WHEM Amy, amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb deze dame ontmoet toen ze Mia heette.


Ik heb enige twijfel of deze nieuwe advertentie echt is. Op sexjobs stond nl een Jennifer met dezelfde foto's en die vroeg vooruitbetaling.
Ik ben wel benieuwd, want als ze echt is wil ik haar wel weer zien.
 
Nee ik ga in het weekend. Dus alleen ff bericht gestuurd om te checken of er wel iemand reageerde
Toch maar vandaag geprobeerd langs te gaan. 23:00 afgesproken. Iets van 4-5 uur van te voren afspraak gemaakt.
30 min van te voren, wanneer ik al naar haar toe reed, vroeg ik ff of ik gewoon bij haar hotel kon parkeren of niet.
Toen pas kreeg ik een antwoord van: "kun je morgen komen, vandaag kan ik niet....morgen zit ik ook in een ander hotel.."
Toen ik vertelde dat ik al onderweg was, wou ze het toch nog door laten gaan. MAAR dan geen PZC. (Like.... Hier wil ze mij mee afschrikken wss?)
Verwezen naar haar bericht dat er toch erbij staat dat ze zonder zou doen.... " Nee dat is een typefout".
Als ze beginnen te liegen heb ik al geen zin meer.... Toen maar afgesproken met een andere al bekende dame...

Nu is haar Ad ook verdwenen btw...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan