Recensie Amy, Hofstraat, Eindhoven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

M.mous91

Wandelaar
39
24/08/21
23
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://lovehoteleindhoven.nl/amy/
Totale kosten (in euro)
105
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag Amy bezocht, eerder al een keer misgelopen daar en nooit echt uit mijn hoofd kunnen zetten.
Bleek toch een lichte teleurstelling. Pijpen was oké, maar ze zuchte vaak heel diep (naar eigen zeggen om te ontspannen) en het was allemaal erg nep, leek wat gehaast en van de hak op de tak wat ze deed.

Verder een prima aardige meid, maar wellicht was het voor mij niks omdat we geen klik hadden en is dit bij andere allemaal een stuk beter.
 
Op Hookers waren de berichten over Amy ook niet louter positief meen ik me te kunnen herinneren.
De laatste jaren was het er kwa positieve ervaringen niet zo ruim bedeeld. Jammer, ik kwam er vroeger maar wat vaak, graag en veel......

Toen ik er een paar jaar geleden nog eens binnen liep, vooral veel vollere meiden, die geenszins mijn type zijn in allerlei opzichten.

Amy adverteerde toch met "Mariah Carey-look"? Heb haar niet zelf gezien, maar klopt dat een beetje?
 
Klopt inderdaad. Ik kon het er niet uithalen. Zou in ieder geval niet kunnen zeggen dat het zussen moeten zijn, dus waar die "look" op gebaseerd is mag Joost weten.
 
Ik heb ze ook ooit bezocht aan de hofstraat. Ik vond het zeker niet slecht, maar ook niet spectaculair.
Ik zie de foto's van haar ook bij Sanne te Herten. Dus daar ontvangt ze ook, onder de naam Joy. Af en toe staat er. Ik heb ze daar niet ontmoet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan