Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn oprechte excuses Kalfje, ik dacht dat jij het over de Wallen had. Ik was dus even de draad kwijt.
Maar de bezetting is inderdaad heel laag, daar blijf je gelijk in hebben ook al ging het om de RDK. Je hebt alleen het Oudekerksplein niet meegeteld, dat zal 10 tot 15 dames extra zijn. Dan is het totaal 35-40. Nog heel weinig.

Bijgewerkt, heb een huisnummer weten te achterhalen.

Vanochtend zag ik rond half tien twee blonden aan de Oudezijds Achterburgwal.

Die ene hoog aan de centrumkant-> dit was zeer waarschijnlijk nr 68 raam of 70 op de eerste verdieping.

de andere laag schuin aan de overkant (niet ver van de Bethaniënstraat). -> Dit was nr 117 midden.

Die hoog stond glimlachte lief, die laag stond zei opgewekt goedemorgen in het Engels. Wie zouden dat kunnen zijn geweest?

Laatst bewerkt:
Vanochtend zag ik rond half tien twee blonden aan de Oudezijds Achterburgwal.

Die ene hoog aan de centrumkant, de andere laag schuin aan de overkant (niet ver van de Bethaniënstraat).

Die hoog stond glimlachte lief, die laag stond zei opgewekt goedemorgen in het Engels. Wie zouden dat kunnen zijn geweest?
Hoog aan de Centrumkant? De OZA is ook Centrum!
Overkant en ja wat?
Waarom geef je geen huisnrs? Da's wel zo handig.

Hoe ziet de bezetting er uit 's nachts?

Ik woon ondertussen niet meer in NL maar heb de mogelijkheid om binnenkort een nacht in Amsterdam te verblijven. Dan zou ik graag tussen 1 uur en 6 uur gaan wandelen. Zijn er dan nog DVPs?

Ja

Alsof ik zondagochtend zo scherp ben dat ik overal in een onbekende stad het nummer zie. Laat staan wanneer ik de vrouwen vanaf de overkant van de gracht contact zie zoeken of als ze gedag zeggen terwijl ik net voorbij hun raam ben gelopen.
Op zich is het makkelijker om het huisnummer te zien (als je even terug loopt of er op let als je een vraag voor het forum hebt) dan om te weten welke kant van de gracht dichter bij Diemen is. ;)

Hoewel: Als de ene kant dichterbij de Dam is, is de andere kant waarschijnlijk altijd dichter bij Diemen, alleen heb ik Diemen nog nooit zo als centrum van de wereld bekeken.

En was je zondagochtend niet scherp omdat je hier zaterdag dronken was geworden? Op zich is een mens op zondag aan het begin van de dag toch best scherp....

Op zich is het makkelijker om het huisnummer te zien (als je even terug loopt of er op let als je een vraag voor het forum hebt) dan om te weten welke kant van de gracht dichter bij Diemen is. ;)

Hoewel: Als de ene kant dichterbij de Dam is, is de andere kant waarschijnlijk altijd dichter bij Diemen, alleen heb ik Diemen nog nooit zo als centrum van de wereld bekeken.

En was je zondagochtend niet scherp omdat je hier zaterdag dronken was geworden? Op zich is een mens op zondag aan het begin van de dag toch best scherp....
Wow, da's 'n rake👍

Terug
Bovenaan Onderaan