WHEM Amy, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ToroTinto

Vaste klant
154
07/11/21
106
35

Heb app-contact met haar. Ze heeft airconditioning 😉. Betalen voor extra's zoals pijpen zonder en meer.
Op mijn vraag of de foto's kloppen en vermeld dat ik haar niet echt mollig vind lijken, kreeg ik een realistische spiegel-selfie van voren van haar. Wel service, via app 😅. Ze ziet er heel ok uit. Tot zover mijn bevindingen. Kom komende dagen vast niet aan toe om me verder te verdiepen 😝. Wie neemt het over 🤪
 

Heb app-contact met haar. Ze heeft airconditioning 😉. Betalen voor extra's zoals pijpen zonder en meer.
Op mijn vraag of de foto's kloppen en vermeld dat ik haar niet echt mollig vind lijken, kreeg ik een realistische spiegel-selfie van voren van haar. Wel service, via app 😅. Ze ziet er heel ok uit. Tot zover mijn bevindingen. Kom komende dagen vast niet aan toe om me verder te verdiepen 😝. Wie neemt het over 🤪
Zou dan graag willen weten wat jij dan wél onder mollig verstaat?
Foto's die ik in de ad zie zijn wel degelijk van een mollige dame. 🙄
 
Mollig is in mijn ogen dik.
En daarbij, op de frontfoto die ik kreeg was ze echt niet dik.
Ze heeft wel een forse buste :D. En geen gekruld haar, maar half lang steil, net als op haar WhatsApp foto. Ach, laat de eerste die haar ontmoet maar een rolmaat of meetlint meenemen:geek:
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan