Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet om namens Kalfje te reageren, maar noem eens een burgermeester van Amsterdam op waar dat niet voor zou gelden? Politiek is per definitie polariserend. Jouw clubje is tegen, mensen buiten jouw bubbel zijn voor. Zo werkt de wereld. Het geluid van steun mag ook af en toe gehoord worden, het hoeft niet alleen geaccepteerd te worden als je mening is dat alles kut is.

Hoe weet je dat zo zeker? Heb je ze allemaal gezien dan? 1 ding dat zeker is, is dat we jouw type niet weten omdat je verder 0 reviews hebt geschreven.
Ten eerste zit ik niet in een anti- Halsema clubje maar ik heb mijn bedenkingen inderdaad over haar functioneren als burgemeester. Tegelijkertijd kan ik me wel voorstellen dat er mensen zijn die haar steunen omdat ze eens zijn met haar politieke visie.

Over mijn type dame : lees bovenop #3.101 mijn reactie op Master Ero.
En inderdaad schrijf ik geen reviews om een heel eenvoudige reden en dat vermeld ik ook in #3.101 mijn type dame is nergens meer te vinden tegenwoordig. Althans achter het raam. In de jaren 90 bijvoorbeeld had ik makkelijk 6 reviews per maand kunnen schrijven want ik ben juist een wandelaar die naar nieuwe dames zoekt en toen was er voor mij genoeg aanbod. En aan mij had je toen wat gehad als forumdeelnemer maar tijden zijn veranderd.

Ten eerste zit ik niet in een anti- Halsema clubje maar ik heb mijn bedenkingen inderdaad over haar functioneren als burgemeester. Tegelijkertijd kan ik me wel voorstellen dat er mensen zijn die haar steunen omdat ze eens zijn met haar politieke visie.

En inderdaad schrijf ik geen reviews om een heel eenvoudige reden en dat vermeld ik ook in #3.101 mijn type dame is nergens meer te vinden tegenwoordig. Althans achter het raam. In de jaren 90 bijvoorbeeld had ik makkelijk 6 reviews per maand kunnen schrijven want ik ben juist een wandelaar die naar nieuwe dames zoekt en toen was er voor mij genoeg aanbod. En aan mij had je toen wat gehad als forumdeelnemer maar tijden zijn veranderd.

Nou ja, uiteindelijk is een burgermeester niet veel meer dan een poppetje van de gemeenteraad. Feit is dat wat ze ook doet het resultaat is van een gekozen volksvertegenwoordiging. Blijkbaar zijn ze het wel met haar eens over het algemeen.

Als je type blonde slanke Nederlandse vrouwen is, dan bestaan die ook nog wel hoor. Vorig jaar nog een handjevol keren geweest bij die jonge (jaar of 24?) Nederlandse blondine van hooguit 55KG op de hoek van de Oudekennissteeg en de OZA op 58d. Ik weet haar naam niet meer, maar ze had een beetje de uitstraling van Lili Reinhart. Wist ook niet dat ze Nederlands was tot ik binnen was, maar zo gaat dat soms.

Punt is dat het hebben van een mening wat meer waarde heeft als je er nog regelmatig langsloopt. Ook het schrijven van reviews voor prive ontvangst e.d. helpt omdat ik zelf regelmatig tips krijg/geef via prive berichten omdat je smaak dan duidelijker wordt voor anderen op het forum. Dat is uiteindelijk het punt van een gemeenschap naar mijn mening. De Wallen is totaal niks vergeleken met vroeger, maar de zeldzame juweeltjes zijn er wel af en toe.

Platte landers zeker? Ach die klagen over de grote stad. Ik klaag niet en betaal minder dan €100. En Halsema is zo slecht nog niet (zegt een Amsterdammer).

Helemaal mee eens dat je geen reviews geeft want ben je niet verplicht.

Helemaal mee eens dat je geen reviews geeft want ben je niet verplicht.
En als ik het zou doen zal ik eerst de dame vragen of ze akkoord mee gaat.
Als je type blonde slanke Nederlandse vrouwen is, dan bestaan die ook nog wel hoor. Vorig jaar nog een handjevol keren geweest bij die jonge (jaar of 24?) Nederlandse blondine van hooguit 55KG op de hoek van de Oudekennissteeg en de OZA op 58d. Ik weet haar naam niet meer, maar ze had een beetje de uitstraling van Lili Reinhart. Wist ook niet dat ze Nederlands was tot ik binnen was, maar zo gaat dat soms.

Punt is dat het hebben van een mening wat meer waarde heeft als je er nog regelmatig langsloopt.
Ik weet precies wie je bedoelt. Ik ben zelf 2 keer bij haar geweest en dat tot grote tevredenheid. Zij wilde trouwens geen review , dus ik heb niets over haar geschreven. Maar ze is gewoon de naald die je in een hooiberg moet vinden.
Ik loop nog steeds regelmatig in de Spui buurt en op de Wallen omdat ik 4 tot 5 keer naar de Nieuwmarkt iets ga eten of drinken. Bovendien heb ik daar vrienden wonen omdat ik zelf decennia in de Bethanienstraat heb gewoond. Dus ik grijp tegelijkertijd de gelegenheid aan om eventjes te gaan kijken. Zonder hoop, hoor.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan