Gisteren op bezoek geweest bij Amazing Amy en een hele fijne date gehad.
Ze ontvangt tot zondag nog in Schilde, in een mooi appartementje maar opgelet... het is gelegen in een enorm drukke straat en toen ik uitstapte, werd ik aangewezen door een kwade onderbuur. Deze zag er overigens ook latina én lekker uit, ik dacht eerst dat zij het was, maar nee... ik denk dat deze dame weet wat er boven haar gebeurd. Zou het met haar ook wel eens willen doen hahaha.
Anyway,
Uiteindelijk boven geraakt en begroet door deze mooie transdame. Het eerste wat ze me vroeg was: "Do I look like my pictures?". Vond ik een beetje een vreemde vraag. Ik herkende ze wel meteen, maar op foto is ze wel een stuk mooier nog en ook slanker als ik eerlijk moet zijn. Haar borsten en lichaam in het algemeen voelt "hard" aan... eigenlijk mannelijk, ook al zou je dat niet zeggen als je ze ziet. Ze deed ook heel de tijd haar best om met een stuk lingerie haar buik te verbergen... Al is ze niet de allermooiste, all in all is ze zeker een mooie sexy verschijning.
Ze spreekt overigens uitstekend Engels, zeer welkom voor een keer. Voor ik het vergeet, ze houdt van borsthaar en is zelf ook vrij behaard in haar intieme zone. Zelf vind ik dat niet zo leuk, maar echt storen deed het niet.
Wat ook opviel is dat ze ongelooflijk lief is en met alles rekening houdt dat je lekker vind. Dat ze zo lief was vond ik zelf heerlijk. Ze is zacht in haar handelingen en ze vind het zelf ook fijn om zacht met haar om te springen.
Als je iemand zoekt om keihard af te rijden of afgebeuld te worden, dan denk ik dat je aan het verkeerde adres bent.
Ze kust lief en zacht, maar zeker heel aangenaam. Soms tong, niet altijd. Ze vind het ook heel aangenaam als je zachtjes haar tepels en eikel likt. Haar piemel is wel echt klein, maar wordt wel keihard al gaat dat ook wel snel weg.
Eerst haar zachtjes en liefdevol verwend, waarna het mijn beurt was.
Haar blowjobskills zijn... fenomenaal. ik heb me serieus moeten inhouden om haar bek niet vol te schieten, iets wat ik bijna nooit heb. Deeptroath, likken, en enkele truukjes die ik nog niet kende, in combinatie met haar geile praat maakten het een heerlijke ervaring.
Daarna condoom erom en haar missionaris genomen. Ik denk niet dat je veel andere standjes kan doen bij haar, al kan ik dat niet zeker weten want heb het niet geprobeerd. In het begin heel zachtjes, want ze voelde heel strak aan eigenlijk. Daarna wat steviger maar met respect beginnen doorstoten, terwijl ze zich aftrok en lekker klaargekomen. Zij helaas niet, maar wel veel voorvocht haha.
Na de daad nog een kwartiertje gebabbeld over het leven. Het is een intelligent persoon, met mooie dromen. Ze gaf me ook een kijkje achter de schermen van haar beroep, toch niet ongevaarlijk dat leventje.
Herhalingsgevaar, ja misschien wel al was het maar voor haar gezelschap, persoonlijkheid en waanzinnige blowjobs.