Vader Anton heeft seks met zijn dochter, volgens haar was het uit vrije wil

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bizar. Ik heb zelf een dochter en kan mij niet voorstellen hoe iemand zijn kind zo kan mishandelen.

Zowel de vrouw zelf, haar moeder en broertje zijn alle drie in de zaal. Zij steunen de vader, door dik en dun. Ook als hij boos en dwingend is. "Ach zo is hij nu eenmaal. Hij meent het niet zo."

Een flink gevalletje stockholm syndrome imho.

Tjaa iets met afwezigheid aan empathie in iemand, die vent zal vast iets van een antisociale persoonlijkheidsstoornis hebben.

Voor dit soort gevallen vind ik het dus erg spijtig dat we geen ergere straffen hebben in NL

Bizar verhaal. Ik las ergens dat incest niet eens strafbaar is als je kind meerderjarig is. WTF. Zij was 18 toen ze seks hadden. Wat zijn nu die strafbare feiten waar hij voor wordt aangeklaagd? Ik zag geen lijst, en ik weet niet wat strafbaar is. Incest dus niet. :sick:

Tjaa iets met afwezigheid aan empathie in iemand, die vent zal vast iets van een antisociale persoonlijkheidsstoornis hebben.

Voor dit soort gevallen vind ik het dus erg spijtig dat we geen ergere straffen hebben in NL
Bij persoonlijkheidsstoornissen hebben we altijd nog de TBS maatregel. Die wordt vaak gezien als een zwak middel maar is wel degelijk nuttig om gevaarlijke personen van de maatschappij te weren.
Mijn primaire reactie op deze casus was ook wraak en vergelding. Maar meestal zijn zaken niet zo zwart wit als dat ze in één artikel worden eergegeven.

Terug
Bovenaan Onderaan