Recensie Amira, Villa Tinto 16 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.777
11/07/21
14.429
131
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Deze dame doet geen moeite om je binnen te lokken maar eens je haar raam benadert doet ze vlot open en vraagt of je wilt binnen komen.
Ik vraag haar naam en ze zou Amira noemen en ze vraagt ook mijn naam en vanwaar ik kom.
Ik had deze dame de zondag al overdag gezien maar ze zegt de zaterdag nachtdienst te doen en de andere dagen dagdienst.
Eens ik haar betaalde en de overtollige kleding uitging verscheen er een mooi vrouwenlichaam zonder tattoos en mooie borsten. Na een wasje mocht ik mij op bed leggen en kreeg ik een korte body to body massage, ze wreef met haar zachte borsten over mijn lichaam en eens ik op volle sterkte stond bracht ze het condoom aan.
Ze pijpte goed , vrij zachtjes en ze bleef mij aankijken, ze wreef met haar linkerhand over mijn borst, ze varieerde in tempo en naar het einde toe ging ze wat dieper.
Haar lichaam mocht en kon vlot betast worden, haar borsten ook maar liever de tepels niet, te gevoelig.
Voor het intieme spel begon ik op haar, ze kreunde lichtjes zonder te overdrijven en ze bleef mij aankijken, daarna cowgirl en doggy positie tot ikzelf vroeg voor de handjob, ze deed het condoom uit en bracht wat olie aan.
Eens ik klaargekomen was vroeg ze ook nog of alles goed was.
Na elk een wasje gedaan te hebben en ons terug aangekleed hadden bedankte ze mij voor haar te bezoeken en schudde ze mij de hand, ik gaf haar nog 2 kussen op haar kaak en kon mijn tocht verderzetten.
Zeer aangename en zachtaardige dame, topervaring!

Terug
Bovenaan Onderaan