Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk dat ik weet wie je bedoelt , zat op de hoek in een beetje kinky outfit met laarzen aan.

Ook een keertje in een dom moment binnen geweest en vond het een weggooier.
Ja dat is denk ik dezelfde, ze had inderdaad laarzen aan. Maar vooral die harde kont vond ik een afknapper, leek wel in doggy of ik tegen 2 ronde stenen aan het stoten was 😂

Was vandaag een dagje naar Artis en vanaf het CS over de Wallen gelopen. Ik weet dat het maandag is dus waarschijnlijk de minste dag. Maar het viel me tegen hoeveel dames er waren op de Oudezijds Achterburgwal. Het leek ten opzichte van een paar jaar geleden wel of de helft van de ramen er niet meer is, en van de nog beschikbare ramen was bijna alles leeg.

's Ochtends welgeteld één dame gezien, en 's middags ook maar een stuk of vier.
Zitten de dames tegenwoordig meer in de steegjes, is maandag gewoon een slechte dag of is het inderdaad gewoon slecht?

Was vandaag een dagje naar Artis en vanaf het CS over de Wallen gelopen. Ik weet dat het maandag is dus waarschijnlijk de minste dag. Maar het viel me tegen hoeveel dames er waren op de Oudezijds Achterburgwal. Het leek ten opzichte van een paar jaar geleden wel of de helft van de ramen er niet meer is, en van de nog beschikbare ramen was bijna alles leeg.

's Ochtends welgeteld één dame gezien, en 's middags ook maar een stuk of vier.
Zitten de dames tegenwoordig meer in de steegjes, is maandag gewoon een slechte dag of is het inderdaad gewoon slecht?
Denk het laatste, en in de avonduren werken er meerdere. En uiteraard werkt de AVP en de lokale apothekers ook niet echt in het voordeel

Terug
Bovenaan Onderaan