Recensie Amy (roe), Antwerpen, Villa Tinto k48 (dag) 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hansgelderland

Stamgast
Forumpionier
624
30/06/21
1.166
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb deze leuke Oost-Europese meid afgelopen week bezocht. Ik dacht dat ze uit Moldavië kwam. Ze zag er perfect uit, naturel, lekkere billen en gewoon een goed figuurtje. Op de kamer was het ook boven verwachting, vingeren was geen probleem en het pijpen en neuken was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ik wlide al een tijdje vragen wie deze schoonheid kende. Ze stond tot de terugkeer van Gabriëlla op VT 03. Bij deze is mijn vraag dus beantwoord.
 
Ik wlide al een tijdje vragen wie deze schoonheid kende. Ze stond tot de terugkeer van Gabriëlla op VT 03. Bij deze is mijn vraag dus beantwoord.

Dit is de mooie Amy die tot vóór de sluiting tijdens de dag op VLS 14 stond. Ooit eens bezocht in haar "beginperiode" maar ze miste toen nog wat ervaring en communicatie was moeilijk met haar zeer beperkte kennis van het Engels.

Wél een mooie meid trouwens, prachtige body met een héél lekker poesje om te likken. ?
 
Dit is de mooie Amy die tot vóór de sluiting tijdens de dag op VLS 14 stond. Ooit eens bezocht in haar "beginperiode" maar ze miste toen nog wat ervaring en communicatie was moeilijk met haar zeer beperkte kennis van het Engels.

Wél een mooie meid trouwens, prachtige body met een héél lekker poesje om te likken. ?
Ik wist dat ik Amy voor de sluiting elders aan het werk gezien had. Ik wist alleen niet meer waar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In de late namiddag toch eens bij Amy binnengestapt na de goede recensies aangezien ik van naturel meisjes hou. Ze stond er in een sexy latex outfitje. Vriendelijk ontvangen, naa boven en afgesproken voor 30minuten voor 100 euro. Nadat ik het geld overhandigd had zei ze dat ze aan soft sm wilde doen. Ik zei ze dat ik voor gewone seks kwam en vroeg haar of dit toch mogelijk was. Ze antwoordde dat ik geluk had want over 3 a 4 maanden zal het enkel sm zijn. (Ik wist op dit moment niet meer zeker of ik de juiste keuze had gemaakt). Ze vroeg me of ze haar latex pakje moest aanhouden of uit doen, ik zei haar om het tijdens het voorspel aan te houden want ze zag er echt wel heel lekker uit zo. Dan heeft ze me zeker 10minuten geil gemaakt met zacht haar zweepje te gebruiken en enkele andere toys maar alles zeer zacht, ze leek wat vanalles op me uit te proberen om te zien wat op me reageerde om me harder te maken.. daarna een lekkere lange pijpbeurt gehad met condoom afwisselend zeer diep.. toen ik het bijna niet meer uithield vroeg ik haar om te neuken. Toen deed ze eindelijk het latex pakje uit en zag ik haar ontzettend mooie natuurlijke lichaam. Begonnen met missionaris en na een 3tal minuten kon ik het niet meer uithouden, ontzettend lekker gekomen!
Al bij al een van men betere ervaringen.
Ze is wel vrij stil en elke conversatie begint bij mezelf waarop ze dan wel vlot en leuk antwoordt. Uit haarzelf komen zo goed als geen gesprekken. Ze vertelde me zodra haar engels perfect is enkel nog sm mogelijk zal zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook eens bij Amy geweest eind 2019 denk rond november. Was aangetrokken door idd haar heel mooie lichaam, kontje, benen, en ook haar gezicht is prachtig en haar haar was toen redelijk kort tot op haar nek en ze droeg toen een witte bikini en een witte string met transparant heels en ze was een stil type maar ze vertelde me dat ze nieuw was, kon er eigenlijk alles mee doen wat ik maar wou. Maar nam zelf niet het initiatief. Was al blij al bij al dat ik er alles mee mocht doen?? vingeren, beffen, haar ook beetje gezegd wat ik lekker vind van blowjob en deeptroat, moest haar beetje bijsturen links en rechts maar viel al bij al goed mee net zoals den intieme daad. Heel schuchter meisje toen en braaf. Zag er echt geen sm werkster uit en heeft ook niks laten blijken dat ze dit wilde doen later. Nu, stille water hebben diepe gronden e ?? hoop dat ze nog tijdje in België blijft, en denk van haar nog wel eens terug te bezoeken alst past. Heren geniet ervan want je kont niet alle dagen zo een mooie poppetjes tegenkomt ook van Roemenië wist ze me ook nog te vertellen. Mvg krokettje
 
Ze is wel vrij stil en elke conversatie begint bij mezelf waarop ze dan wel vlot en leuk antwoordt. Uit haarzelf komen zo goed als geen gesprekken. Ze vertelde me zodra haar engels perfect is enkel nog sm mogelijk zal zijn.

Haar conversatie-skills zijn dan blijkbaar nog niet veel veranderd. Het is een heel mooi ding maar een gesprek kun je met haar zo goed als niet voeren. Zoals ik hier ook lees, als je zelf niets zegt of vraagt dan blijft het oorverdovend stil. Een gesprek zal natuurlijk voor de meeste klanten niet nodig zijn maar een minimum aan conversatie zou toch mogelijk moeten zijn.

Wanneer gaat ze enkel nog SM doen? Als haar Engels perfect is? Is dat dan tegen dat ze met pensioen gaat? ? Of is ze een snelcursus aan het volgen?

Als deze meid binnen 3 à 4 maanden enkel nog SM wil gaan doen dan zal ze toch nog héél veel moeten leren! Mogelijk heeft "iemand" ook háár wijsgemaakt dat ze daar véél meer mee kan verdienen en ook minder zal moeten neuken. ? Als er $ tekens voor de meisjes hun ogen verschijnen dan verliezen ze al eens de voeling met de realiteit, daar zijn er al een aantal deze Amy in voorgegaan. ?

Amy is gewoon een héél mooi meisje dat het veel beter bij "normal sex" zou houden dan zich te laten meeslepen in een SM verhaal waar ze naar mijn bescheiden mening helemaal niet voor gemaakt is. Er zijn trouwens al genoeg dames in het SKW die aan kinky en BDSM doen. Keuze genoeg dus op dat gebied maar de "markt" geraakt wel een beetje oververzadigd.
 
Haar conversatie-skills zijn dan blijkbaar nog niet veel veranderd. Het is een heel mooi ding maar een gesprek kun je met haar zo goed als niet voeren. Zoals ik hier ook lees, als je zelf niets zegt of vraagt dan blijft het oorverdovend stil. Een gesprek zal natuurlijk voor de meeste klanten niet nodig zijn maar een minimum aan conversatie zou toch mogelijk moeten zijn.

Wanneer gaat ze enkel nog SM doen? Als haar Engels perfect is? Is dat dan tegen dat ze met pensioen gaat? ? Of is ze een snelcursus aan het volgen?

Als deze meid binnen 3 à 4 maanden enkel nog SM wil gaan doen dan zal ze toch nog héél veel moeten leren! Mogelijk heeft "iemand" ook háár wijsgemaakt dat ze daar véél meer mee kan verdienen en ook minder zal moeten neuken. ? Als er $ tekens voor de meisjes hun ogen verschijnen dan verliezen ze al eens de voeling met de realiteit, daar zijn er al een aantal deze Amy in voorgegaan. ?

Amy is gewoon een héél mooi meisje dat het veel beter bij "normal sex" zou houden dan zich te laten meeslepen in een SM verhaal waar ze naar mijn bescheiden mening helemaal niet voor gemaakt is. Er zijn trouwens al genoeg dames in het SKW die aan kinky en BDSM doen. Keuze genoeg dus op dat gebied maar de "markt" geraakt wel een beetje oververzadigd.
Ja, de laatste jaren zie je jonge meisjes toekomen.
Na een tijdje beginnen ze leder of latex te dragen en kinky affiche te hangen.
Nog wat later gaan er velen over tot borstvergrotingen (soms tot in het ridicule toe) en worden de lippen fors opgespoten.
En dan denken ze SM meesteres te zijn...

Begrijp me niet verkeerd. Sommigen zijn echte toppers, maar er zit te veel kaf tussen het koren.
En dit omdat ze denken snel geld te kunnen verdienen zonder nog te moeten pijpen of neuken.
 
Als deze meid binnen 3 à 4 maanden enkel nog SM wil gaan doen dan zal ze toch nog héél veel moeten leren! Mogelijk heeft "iemand" ook háár wijsgemaakt dat ze daar véél meer mee kan verdienen en ook minder zal moeten neuken. ? Als er $ tekens voor de meisjes hun ogen verschijnen dan verliezen ze al eens de voeling met de realiteit, daar zijn er al een aantal deze Amy in voorgegaan. ?
Ik ga geen namen noemen, maar van diegenen die deze Amy zijn voorgegaan op het kinky pad, ken ik er ook die met hun plastieken balkon en hun opgespoten lippen veel meer vrij staan (met een nors gezicht) dan in de tijd toen ze nog naturel stonden mooi te wezen en gewoon lekkere normale seks aanboden. Iemand zou nieuwe jonge meisjes, die instappen in de stiel, dat eens rustig moeten kunnen uitleggen.
 
Ze heeft onlangs een trio gehad met een klant en een meesteres uit de buurt, sindsdien is ze overtuigd dat sm haar toekomst is..

"Ze heeft onlangs EEN trio gehad met een meesteres"; Eén triootje met een meesteres? En dat heeft haar overtuigd dat SM haar toekomst is? ?

Was het dan de meesteres of "de klant" van dat trio die haar overtuigd heeft dat het dát is wat ze in de toekomst moet gaan doen? ?

Ik zag Amy vanmiddag in haar raam staan. Degene die van dat teruggetrokken meisje ? binnen een tijdspanne van een paar maanden een SM meesteres gaat maken, die wil ik graag eens tegen komen. Of zou het om een bekend figuur gaan die haar tegen betaling van veel geld op BDSM cursus stuurt?
 
Degene die van dat teruggetrokken meisje ? binnen een tijdspanne van een paar maanden een SM meesteres gaat maken, die wil ik graag eens tegen komen. Of zou het om een bekend figuur gaan die haar tegen betaling van veel geld op BDSM cursus stuurt?
Dan zou het wel eens kunnen dat die 'bekende figuur' opnieuw moet onderduiken, uit schrik voor de vriendjes van zijn slachtoffers. Ik ken nog een meisje dat een paar jaar geleden als een van de mooisten in een SKW raam prijkte. Na haar omscholing is zij in afgetakelde toestand verhuisd naar de goot en sindsdien is ze niet meer te zien.
 
Nog een keer bij haar binnen gewipt? Ze vertelde mij dat ze volgende week voor een maand terug gaat naar Moldavië en 13 september weer terug komt. Maar misschien gaat ze dan privé ontvangst doen, want ze vond het erg rustig met wandelaars. Bovendien had ze het ook over een mogelijk nieuwe sluiting van het SKW in september vanwege Corona. Hoe ze aan dat verhaal komt weet ik niet, maar het lijkt me sterk. Ik hou het voorlopig maar op nepnieuws.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze super knappe Moldavische schoonheid eindelijk ook eens bezocht.
Vrij rustig en lieve meid, niet zo spraakzaam in het begin, maar haar lichaamstaal sprak boekdelen.;) Kleine borstjes en mooie tepeltjes die ik rustig stijf kon zuigen en nadien een zeer lange 69, want deze meid heeft toch wel een ongelooflijk strak en fris poesje. Dan nog enkele andere posities uitgetest om te eindigen met een vrij lange doggy (want deze meid weet het doggy standje wel tot een hoger niveau te brengen... .)Frontaal voor de spiegel waarbij dit mooi gezichtje je via de spiegel uitdagend recht in de ogen kijkt. En wat een perfecte kont heeft deze schoonheid toch. Deze meid weet hoe en wanneer ze het het tempo mag aandrijven en werkt zeer goed mee. Totaal geen tijdsdruk ondervonden. Vervolgens nog een leuk gesprekje. Vertrekt eind van de week voor een maandje op verlof. Maar midden september ziet deze topper mij zeker terug!
 
