- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
Vorige week eens op bezoek gegaan bij Lila, want Manouw is nog op vakantie bij MTT en heb verder geen goede Aziatische masseuses meer (tips welkom!). Amy was nieuw voor mij, maar was hier dan ook een tijd niet meer geweest. Alleen een WHEM (als dat dezelfde is), zonde, want dit is echt een prima dame in een zaak die vaak wat oudere dames heeft. Deze dame is denk ik midden/eind 30, kan ze in ieder geval voor door, leuke lach, slank, behoorlijke borsten die naturel leken. Zeker weten doe ik dat niet want mocht er niet aan zitten zonder bijbetaling en heb ik voor de eerste keer niet gedaan, misschien volgende keer wel. Ze masseert ook nog eens goed, vrij stevig, niet echt teasen maar wel echt lekkere massage. Na het omdraaien gaf ze een uitgebreide penismassage waarbij het een tijd duurde voordat ze voor de cumshot ging. Echt geil werd ze zelf volgens mij niet, keek niet heel erg veel aan en na eerste vraag over extra's vroeg ze er ook niet meer naar, maar ga binnenkort wel nog een keer terug om hem lekker in haar te steken.