneer het zo uitkomt, bijvoorbeeld als een dame nog geen eigen pagina op Kinky heeft. Als je een afspraakje met Amira maakt kun je dus steeds een andere dame treffen. Mijn nummer werd door "Amira" na het afspraakje gelijk geblokkeerd, wat dit vermoeden versterkt.

Waarschijnlijk is het ook de booker die "Arabisch" als afkomst bij Layla en Layla heeft opgegeven; waarschijnlijk omdat dit commercieel aantrekkelijker is. Toen ik Layla ernaar vroeg, zei ze dat haar "vriendin" dit had opgegeven, ze wist niet waarom.
 
Ik heb Layla een jaar terug bezocht bij Schiphol, dus het klopt wel dat die advertentie al langer actief is. Verder wel met je eens, mooie dame, maar de sex niet heel bijzonder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan