WHEM Amira, (vh Zayna), Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een afspraak kunnen regelen. De persoon waarmee je appt is zij niet. Dame is knap en aardig, maar ook een doos. Trouwens, ze ziet er er niet uit als de dame op de foto's en ze is zeker niet "superslank". Ze deed totaal niet wat er beschreven stond (terwijl de beschrijvingen veelbelovend zijn). Ze kwam met allerlei excuses aan. Veel tijd en geld verspild! Uitkijken, besteed je tijd maar ergens anders.

Ik heb een afspraak kunnen regelen. De persoon waarmee je appt is zij niet. Dame is knap en aardig, maar ook een doos. Trouwens, ze ziet er er niet uit als de dame op de foto's en ze is zeker niet "superslank". Ze deed totaal niet wat er beschreven stond (terwijl de beschrijvingen veelbelovend zijn). Ze kwam met allerlei excuses aan. Veel tijd en geld verspild! Uitkijken, besteed je tijd maar ergens anders.
Met deze dame meerdere keren afgesproken. Bij me in de auto gezeten en een heerlijke pijpsessie gehad met slikken etc. Was een slanke niet al te grote dame. Jij zegt ze is niet de dame van de foto's en ze is niet slank. En ook deed ze niet wat er beschreven stond. Dat laatste kan natuurlijk maar ze is wel degelijk petit en slank en ook de dame van de foto's. Mijn ervaring was een prima 8.

Recent met haar afgesproken. Je kan haar oppikken in Schiedam. Qua uiterlijk klopt de omschrijving wel redelijk, best een leuke slanke en kleine jongedame. Qua dienstverlening wel veel meer ruimte voor verbetering, komt erg schuchter over, volgens mij geen een keer oogcontact gemaakt, ook niet bij het voorstellen. Pzc +cim deed ze wel prima maar zat niet echt een opbouw in, gewoon gelijk 100% gluk gluk gluk, wou ook niet afremmen op mijn verzoek dus vrij snel kruit verschoten.

Terug
Bovenaan Onderaan