Recensie Ammy, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

error

Vaste klant
126
02/01/22
108
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2111333-ammy
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het is het mooie slanke meisje van de foto's. Douche/parkeren prima. Accommodatie wat achenebbisj maar goed, ik kom voor het vrouwelijk schoon. Nooit fan geweest van het programma" Eigen Huis & Tuin" dus dat boeit me verder ook niet.
Op zoenen heb ik haar niet kunnen betrappen, maar haar poesje mocht ik gelukkig wel oraal in de watten leggen (dit check ik altijd vooraf met dame/booker, en dan nog is het altijd weer afwachten of hier permissie voor wordt gegeven). Hierna doggy en cowgirl afgerond.

Het gebeuren moet echter allemaal plaatsvinden voor de televisie op de bank (onder het genot van een Reggaeton** muziekje). Tijdens het ritje in "veedrijfster stijl" werd op een gegeven moment de versnelling enorm in gezet en was het snel gebeurd...... Hierna weer douchen, en Ammy zat inmiddels al weer driftig een spelletje te spelen op haar telefoon. Ze is er nog tot zaterdag geloof ik.

Greetings,

Error

(** Een muziekstijl die populair is onder Latina dames.)
 
Laatst bewerkt:
Zag deze ook en was heel geinteresseerd. Maar ben nu zo gewend te verwachten dat dit soort dames een shit service leveren (waar het naar mijn mening ook zo uit ziet obv je recensie)dat ik het niet eens meer probeer. Zonde
 
Terug
Bovenaan Onderaan