Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@AmsterdamTheCity en @Vincent5 ik denk dat jullie het toch over 2 verschillende dames hebben, want de ene keer gaat het over de kant van die seksshops en de andere keer over de kant van het café. Waarschijnlijk groot verschil in service, en als ze allemaal papier over je lichaam legt of met een gat erin waar je pik zit, nou dan zou voor mij alle lol er vanaf zijn. Tegenvallende bezoekjes hebben we allemaal wel eens denk ik maar papier over me heen heb ik nog nooit meegemaakt. Veel wandelplezier gewenst!
 
@chello329 hey man ik moet zeggen dat ik dit op de wallen ook 2 keer heb meegemaakt en inderdaad kreeg mn pik niet meer omhoog. Waar zijn die dames bang voor pfff dan kan je beter dit werk niet doen. Vond het echt belachlijk. De tweede keer toen ik dit ervaarde wilde ik mn geld terug wou ze niet geven dus toen heb ik haar keiharddd geneukt wat ze niet echt fijn vond merkte ik hahah
 
@indomen Ja ben ik helemaal met je eens, waar is ze dan zo bang voor. Ik doe ook wel soms bij een bezoekje incl. beffen en dan maak ik me ook niet zo druk om het risico voor mij. Ik vind wel boven alles dat de dvp alles kan weigeren wat ze niet wil hoor, maar duidelijk afspreken vooraf. Het bekende handje ertussen bijv. zodat je lichaam haar bijna niet raakt, nou ik ben gewoon elke dag schoon gedouched, deo en/of geurtje op dus niet nodig. Als ik dan wel eens hoor en lees over toeristen die bezopen zijn en binnen de boel onderkotsen of eentje met strontresten tussen zijn reet. En zo een gast moet ze dan pijpen, dan zou je toch over je nek gaan.
 
Ik begrijp je reactie volkomen.... maar nee ik ben zeer schoon, douce altijd voor ik ga. ben netjes gekleed, 38 jaar en heb verder genoeg aandacht van vrouwen. misschien hebben we het over een ander? Maar nee dat zal wel niet. ze heeft idd geen siliconen. of heeft ze net een slechte ervaring gehad. ok voor mij was dit ook echt iets nieuws... nog nooit zoiets meegemaakt.
Ah oke, ja hoe jij haar beschrijft lijkt mij toch de dame die ik ook hebt bezocht. Ze stelde zich voor als Daisy werkzaam in kamer 9 L/R Stoofsteeg, de eerste ramen rechts als je vanuit de Oudezijds Achterburgerswal komt. Maar goed, ik weet ook niet waarom zij dat bij jou deed, maar ik zou gewoon mijn geld terug vragen als een dame dat bij mij deed en als ze dat niet wilt, pak ik het zelf wel en als het uit de hand loopt, dan loopt het maar uit de hand. Ik ga niet betalen voor seks met papier over mijn lichaam en pik, is toch krankzinnig, maarja dat ben ik.
 
nee die dame aan de andere kant die zogenaamd uit Indonesië komt en volgens haar geen engels spreekt is echt een vervelende dame. Die staat aan de kant van die sex shops. bloedmooi... ondanks dat ze Engels spreekt kan ze gewoon prima ABN Nederlands maar doet alsof ze dat niet spreekt. erg grappig eigenijk. Of niet.... het is duidelijk dat ze niet van haar werk houdt. Nu zijn er onder ons niet-sexwerkers ook genoeg mensen die niet van hun werk houden maar ja rekenen we iig niet door aan de klant (is de bedoeling) Zij wel... zodra je binnen bent komt het lijstje met regels... tis 100,- voor neuken. mag je hem zelf even hard maken. Daarna komt er een groot vel papier tevoorschijn met een gat erin. dat wordt over je pik en de rest van je lichaam gelegd en daar gaat zij dan op zitten. Technisch gezien benje dr aan het neuken maar in feite is de ervaring meer dat je naar een bloedmooie vrouw kijkt die op een dildo op en neer schuift.... gekke gewaarwording... als je lichaam wordt afgedekt is het net of die pik niet van jezelf is. Ik had iig veel moeite hem hard te houden in deze omstandigheid.

benieuwd naar andere ervaringen. Maar goed... ik zeg het nogmaals... ze is wel echt ontzettend knap... en dom als ik ben.... ik ga nog een keer maar dan voor een blowjob... kan er weinig mis gaan lijkt me... of gewoon stiekem ook benieuwd met wat voor truc ze dan komt... ;)

Verder heb ik helemaal niet het idee dat ze gedwongen wordt of zoiets anders naars... Ze is gewoon iemand die geen zin heeft om in een winkel te werken of ander ongeschoold werk te doen... Maar dr is echt ondanks ze beleeft is nul liefde voor dr werk. Of je moet een band opbouwen ofzoiets... misschien dacht ze dat ik zo'n looser was die dr onrespectvol zou behandelen oid. Ze werd vriendelijker naarmate de 'date' duurde.

maar halleluha wat is ze knap.
Over dat tissue, er zijn een aantal dames op de wallen die dit doen. Verder nergens dit beleefd, gelukkig maar ook!
 
Ik heb het ook meegemaakt hoor....wel alleen tijdens Corona-tijd, maar 2x zelfs bij verschillende dvp's op de Wallen.

Volgens mij zit er weinig logica in, maar idd een zeer vreemd moment. Want het zit natuurlijk voor geen meter zo'n dot tissue als een soort papier mache om je pik heen.....beide keren was ook ik zo verrast dat ik amper wist hoe te reageren....
 
Heerlijke wandel avond gehad in home town Amsterdam. Begonnen bij de Ruysdaelkade om een uur of 4, was jammer genoeg niet veel aanbod. Met de Metro doorgegaan en richting het spui gebied gegaan, daar was het bijna leeg. Doorgelopen naar de wallen, en het aanbod was fantastisch, maar toch weer teruggelopen naar het Singelgebied, waar het om een uur of 7 nog steeds zowat leeg was. Vervolgens weer teruggegaan naar de Ruysdaelkade waar ik ene prachtige Roxanne had gevonden die gewoon perfect was. Het is jaren geleden dat ik ergens op de wallen naar binnen ben gegaan, dus ik ben bang voor oplichting, maar de meisjes die er staan zien er wel fantastisch uit.
 
Het ligt er aan wat je oplichting vindt.....er zit er wel eens een tussen, maar meestal valt het erg mee.....op zich zijn er zat erg mooie dames waar je goed mee uit de voeten kunt voor meestal 100€.

Flinke wandeling dus, van A naar B naar C en via B weer terug naar A.
 
Ik heb het ook meegemaakt hoor....wel alleen tijdens Corona-tijd, maar 2x zelfs bij verschillende dvp's op de Wallen.

Volgens mij zit er weinig logica in, maar idd een zeer vreemd moment. Want het zit natuurlijk voor geen meter zo'n dot tissue als een soort papier mache om je pik heen.....beide keren was ook ik zo verrast dat ik amper wist hoe te reageren....
Misschien doen ze dat omdat ze het niet fijn vinden dat ze haartjes tegen hun aan krijgen als je ongeschoren bent?? Dat stekelige gevoel…kan een reden zijn
 
Wandel al meer dan 25 jaar in Amsterdam en ook andere steden, maar een tissue met een gat erin voor mijn pielemuis ben ik echt nog nooit tegen gekomen. Vraag me ook af wat het nut ervan is.
p.s. gelukkig ook nog nooit huishoud handschoenen tegen gekomen :LOL: wel geneukt met mondkapjes op...dat was hem toch ook niet.
Die tissue met een gat erin ben ik ook 1 keer tegengekomen. In de stoofsteeg in Amsterdam een jaar of 4 a 5 geleden. Weet de naam niet meer. Maar blijkbaar wordt dat nog steeds beperkt doorgegeven om het zo te doen.
 
volgens mij heb ik haar vorige week Donderdag nog gezien. Was er rond 12/1 uur ofzo en toen trok ze wel haar kleren aan en ging bij een andere kamer naar binnen, weet niet of ze daarna vertrokken is.
 
Hollandse Kim op de Ruysdaelkade bezocht. Hallelujah!!!! wat n meid.... !!! ze staat normaal in de avond zegt ze maar nu dus overdag. Ze heeft een holland bordje/vlaggetje in dr raam. Beneden verdieping. aanrader!!!
 
agree @GeorgeAmsterdam
The girls in this business do not earn much, actually think they are underpaid. Like you said I wouldn't want a fat sweaty old man on top of me, not even for a 1000 euro.
A pretty and young girl which gives a decent service may make good money working in a window since she would easily attract 2 clients per hour. But when she gets older or uglier this dissapears and most girls are lucky to have even a few clients during a shift.
Also girls working in private houses do not earn much. Most houses will charge 70 for half hour, girl gets 35 and still needs to pay some tax. So if she is lucky she ends up with 30 euro's for her performance.
Ze verdienen meer dan genoeg en dat weetje zelf ook wel. Waarom denk je dat ze deze baan kiezen om lekker snel en veel geld te verdienen. Dus ga alsjeblieft hier niet de feminist uithangen en roepen dat ze te weinig verdienen. Ons landje is niet voor niets populair onder de dames we geven ze meer dan ze eigenlijk verdienen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog mooie nieuwe dames gezien ergens in de 3 gebieden?

Anders wordt het Amsterdam raam topic wel heel erg een discussie over het al dan niet te veel/weinig verdienen van de dvp's haha....
 
@Marcov12 Veronique is idd niet vaak aanwezig en ook nog eens onregelmatig. Zelf woon ik vlakbij de RDK en fiets er geregeld langs. Veronique is er vaak ik het weekend. Soms op zaterdag en soms op zondag en heel soms op beide dagen. Kom nu net van de RDK en vandaag stond er een ander meisje op die plek. Door de weeks zou ik het niet goed weten. Maar laat je weten als ik haar zie!
 
@Marcov12 Veronique is idd niet vaak aanwezig en ook nog eens onregelmatig. Zelf woon ik vlakbij de RDK en fiets er geregeld langs. Veronique is er vaak ik het weekend. Soms op zaterdag en soms op zondag en heel soms op beide dagen. Kom nu net van de RDK en vandaag stond er een ander meisje op die plek. Door de weeks zou ik het niet goed weten. Maar laat je weten als ik haar zie!
Heel erg bedankt! Ik ben al vier keer gaan rijden vanuit Den Haag, helaas zonder resultaat..
 
Heel erg bedankt! Ik ben al vier keer gaan rijden vanuit Den Haag, helaas zonder resultaat..
Och balen. Stond laatst op de RDK en toen was zij er echter met de gordijnen dicht. Er kwam toen een klant aanlopen en door (langs) het gordijn hadden zij contact en werd hij binnengelaten. Zij werkt blijkbaar ook op afspraak vermoed ik? Dus vraag vlgd heer haar nummer?
 
Zullen we het nu weer hebben over Amsterdam? Misschien kan bovenstaande in een apart topic. "De verdiensten van de DVP."
Je hebt gelijk @jatsee er zijn ook veel berichten verplaatst nu. Ik vind alleen wel bij het ene onderwerp mag het wel afwijken van het onderwerp en voor mij persoonlijk is het nu al de 2e keer dat mijn berichten en reacties daarop door een moderator worden verplaatst of verwijderd. Als je vraagt waarom: Is niet relevant, maar bij recensies gebeurt het heel vaak dat mensen tegen elkaar in blijven gaan en ze hebben het over 2 verschillende dames. Dan blijft wel alles staan. Laatst schreef ik een recensie over Den Haag en dan worden alle reacties weggehaald, zonder reden want mensen reageerden op dat verhaal. Waarom dan verwijderen?
 
Je hebt gelijk @jatsee er zijn ook veel berichten verplaatst nu. Ik vind alleen wel bij het ene onderwerp mag het wel afwijken van het onderwerp en voor mij persoonlijk is het nu al de 2e keer dat mijn berichten en reacties daarop door een moderator worden verplaatst of verwijderd. Als je vraagt waarom: Is niet relevant, maar bij recensies gebeurt het heel vaak dat mensen tegen elkaar in blijven gaan en ze hebben het over 2 verschillende dames. Dan blijft wel alles staan. Laatst schreef ik een recensie over Den Haag en dan worden alle reacties weggehaald, zonder reden want mensen reageerden op dat verhaal. Waarom dan verwijderen?
Ja ik vind het ook raar. Zag nu dat de hele discussie is verplaatst naar prive. Dat was niet de bedoeling. Dat hij wordt verplaatst uit Amsterdam is prima. Maar zet hem dan hier ergens openbaar online in een rubriekje overig ofzo. Het was nooit mijn bedoeling om een prive gesprek aan te gaan. Ben inmiddels uit de discussie gestopt. Maar naar mijn gevoel kan dat anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan