BulletBill
Stamgast
Een jaar of 10 (of 15..) geleden had je redelijk wat jonge Thaise schoonheden (waaronder Cookie..) Nu zijn er inderdaad maar 2 die de 60 aantikken en waarvan er 1 trans is. Tijden veranderen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie ziet er nog top uit! Trouwens hele lieve dame!Is ze 58?
Pffff!
Een jaar of 10 (of 15..) geleden had je redelijk wat jonge Thaise schoonheden (waaronder Cookie..) Nu zijn er inderdaad maar 2 die de 60 aantikken en waarvan er 1 trans is. Tijden veranderen.
Helemaal gelijk , het is een walgelijke bende geworden in Amsterdam wat betreft alles.Eergisteren na lange tijd weer eens De Wallen en Singelgebied bezocht in Amsterdam.
Vroeger kwam ik hier regelmatig maar sinds ik Duitsland, en dan met name Duisburg, opnieuw hebt ontdekt eigenlijk nooit meer. Na eergisteren weet ik ook weer precies waarom.
Want, man man, wat is het aanbod in Amsterdam vreselijk achteruit gehold in pakweg 8 jaar tijd. Op de Wallen gewoon een complete raambuurt gesloten en wat er aan ramen resteert, daar lopen massa's toeristen al lallend doorheen. Ik zag trouwens 2 dronken Engelse vrouwen op straat liggen vlakbij De Oude Kerk. Die waren zo bezopen dat ze niet eens meer overeind konden komen. 2 blikken bier die ze hadden opgezopen lagen naast hun. Wat een droevige aanblik. Maar dit is dus wel weer typisch wat Amsterdam is. Een paradijs voor bezopen en doorgesnoven toeristen waar alles nep is en peperduur.
Wat me opviel, rond de klok van 10 uur 's avonds nog steeds een uiterst mager aanbod aan dvp daar waar het een aantal jaren geleden nog vol stond met. En wat er stond was ook al niet bijster bijzonder. Ik hoor hier nog wel eens wat wandelaars opscheppen over de uiterlijke kwaliteiten van dvp op de Wallen. Nou, ik kan jullie vertellen, in Duisburg vind je dvp die 10 keer knapper zijn en niet van die cellulose billen hebben als die op de Wallen. En die vragen geen 200 euro voor 15 minuutjes schrale afwerksex. Als je die al krijgt dan want ook gisteren zag ik weer een toerist door zo'n griet naar buiten gewerkt worden. Niet veel later stond die toerist ''tourist trap'' te roepen daar vlakbij dat raam van die dvp terwijl de dvp in kwestie bijna haar raam eruit zat te rammen. En dat is ook precies wat het is in Amsterdam. Een grote tourist trap waar je zo ver mogelijk bij uit de buurt moet blijven. In Duisburg, en dan met name in Eros 26, krijg je voor 5 tientjes wel goede en uitgebreide sex met een dvp die ook nog eens 10 x knapper is als die rotzooi wat in Amsterdam achter de ramen staat. In Duisburg zijn de dvp ook nog eens stukken vriendelijker.
In het Singelgebied ook nog even geweest daarna. Daar was het uitgestorven. Geen enkel raam was er bezet. Dus ook daar, treurnis alom.
Als kers op de taart ontving ik gisteren per mail trouwens ook nog even een bericht van de gemeente Amsterdam. Of ik even een parkeerboete van 90 euro wilde voldoen. Schijnt dat ze in Amsterdam Zuidoost op het afgelegen industrieterrein daar waar ik al jarenlang parkeer ook betaald parkeren hebben ingevoerd vanaf 7 april. Daar wordt dus voor het gemak maar even niets over aangegeven en een parkeerautomaat zie je daar ook nergens staan.
Nou, dat geld krijgt de gemeente Amsterdam nog van me maar dit was wel echt de laatste keer ooit dat ik in Amsterdam was.
Mijn god, wat heb ik een medelijden met mannen die daar nog iets van sex moeten zoeken. Amsterdam is een echte gay stad gepropageerd door die gore Halsema en die achterlijke canal parade. Als gay vind je daar sex voor een habbekrats op iedere hoek van de straat. Een hetero zoals ik heeft daar niets meer te zoeken. Sex kost er een vermogen als je al iets van sex krijgt dan.
Nee, volgende week weer lekker naar Duitsland waar het aanbod nog top is en de prijsjes betaalbaar.
Nou, wat let je?Wat een zure jankerd.
De Nederlandse overheid doet echt zijn uiterste best de betaalbare prostitutie uit te roeien.Voor de grap zou ik ook weer eens een keer naar Amsterdam moeten gaan. Ik had ooit het idee om de situatie van vroeger te vergelijken met de situatie van nu. Dus een ervaring met de DVP van toen vergelijken met de ervaring op precies dezelfde plek, zelfde raam, met de DVP van nu. Maar het bleek jammerlijk onuitvoerbaar. Ik struikelde over de nietszeggende kunstateliertjes die ervoor in de plaats zijn gekomen. Kansloze bende daar.
Je hele text is fantastisch en omschrijft de hele situatie op een perfecte wijze. En je conclusie is subliem. Jij mag inderdaad met ons , Amsterdamse wandelaars ,medelijden hebben. Ik , bijvoorbeeld, die op slanke, blonde NL dames val, ben nu bij wijze van spreken gedwongen om naar Hulst (Zeeland) te rijden wil ik mijn favoriete type aantreffen. En dan nog, je moet lang van te voren afspreken, want deze dames zijn tegenwoordig schaars en erg gewild.Mijn god, wat heb ik een medelijden met mannen die daar nog iets van sex moeten zoeken. Amsterdam is een echte gay stad gepropageerd door die gore Halsema en die achterlijke canal parade. Als gay vind je daar sex voor een habbekrats op iedere hoek van de straat. Een hetero zoals ik heeft daar niets meer te zoeken. Sex kost er een vermogen als je al iets van sex krijgt dan.