Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben nooit bij een raam dvp geweest. Ik heb alleen privé ontvangst gedaan. Is het normaal dat een dame doet aan PZC? Aangezien raamprostitutie misschien meer gereguleerd is?

Tweede vraag. Ik zag een Reddit post van een dame die als raamprostitute werkt. Ze zegt dat ze tegenover de Old Sailor kroeg zit. Ze noemt zichzelf Irini, 22 jaar oud, bruin haar, heeft een tattoo op beide arme. Lijkt Oost- Europees. Heeft iemand toevallig ervaring met haar? Ze heeft ook een link naar haar blog
 
Laatst bewerkt:
ik was vandaag voor het eerst sinds lange tijd op de Wallen.. met leed gezien hoe hele delen van de "oude wallen" al zijn gesloten ensoms zelfs verbouwd..

Maar in de Oude Kennissteeg en de Molensteeg zag ik een aantal bloedmooie vrouwen.. slank.. met tatoos.. sommige met grote silicone.. anderen puur natuur... Bijna te lekker om waar te zijn.. en dus vetrouw ik het niet helemaal.. wat kost pijpen +neuken daar? wat voor diensten leveren ze? is het wel goede inzet etc.. if houden ze kleren aan en gebeurt er eenmaal binnen niks? ik lees hier weinig recensies..
 
en dus vetrouw ik het niet helemaal.. wat kost pijpen +neuken daar? wat voor diensten leveren ze? is het wel goede inzet etc.. if houden ze kleren aan en gebeurt er eenmaal binnen niks? ik lees hier weinig recensies..
Niet lullig bedoeld, maar dit had je zelf kunnen uitzoeken met een beetje onderzoek (ook al zijn er weinig recensies -- met een reden). In deze 'thread' wordt er genoeg over geklaagd (op de vorige pagina's).

De 'inzet' is belabberd, naar mijn mening heeft het nog weinig met seks / intimiteit te maken (met hier en daar misschien een uitzondering, maar dat zullen meestal niet de allermooiste vrouwen zijn). Je wordt gewoon mechanisch / robotisch afgewerkt. Er mag weinig, je moet vaak voor kleine dingen bijbetalen en de instapprijs is al hoog. Deze dames leven van (dronken) toeristen en niet van vaste klanten. Ze proberen geen klantrelatie op te bouwen, maar om je maximaal uit te pezen voor minimale dienstverlening.
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk proberen ze geen klantenrelatie op te bouwen je bent als klant zijnde gewoon een nummer je betaald voor tijd en als je tijd om is mag je gewoon ophoepelen daarna zijn ze meteen vergeten en als je binnen je tijd niet lukt om klaar te komen heb je gewoon vette pech
 
Niet lullig bedoeld, maar dit had je zelf kunnen uitzoeken met een beetje onderzoek (ook al zijn er weinig recensies -- met een reden). In deze 'thread' wordt er genoeg over geklaagd (op de vorige pagina's).

De 'inzet' is belabberd, naar mijn mening heeft het nog weinig met seks / intimiteit te maken (met hier en daar misschien een uitzondering, maar dat zullen meestal niet de allermooiste vrouwen zijn). Je wordt gewoon mechanisch / robotisch afgewerkt. Er mag weinig, je moet vaak voor kleine dingen bijbetalen en de instapprijs is al hoog. Deze dames leven van (dronken) toeristen en niet van vaste klanten. Ze proberen geen klantrelatie op te bouwen, maar om je maximaal uit te pezen voor minimale dienstverlening.
ik kan wel wat hebben hoor.. maar er zijn 62 pagina's en dingen kunnen veranderen.. onder het motto "wie het gemak niet zoekt is pas écht lui " deze vraag gesteld.. thnx!
 
ik kan wel wat hebben hoor.. maar er zijn 62 pagina's en dingen kunnen veranderen.. onder het motto "wie het gemak niet zoekt is pas écht lui " deze vraag gesteld.. thnx!
In dat geval is het gemak op de Wallen erg erg ver te zoeken. Ik en een aantal andere wandelaars op deze topic hebben kunnen waarnemen hoe binnen zeg maar 15 jaren de Wallen zijn verworden. Beste bewijs is de bezettingsgraad overdag: 95% van de kamers zijn leeg. Waarom? Omdat de dames zich alleen op de toeristen richten en die komen s'avonds in drommen. De traditionele wandelaar heeft er werkelijk niets meer te zoeken.
 
ik kan wel wat hebben hoor.. maar er zijn 62 pagina's en dingen kunnen veranderen.. onder het motto "wie het gemak niet zoekt is pas écht lui " deze vraag gesteld.. thnx!
Er is genoeg over geschreven en dan begin je niet bij #1, maar ergens op het eind.
Als er dingen veranderen zullen het waarschijnlijk geen verbeteringen zijn.
 
Maar in de Oude Kennissteeg en de Molensteeg zag ik een aantal bloedmooie vrouwen.. slank.. met tatoos.. sommige met grote silicone.. anderen puur natuur... Bijna te lekker om waar te zijn.. en dus vetrouw ik het niet helemaal.. wat kost pijpen +neuken daar? wat voor diensten leveren ze? is het wel goede inzet etc.. if houden ze kleren aan en gebeurt er eenmaal binnen niks? ik lees hier weinig recensies..
Er staan zeker wel mooie dames in het wallengebied. Helaas is de service eigenlijk altijd slecht, en de kamers zijn aan een opfrisbeurt toe.

Overdag kun je het treffen dat je voor 50€ terecht kunt om gepijpt te worden, dame houdt wel alles aan. In de avonduren ben je voor pijpen alleen al 100€ kwijt, zonder dat ze zich uitkleed, laat staan dat je aan haar borsten mag zitten.
Wil je ook neuken, ben je 150 kwijt, en zal ze haar slipje opzij doen in de meeste gevallen. Echt vriendelijk zijn de dames meestal niet op de kamer.

De wallen zijn leuk om eens overheen te lopen, een biertje te pakken in een van de kroegen meer ook niet. Het is tegenwoordig meer Disneyland voor volwassenen.

De enige mannen die bij de dames naar binnen stappen zijn toeristen. De (lokale) wandelaars gaan naar de Ruysdaelkade, of verder weg b.v. Den Haag of Antwerpen waar je voor 50€ nog goede service kunt krijgen.
 
op de RDK kun je bij de meeste dames nog terecht voor 50€ P&N, en geen gedoe. Hoorde laatst wel een dame 100€ vragen in de nachtploeg, hoop niet dat het die kant opgaat. Overdag nog altijd gewoon 50 betaald.
Het zijn volgens mij 35 of 36 ramen, waarvan in de middag en avond meestal wel een stuk of 20 a 25 bezet zijn, zitten best mooie dames tussen.
Het is niet te vergelijken met de wallen waar alles om optiek gaat en massa toerisme.
 
in de avond bijna alle dames 100 euro. dat ga ik echt niet betalen voor alleen pijpen en neuken. in de middag heb je ook toch echt wel veel dames die 100 vragen voornamelijk de poppetjes.
 
Tjonge jonge, het wordt tijd om eens een impressie te geven van wat Amsterdam in het verleden allemaal voor moois te bieden had. In tegenstelling tot nu. Ik kom er al jaren niet meer. Misschien moet ik eens een keer langskomen om het verschil met 26 jaar geleden te ervaren. Ik kan een boek volschrijven van al die ervaringen met die mooie meiden van toen. 😲
Oef, meer dan 30 jaar geleden
 
Laatst bewerkt:
op de RDK kun je bij de meeste dames nog terecht voor 50€ P&N, en geen gedoe. Hoorde laatst wel een dame 100€ vragen in de nachtploeg, hoop niet dat het die kant opgaat. Overdag nog altijd gewoon 50 betaald.
Het zijn volgens mij 35 of 36 ramen, waarvan in de middag en avond meestal wel een stuk of 20 a 25 bezet zijn, zitten best mooie dames tussen.
Het is niet te vergelijken met de wallen waar alles om optiek gaat en massa toerisme.
Bedankt voor de info
Mvg
 
Goed dat ik lees dat ze op de Ruysdaelkade vaak ook al Wallenpraktijken hebben. Bijna bij een fraai secretaresse type naar binnen gestapt maar vermoedde al dat ze wel kapsones zou hebben. Ik kan net zo makkelijk naar de Haagse straten met mijn treinabonnement en daar heb je vooral in de Geleenstraat vriendelijke fraaie jongedames en dit gedoe niet. De Doubletstraat kun je ook best bezoeken, veel allochtonen, de dames meestal Roemeens/Bulgaars en (oudere) Latina's. Kom er al jaren, als autochtoon nooit problemen gehad en net zo hygiënisch. Over de Roemeensen wordt nogal eens negatief geschreven maar ik heb die ervaring niet. Beetje oppassen in de kleine uren maar dat moet je overal. De Wallen bezoek ik alleen nog om oude herinneringen op te halen en hoeveel ramen er nog over zijn. Het St. Annenkwartier waar ik zoveel herinneringen aan heb, 's avonds een verlaten boel, bruisend van activiteit vind ik het nog steeds niet. Je kunt in Croque Madame eten met uitzicht op de oude Trompettersteeg.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag de Ruysdaalkade bezocht.
Op 141 boven ( zelfde ruimte Polina) stond Tyra (Zuid-Afrika), een mooie donkere meid met volle borsten (lijkt naturel).
Nog nooit gezien
Ze vroeg 50 voor standaard pijpen en neuken 2 standjes.
Likken 50 extra.
Zegt vaak (tot 6 uur) te werken.
Wie heeft ervaring met haar?
 
Goed dat ik lees dat ze op de Ruysdaelkade vaak ook al Wallenpraktijken hebben. Bijna bij een fraai secretaresse type naar binnen gestapt maar vermoedde al dat ze wel kapsones zou hebben. Ik kan net zo makkelijk naar de Haagse straten met mijn treinabonnement en daar heb je vooral in de Geleenstraat vriendelijke fraaie jongedames en dit gedoe niet. De Doubletstraat kun je ook best bezoeken, veel allochtonen, de dames meestal Roemeens/Bulgaars en (oudere) Latina's. Kom er al jaren, als autochtoon nooit problemen gehad en net zo hygiënisch. Over de Roemeensen wordt nogal eens negatief geschreven maar ik heb die ervaring niet. Beetje oppassen in de kleine uren maar dat moet je overal. De Wallen bezoek ik alleen nog om oude herinneringen op te halen en hoeveel ramen er nog over zijn. Het St. Annenkwartier waar ik zoveel herinneringen aan heb, 's avonds een verlaten boel, bruisend van activiteit vind ik het nog steeds niet. Je kunt in Croque Madame eten met uitzicht op de oude Trompettersteeg.
Ook ruysdalkade dames hebben Amsterdamse truukjes zoals bij betalen voor services wat elders in de prijs zit.... gelukkig niet allemaal
Dit heb ik dus ook eens meegemaakt. Hoop stennis geschopt kreeg geld wel terug. Kleren waren nog niet eens uit. Kom graag bij de wallen maar wel bij de dames die ik langer ken van andere plekken in het land.
 
Iemand advies voor een goede betrouwbare dame overdag op de Wallen voor een betaalbare prijs?

Ik ging vroeger altijd naar een brunette aan de grote straat. Stond altijd dansend en flirtend voor haar raam maar haar heb ik helaas al zo lang niet meer gezien.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan