Recensie Amsterdam - Lelly/Tulp/Zonnetje - iemand ervaring? 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oost

Wandelaar
43
10/10/21
20
3
1x ontmoet via Bullchat ergens in Oost.

wat ik vrijwel altijd met Arabische/Turkse/andere moslimachtige Tgirls of Shemales heb, ze zijn allemaal net even te mannelijk in hoe ze doen en zo.

Ik had met haar ook totaal geen klik en de seks was waardeloos.

Ik vraag me uberhaubt af of ze wel geld vraagt voor een date, kan ik nergens uit opmaken in dr advertentie.
 
Anderhalve maand na datum, belt ze me op (vind ik niet leuk) en gezien ik niet antwoord stuurt ee me volgend bericht:'Sorry? schat dat ik niet kon iets tussen gekomen ik wil echt met jou af te spreken als je nog wilt ik hoop dat laat me even weten en app me maar voor nieuwe afspraak'. Te mijden dus.
 
Anderhalve maand na datum, belt ze me op (vind ik niet leuk) en gezien ik niet antwoord stuurt ee me volgend bericht:'Sorry? schat dat ik niet kon iets tussen gekomen ik wil echt met jou af te spreken als je nog wilt ik hoop dat laat me even weten en app me maar voor nieuwe afspraak'. Te mijden dus.
Dat is heel slecht. Lees dat wel meer dat dvp's klanten gaan sms',en en bellen. Dat moet je niet hebben. Onprofessioneel ook.
 
Anderhalve maand na datum, belt ze me op (vind ik niet leuk) en gezien ik niet antwoord stuurt ee me volgend bericht:'Sorry? schat dat ik niet kon iets tussen gekomen ik wil echt met jou af te spreken als je nog wilt ik hoop dat laat me even weten en app me maar voor nieuwe afspraak'. Te mijden dus.
De tering zeg anderhalve maand later ❓ Lekker geloofwaardig hoor, er is iets tussengekomen. Gap, ze belt en appt gewoon iedereen uit haar lijst telefoonnummers. Ze zal wel op zwart zaad zitten.

Ik ben ooit eens door een dvp gebeld, of ik zin had en of ze langs kon komen. Ze was toch onderweg naar Amsterdam. Dikke doei, dat ging toen absoluut niet, wegens gezinssituatie, inmiddels als alleenstaande, zou ik het aanbod voor de juiste prijs wel overwegen. Je kan er een slaatje uit slaan, toch?
 
Heb ook contact met haar gehad, via de app. Ik ga niet zomaar 100 euro betalen, appte ik. Daarna ging zij bijdehand doen en van 150 euro naar zelfs 200 euro.. Weinig kans, dat ik deze 'dame' in ooit levende lijve ga ontmoeten, dus. :rolleyes:
 
Ik kreeg deze in drievoud. Soms met soms zonder printscreen.

Hij maakt zich er erg druk om 😂😂😂


Hij stuurde me trouwens ook een gezichtsfoto van een member hier. Is dat de bedoeling @admin ?
 

Bijlagen

  • 4248522D-EAE6-40E0-B02C-0081CFB38FC8.jpeg
    4248522D-EAE6-40E0-B02C-0081CFB38FC8.jpeg
    81,8 KB · Weergaven: 62
Beste Oost en Fredje; ik weer niet wat jullie zwetsen. Ik kom al 4 jaar bij Lelly. Nog nooit teleurgesteld. Schoon en hygienisch. Neemt de tijd en lange pure sex. Heerlijk oral en anaal en haar kontje kan en mag ik lang aan likken wat ik heerlijk vind. Elke keer als ik in het Westen ben ga ik er langs. Super sex tot we beiden klaarkomen. Discreet en veilig en komt altijd haar afspraken na. Dus deze verhalen hierboven komen zeker vanuit rancune omdat ze niet wilde daten of zo. Beetje zielig gedrag
 
Beste Oost en Fredje; ik weer niet wat jullie zwetsen. Ik kom al 4 jaar bij Lelly. Nog nooit teleurgesteld. Schoon en hygienisch. Neemt de tijd en lange pure sex. Heerlijk oral en anaal en haar kontje kan en mag ik lang aan likken wat ik heerlijk vind. Elke keer als ik in het Westen ben ga ik er langs. Super sex tot we beiden klaarkomen. Discreet en veilig en komt altijd haar afspraken na. Dus deze verhalen hierboven komen zeker vanuit rancune omdat ze niet wilde daten of zo. Beetje zielig gedrag
Waarom zou ze niet willen daten?
Geld stinkt niet toch?
 
Ben ook wel eens door deze 'dame' benaderd. Beroerde communicatie en nadat ik dr af had gewezen een hele hoop spam via de app. Ik zou het ook afraden maar die ene reactie van een spontaan ontstaan account die er 'al 4 jaar komt' en lovend is brengt me toch aan het twijfelen 🤣.
Misschien is het de cultuur, misschien is ze gewoon onzeker of heeft ze weinig klandizie maar de communicatie van sommige zuid-Amerikaanse dames die geen woord Engels spreken is nog beter.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
denk ca 18cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik lees hier dingen die erg afwijken van mijn date met Lelly/Zonnetje/Tulp.
Makkelijk met app tot voor de deur gekomen. Zeer vriendelijke ontvangst. Schoenen uit. Spreekt amper NL, maar daar kwam ik ook niet voor. Met beetje Engels en handen en voeten maakte ik wens om te douchen duidelijk. Prima. Ik laat gewoon mijn spullen in haar kamertje achter en na de douche heel lekker verder gegaan. Prima en alles volgens afspraak en wederzijds goedkeuren.
Ze stuurt geen berichtjes ongevraagd en ik zie wel eens wat op Insta.
Zou er zo weer naar toe gaan als ik in de buurt ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan