Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen zaterdag ben ik op de Ruysdelkade geweest. Er stond daar een dame met veel tattoos hele been was getatoeëerd. Ze stond op de hoek met Govert flinckstraat volgens mijwas dat nr 129 ze komt uit Roemenië heeft iemand ervaring mee en een naam?
Wss joanna, normaliter werkzaam in geleenstraat/den haag maar afgelopen tijd ook gewerkt op de RDK en ze voldoet aan de beschrijving. Momenteel terug naar roemenie voor de feestdagen

Hello guys normally i visit private girls from kinky but tomorrow i will be in Amsterdam Center . Can you recommend me something good for 50-70 euro . I don't know streets and numbers so if possible for info . Only think is i prefer to be young under 40. Will be my first window experience in Amsterdam

Dag Kalfje,

Ik neem je niets kwalijk en ik besef dat ik domme vragen stel. Weet dat deze (voor beroepsdoeleinden en totaal onverwachte) solo trip naar Amsterdam bij mij een heel aantal zaken losgemaakt heeft. De enige vrouw met wie ik tot nu toe geneukt heb is mijn echtgenote, dus voor mij is dit zonder meer een levensveranderende stap en ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb voor advies. Ik ben ervan overtuigd dat Amsterdam geen eenmalige ervaring gaat zijn en ik ben van plan zo goed mogelijk bij te dragen aan dit fantastische forum, wanneer ik de nodige ervaring heb.

Concreet voor Amsterdam betekent dit sowieso een review als de ervaring slecht is, en als de ervaring goed is enkel een review wanneer de DVP ermee akkoord is, want zij zijn uiteindelijk degenen die hun lichaam ter beschikking stellen en dat verdient respect.

Reactie geschreven onder invloed van alcohol, hopelijk vind ik het morgen ook nog leuk en lang leve het anonieme internet 😘
Gewoon gaan en genieten. Al doende leert men en vergeet niet dat de meiden die daar staan meer gewend zijn dan jijzelf dus vreemde vragen of voorstellen zijn er bijna niet.

De meeste wensen hebben ze waarschijnlijk al eerder eens gehoord en als het ze te ver gaat dan krijg je dat vanzelf te horen, daar zijn ze mans genoeg voor.

Behandel de dames met respect en je krijgt dat ongetwijfeld terug in hun dienstverlening.

Praat jezelf achteraf geen schuldgevoel aan. Je bent daar niet niet om je vrouw te bedriegen maar om een geile ervaring tegen betaling op te doen met een dame die dat aanbiedt. Sex en een geil avontuurlijke voor geld. Niets meer en minder.

Goedenavond Allen,

Na een paar dagen hier redelijk anoniem een beetje rond gekeken te hebben, heb ik nu m'n stoute schoenen aangetrokken en in de trein naar Amsterdam gestapt.

Ik heb nog nooit een DVP bezocht, en sta bij wijs van spreken al een aantal jaar op knappen.

Nu wil ik toch, straks, iemand bezoeken. Wat raden jullie mij aan? Aangezien ik verwacht dat ik snel tot m'n hoogtepunt kom, maar er wel van wil genieten.

Goedenavond Allen,

Na een paar dagen hier redelijk anoniem een beetje rond gekeken te hebben, heb ik nu m'n stoute schoenen aangetrokken en in de trein naar Amsterdam gestapt.

Ik heb nog nooit een DVP bezocht, en sta bij wijs van spreken al een aantal jaar op knappen.

Nu wil ik toch, straks, iemand bezoeken. Wat raden jullie mij aan? Aangezien ik verwacht dat ik snel tot m'n hoogtepunt kom, maar er wel van wil genieten.
Niet naar de wallen gaan dan kom je echt van een koude kermis thuis. Zou persoonlijk naar de ruysdealsekade gaan en geef die dame wat meer voor wat extra tijd of bezoek meerdere dames

Niet naar de wallen gaan dan kom je echt van een koude kermis thuis. Zou persoonlijk naar de ruysdealsekade gaan en geef die dame wat meer voor wat extra tijd of bezoek meerdere dames

Of naar de Achterdam of Geleenstraat, of een andere raambuurt als je daar in de buurt woont! En dit zijn niet de beste weken, veel dames met een stabiele klantenkring hebben vakantie, kamers worden nu soms gevuld door eendagsartiesten die alleen komen voor snel geld en niet investeren in goede service.

Maar nu ben je er al misschien? Schrijf vooral over je ervaringen!

Terug
Bovenaan Onderaan