Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo allemaal, ik heb ondertussen al heel wat reviews over Rdk gelezen (aangenaam leesvoer overigens ;)) en toch nog wat vragen:
  1. Hoe veilig is die buurt om 's avonds rond te wandelen?
  2. Hoe gedraag je je algemeen tijdens het wandelen? Ga je eerst op een afstandje voorbij en dan wat dichter kijken? Zwaai je terug als ze zwaaien?
  3. Is het druk en moet je vaak lang wachten tot andere wandelaars klaar zijn?
  4. Als ik het goed begrepen heb klop je op het raam indien interesse, hoe gaat dat met ramen boven?
  5. Ik ben een lijstje aan het maken op basis van de reviews, tot nu toe heb ik 125L Julia, 127L Veroniq of Roxanne, Finck1A Diana, 131A Celine, 143D Maria. Allemaal avond/nacht op Do hopelijk. Tips zijn altijd welkom, ik lees ondertussen verder :)
Ik moet toegeven dat dit me allemaal veel harder bezighoudt dan verwacht, is best wel een grote stap vind ik.

Hallo allemaal, ik heb ondertussen al heel wat reviews over Rdk gelezen (aangenaam leesvoer overigens ;)) en toch nog wat vragen:
  2. Hoe gedraag je je algemeen tijdens het wandelen? Ga je eerst op een afstandje voorbij en dan wat dichter kijken? Zwaai je terug als ze zwaaien?
  4. Als ik het goed begrepen heb klop je op het raam indien interesse, hoe gaat dat met ramen boven?
  5. Ik ben een lijstje aan het maken op basis van de reviews, tot nu toe heb ik 125L Julia, 127L Veroniq of Roxanne, Finck1A Diana, 131A Celine, 143D Maria. Allemaal avond/nacht op Do hopelijk. Tips zijn altijd welkom, ik lees ondertussen verder :)
Ik moet toegeven dat dit me allemaal veel harder bezighoudt dan verwacht, is best wel een grote stap vind ik.
Pffffff daar word je moe van 9 berichten en alleen maar vragen......
Ga lekker zelf uitzoeken.
Kloppen als het gordijn dicht is: Zó irritant voor dame en bezoeker dus nooit doen. Dat zou je zelf ook niet prettig vinden!

Jeetje Kalfje relax. Je leest toch dat de vrager in kwestie onzeker is en totaal niet weet wat hij moet verwachten. Als je het vervelend vindt dat reageer je lekker niet. Nu neem je ook de moeite om te reageren met alleen maar gespuw.

Ik las het en dacht ook: best veel vragen. Sommige mensen zullen die best allemaal Willen beantwoorden. Maar laten we gewoon eens wat aardiger zijn voor elkaar. Als is dat via een simpele online reactie.

Fijne feestdagen aan iedereen gewenst!

1 Veilig
2 Met een blik bier in de hand en keihard zingen. Geintje. Gewoon normaal langs lopen en kijken.
3 Kan druk kan rustig zijn. Niet te voorspellen.
4 Je hoeft niet te kloppen. Als het gordijn open is en je ziet een dame waar je naar binnen wil. Ga je voor de deur staan en ze maken zelf de deur open. Als je boven iemand wil. Wijs je gewoon naar de deur en maken ze hem ook open.
5. Ik zie hier geen vraag. Maar ik zou gewoon een van die namen die je noemt bezoeken of je moet nog een andere leuke dame daar zien. Dan beslis je dat gewoon ter plekke.

Succes en veel plezier. Is allemaal niet zo angstig als je denkt dat het is. Gewoon genieten!

Pffffff daar word je moe van 9 berichten en alleen maar vragen......
Ga lekker zelf uitzoeken.
Kloppen als het gordijn dicht is: Zó irritant voor dame en bezoeker dus nooit doen. Dat zou je zelf ook niet prettig vinden!
Hoor wie klopt daar kind'ren,
hoor wie klopt daar kind'ren,
hoor wie tikt daar zachtjes tegen 't raam.
't Is een vreemd'ling zeker,
die verdwaald is zeker,
ik zal eens even vragen naar zijn naam.

Sint Nicolaas, Sint Nicolaas,
breng ons vanavond een bezoek
en strooi dan wat lekkers,
in de één of andere hoek.

Terug
Bovenaan Onderaan