WHEM Amy, privé ontvangst Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is er weer. Twijfel nog wel of ze dame is van foto 2. Foto 11 geeft nog iets weg van haar gezicht maar lijkt er m.i. niet helemaal op, maar toch een beetje twijfel dat ze het ook wel weer kan zijn. Trekt ook steeds mijn aandacht. Voor op het 'misschien proberen' lijstje.. :)
 
Foto 2 vind ik juist het leukst...foto 11 is yummie, net als 14. Foto 1 hield ook wel van.
Zelfde schoenen trouwens als foto 2.

Foto 4 ... Hou d'r wel van!
Maar foto 3 ???
Normaliter zou ik er dan meteen klaar zijn, maar toch....nieuwsgierig. Teveel twijfel en geen enkele recensie, vreemd?
 
Wat je zegt; zou normaal ook afknappen op dat soort kleding. En die slippers?

Ze heeft nu een duidelijkere facepicture die aardig aansluit op wat je kunt zien op foto 12.. Ze vraagt 'slechts' 120 voor een uur dat ik enerzijds het risico wel wagen en anderzijds is het nog steeds te mooi om waar te zijn. Waarom vraagt iemand van haar leeftijd en met dat leuke koppie zo weinig als je het vergelijkt met wat marktconform zou zijn?
 
Ja lekker ordi met die tijgerlegging en die tepelpiercings... alhoewel op sommige foto's dan weer geen tepelpiercings...lekker verwarrend....
 
Wat je zegt; zou normaal ook afknappen op dat soort kleding. En die slippers?

Ze heeft nu een duidelijkere facepicture die aardig aansluit op wat je kunt zien op foto 12.. Ze vraagt 'slechts' 120 voor een uur dat ik enerzijds het risico wel wagen en anderzijds is het nog steeds te mooi om waar te zijn. Waarom vraagt iemand van haar leeftijd en met dat leuke koppie zo weinig als je het vergelijkt met wat marktconform zou zijn?
Toen ze dit las heeft ze er direkt 140 voor een uur van gemaakt.
 
Ik heb deze dame vorig jaar September bezocht. Het is even geleden dus ik weet het niet meer precies maar de foto's zijn zeker echt van haar.

Opzich een leuke dame met een lekker lichaam die goed Engels spreekt. PZC en zoenen deed ze inderdaad niet en ze wilde ook absoluut niet dat je over haar lichaam kwam.
 
Foto's worden wel steeds beter en lekkere filmpjes toegevoegd...jammer dat ze niet aanbiedt wat ik zoek 😖

Wel naam veranderd nu, Maia.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan