Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de Geleenstraat zitten ook mooie dvp's hoor.
Nou, de laatste keer dat ik er was viel het enorm tegen.
Bovendien loopt daar te veel gespuis rond wat daar niets heeft te zoeken. Veel van die drugsdealer types met petje en VW Polo.
Ik voel me daar in ieder geval minder veilig dan in Duisburg of Antwerpen.
De prijzen die ze in de Geleen vragen liggen bovendien stukken hoger dan in Duisburg en de service is minder kan ik zeggen uit eigen ervaring.

Niet alle allochtonen zijn drugsdealers. In Amsterdam en Antwerpen heb je in de avond meer sneller gezeik met getint volk onder invloed en drugsdealertjes al voel ik me daar ook nog steeds veilig , gewoon geen oogcontact en negeren.

Niet alle allochtonen zijn drugsdealers. In Amsterdam en Antwerpen heb je in de avond meer sneller gezeik met getint volk onder invloed en drugsdealertjes al voel ik me daar ook nog steeds veilig , gewoon geen oogcontact en negeren.
In Antwerpen nog nooit last van gehad en in Duisburg al helemaal niet.
Daar is het nu super veilig sinds ze dat 2 euro betaalsysteem hebben ingevoerd.
Om binnen te komen in een laufhaus dien je eerst 2 euro te betalen. Dat is een perfect middel gebleken om tuig en criminelen die daar niets te zoeken hebben buiten de deur te houden. Vroeger hing de hele hangjeugd uit Duisburg daar rond. Sinds ze dat 2 euro systeem in hebben gevoerd zie je ze plotseling niet meer. :ROFLMAO:
Ik ben er blij mee en zouden ze op meer plekken in moeten voeren.

In Antwerpen ook niet vaak maar wel vaker dan in Den Haag, ruzie zoekende gadten of drugs aanbieden in de late avond of nacht in Antwerpen maar niet zodanig dat ik mij er onveilig voel, Den Haag is dat te verwaarlozen
Duisburg kom ik niet te ver rijden en hoor daar niet zo fris qua allochtonen en sfeer maar kan dat niet uit eigen ervaring zeggen.

Terug
Bovenaan Onderaan