Heb haar ook al bezocht en was ook zeer tevreden over haar! Totaal geen tijdsdruk, lekker lichaam, strak poesje, wipt heel goed mee en ze zuigt je gewoon naar binnen met haar uitstraling. Was in het begin wat verlegen maar na een tijdje kwam ze volledig los bij mij.
 
Vandaag dit toppertje bezocht. Ik had de recessies hier niet gelezen en afgaand op de manier dat ze overkomt dacht een braaf popje te kiezen. Eens boven staat het vol met dildo's en andere softsm spullen. You like, een beetje zij ik dat was genoeg voor haar om wat boven te halen. Met een vibrator in men kont heeft ze zeker 15min diep doorgepijpt, ze had er duidelijk zin in. Dan lekker diep geneukt lepeltje lepeltje. Klaarkomen doe ik graag met de hand dn de meid dichtbij me. De condoom was kleddernat en dit zonder gel. Ik denk en dat had ik al aan haar borsten gevoeld dat ze er duidelijk zin in had. Schade 50€ voor alweer een toperervaring.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amy heeft een lieve en ondeugende uitstraling. Ze is rustig en neemt de tijd. Lekker op bed een beetje strelen, maar als snel hapt ze toe. Pijpen is erg prettig, af en toe wat tandjes alleen. Daarna door in 69 en heeft ze me lang doorgepijpt. Toen kwam er een toy tevoorschijn en dat ging met gevoel mijn aarsje in. Eerst rustig en ze bouwde het goed op. Vervolgens kwam ze reverse cowboy op me zitten, terwijl ze mijn aarsje bleef stimuleren. Ik pakte haar kont stevig beet, terwijl ze me flink hard neukte. Orgasme kwam uit mijn tenen, wat een genot. Moest echt even op bed uitpuffen. Amy deed een wasje voor en na. Na wat small talk stapte ik buiten met een big smile. Dikke aanrader!
 
Mag ik aub wat meer info over die Amy .. waar is ze te vinden en wanneer ?
Dank u

Misschien eens naar de topictitel kijken ....... :rolleyes:

Als het dan nog niet duidelijk zou zijn:

V staat voor Villa
T staat voor Tinto
k hoeft er niet te staan maar staat voor "kamer"
48 is het nummer van de kamer (elke kamer in Villa Tinto heeft onderaan de deur een nummertje)

Deze dame staat dus in Villa Tinto nr 48. Op onderstaande link kun je een plannetje vinden van het SKW, daar kun je ook zien waar VT 48 gelegen is.


Verder, als alle recensies hierboven verwijzen naar een bezoek tijdens de "middag" dan is de kans groot dat deze dame in de dagshift werkt. Ik sluit echter niet uit dat ze ook de avondshift doet maar dat kan ik niet bevestigen.

Duidelijk zo?
 
Amy heeft lange tijd dubbele shifts gewerkt. Ik weet echter niet of ze dit op dit moment nog doet. Ik ben namelijk hoofdzakelijk in dag in het skw, maar dan zie ik haar veelvuldig.
 
Gisteren VT48 bezocht bij een erg leuke slanke dame. Noemde zichzelf Amy / Amie, en afkomst Moldavië.
Slank, cup B/kleine C (natuurlijk), lang zwart haar, slavische trekken in haar gezicht.
Op het oog ergens tussen de 20 en 25. Vermelde een jaar in Antwerpen aan het werk te zijn.

Leuke relaxte dame, meegaand. Niet zoenen (niet met en niet zonder tong). Mocht wel overal aanzitten. (alleen geen vinger in haar gleuf). Nam de tijd om wat op te warmen en had verder geen haast om een "programma" af te werken. Leek goed aan te voelen wat ik wilde en gaf daar alle ruimte aan. Pijpen alleen met condoom.

Eerst uitgebreid geknuffeld en daarna pijpen. Toen ik haar over me heen trok om te kijken of ik mocht beffen was er 0 weerstand. Uitgebreid gebeft en met haar kut en kont gespeeld. Begon zowaar anaal tegen mijn vinger op te rijden terwijl ze haar kut op mijn gezicht perste. Actie wond me genoeg op dat ik niet aan neuken ben toegekomen maar voor die tijd al een rubbertje vol had.

50,- euro betaald voor +/-20 min. Herhaling waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan