Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met een recensie kun je natuurlijk ook van alles zeggen 😉
Zo zou een buurvrouw zomaar kunnen zeggen dat bijvoorbeeld dat haar buurvrouw die bij het kinderdagverblijf werkt aan kinderen zit.
Zonder enig bewijs en om haar zwart te maken.
De buurvrouw van het kinderdagverblijf haar naam is kapot en spant een rechtzaak aan.
De rechter moet dan bepalen of zij echt aan kinderen zit of dat het smaad/Laster is.
 
Zo zou een buurvrouw zomaar kunnen zeggen dat bijvoorbeeld dat haar buurvrouw die bij het kinderdagverblijf werkt aan kinderen zit.
Zonder enig bewijs en om haar zwart te maken.
De buurvrouw van het kinderdagverblijf haar naam is kapot en spant een rechtzaak aan.
De rechter moet dan bepalen of zij echt aan kinderen zit of dat het smaad/Laster is.
Wat heeft dat nou met een recensie over een dvp te maken?
 
Als wandelaar in duitsland vandaag voor het eerst in mijn wandelcarriere op de wallen. Schrok van de prijzen op de wallen. Verder matige bezetting en eigenlijk maar 2 mooie meiden gezien waar ik over zat te twijfelen om na binnen te gaan.

Na lang twijfelen besloten om door te lopen naar het singelgebied.
Daar een superleuke letse in kinky outfit bezocht, helemaal mijn ding. Voelde gelijk goed, dus meteen voor iets meer tijd geboekt. Geen spijt van gehad, was een top bezoekje
 
Als wandelaar in duitsland vandaag voor het eerst in mijn wandelcarriere op de wallen. Schrok van de prijzen op de wallen. Verder matige bezetting en eigenlijk maar 2 mooie meiden gezien waar ik over zat te twijfelen om na binnen te gaan.

Na lang twijfelen besloten om door te lopen naar het singelgebied.
Daar een superleuke letse in kinky outfit bezocht, helemaal mijn ding. Voelde gelijk goed, dus meteen voor iets meer tijd geboekt. Geen spijt van gehad, was een top bezoekje
En wie was dit (beoordeling?)
 
Vandaag weer rondje gemaakt op de kade veel dames weinig wandelaars. Uiteindelijk weer bij Veroniq en vriendin uitgekomen en weer een leuk triootje gehad daarna even lekker zitten napraten. De vast dames op de kade lopen te klagen over nieuwe dames uit het Haagse die met goedkopere prijzen de boel verzoeken, iemand deze dames al gezien. Ik kon wel wat nieuwe gezichten zien maar ze niet zo snel linken aan het Haagse.
 
Zijn niet zozeer de 'vaste' dames die erover klagen, maar meer Veronique en de paar andere dames die 100,00 voor p+n zijn gaan vragen ?

Hun goed recht uiteraard. Maar ga dan niet wijzen naar dames die de oude prijzen blijven hanteren. En vervolgens wél klagen dat het aantal klanten sterk afneemt….. Ik heb zómaar een vermoeden waar dit door komt 🙈
 
Ik zag enkele weekenden geleden overdag best wel wat bekende gezichten uit het Haagse. Sara en Gabriella zaten er al een tijdje, daarbij zag ik ook nog Ina en Roxana. Alle vier de dames komen van Geleenstraat 45.

En ook onzin om te klagen over de dames uit Den Haag met goedkopere prijzen. De zeer populaire Polina vraagt ook gewoon 50.
 
Vandaag weer rondje gemaakt op de kade veel dames weinig wandelaars. Uiteindelijk weer bij Veroniq en vriendin uitgekomen en weer een leuk triootje gehad daarna even lekker zitten napraten. De vast dames op de kade lopen te klagen over nieuwe dames uit het Haagse die met goedkopere prijzen de boel verzoeken, iemand deze dames al gezien. Ik kon wel wat nieuwe gezichten zien maar ze niet zo snel linken aan het Haagse.
Heel goed van de Haagse dames op de kade vragen sommige dames echt belachelijke prijzen. maria bijv echt een lekker wijf zie mijn recensies. maar die vraagt nu voor alles erop en eraan 300 euro voor een uur. is wel echt een lekker wijf.
 
In Den Haag is ze maar heel weinig, in Amsterdam waarschijnlijk Gordijnensteeg.
 
Heel goed van de Haagse dames op de kade vragen sommige dames echt belachelijke prijzen. maria bijv echt een lekker wijf zie mijn recensies. maar die vraagt nu voor alles erop en eraan 300 euro voor een uur. is wel echt een lekker wijf.
Maakt mij allemaal niet uit wat ze vragen. Heb mijn vaste dames en daar vermaak ik mij prima mee en voor normale prijzen zolang ik mijn trio kan doen met oa Veroniq voor 200 ben ik een blij man en alle drama daarom heen zoeken ze zelf maar uit.
 
Gisteren een poging gedaan om Lis op 133 te bezoeken maar zoals bij onderwerp lis gemeld dat ik geen kans had🙃
Ik ben verder gaan kijken en zag op RdK 127rechts een dame zitten in Latex/leer pak.
Ze zat ongeïnteresseerd aan de telefoon maar toch werd ik door haar aangetrokken en later een gesprekje met haar aangeknoopt.
Ik zag mooie niet al te grote borsten en een lang en slank lichaam.
Gesprek in het Engels en ze vroeg € 100,= voor P&N, ongeveer 20/30minuten.
Ik ben afgehaakt en op 129 binnengestapt maar toch benieuwd of iemand ervaring met deze dame heeft.
Ze blijft door mijn gedachten kronkelen.
Ik ben benieuwd!
 
Weet iemand iets over de rijpere dame op De Oude Nieuwstraat 7? Dus op het hoekje aan de Korte Korsjespoortsteeg. Ze werkt in ieder geval op dinsdag, overdag. Geen idee hoe het zit op andere dagen.

Ik vind haar wel sexy voor een rijpe dame, maar zou graag wat ervaringen horen als die er zijn.
 
Die hoek zit vol met rijpere dames.
Bedoel je de dame die als je langs loopt altijd ijverig op het raam tikt en wenkt of je bij de deur wil komen? Die staat er inmiddels al best wel een tijd op dat adres.
Als je onder nr 7 geen recensie kan vinden dan denk ik niet dat je ervaringen zult vinden.
 
Ik was recent naar spui straat geweest en ruysdaelkade uurtje of 1-2
En ben er best lang niet geweest aangezien kinky.nl me beter bevalt

Maar ik loop bij de spui en WTF ZE VRAGEN 100€ !!!!-.-?
En 50€ alleen voor BJ
in het centrum was dat al best lang zo aan de gang maar spui en ruydaelkade nooit gehoord tot nu …

Ik vermoed dat hun dag huur hoger is geworden zover ik wist was het 120€ per dag
Ik gok nu 180/200

Gr tony
 
1
Ik ben al langere tijd niet meer in Amsterdam geweest. Is La vie en rose nog een ding op de wallen of zijn ze ermee gestopt?
De ingang van La Vie en Rose in Goldbergersteeg (of Betlemsteeg?) is gesloten. Er hangt een briefje op de deur daar dat de ingang in de Warmoesstraat is. Ik ben er langs gelopen en zag dat La Vie en Rose een stripbar is geworden. Ik ben er niet in geweest. Geen idee of je moet betalen om toegang te hebben, verplicht iets moet bestellen en/of er DVP's te bezoeken zijn. Weet iemand dat?
 
Was mij nog niet opgevallen, wel heel bescheiden voorgevel.
Topless bediening en stripdanseressen.

Service bestaat zo te lezen alleen uit een "goed gesprek onder het genot van een glasje champagne"


Staat alleen champagne op de menukaart maar kennelijk worden er ook cocktails verkocht.

"Lapdance" vanaf 20 euro...
 
Gisteren, donderdag 19 april, rond het middaguur een rondje gemaakt door het Singelgebied.
Wat viel dat tegen! Ik heb er heel wat leuke bezoekjes aan dames gemaakt maar nu was het aanbod erg karig.
Kolksteeg & Spuistraat niemand, Singel een enkele dame, Korte Korsjespoortsteeg een dame en in de Oude Nieuwstraat een stuk of 6.
Uiteraard met enthousiaste José die ik, helaas voor haar, vriendelijk lachend voorbijloop voordat ze vraagt of ik een blikje voor haar wil halen.
Ik had zin maar het zat er niet in gisteren.
 
Eerste bericht hier :cool:

Ik kwam regelmatig in het Singelgbied. In mijn ogen fijner dan de wallen; geen toeristen. Ik vind het erg aan het veranderen, ben het met je eens. Veel lege ramen, en steeds meer toeristen die rondom ONS rondlopen. Laatste keer dat ik in de avond was vond ik het aanbod zeer karig. Jammer!
 
In Den Haag is ze maar heel weinig, in Amsterdam waarschijnlijk Gordijnensteeg.
Is ze soms ook in Antwerpen? Of weet je dat niet? Dat zei ze vorige keer dat ze tijdens corona in Antwerpen werkte.
 
Heel erg jammer, de teloorgang is eigenlijk al ingezet toen de Bergstraat en gedeelte korsjespoortsteeg over het Singel gesloten werden.

Eeuwig zonde want inderdaad minder toeristisch dan de wallen en de DVP's, veel Latina destijds, waren vaak wat rijper en ervaren qua wensen pakket.

Ik zie de RDK ook nog eens die kant opgaan ..
 
Inderdaad met het sluiten van de Bergstraat en de Korsjespooortsteeg is het duidelijk minder geworden in het Singelgebied.
Heerlijke bezoekjes gebracht aan oa Miriam, Laura in de Bergstraat en aan oa Marianne, Nel & Ria in de Korsjespoort.
Jazeker, allemaal rijpe dames😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan