Recensie Amy, Relax lounge, Aken 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PyroOne

Vaste klant
144
09/06/25
119
6
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://relax-lounge.ac/dame/amy/?lang=de
Totale kosten (in euro)
100,-
Ben vandaag voor de eerste keer langs de Relax lounge geweest.
Was er vanmiddag al eens lang gereden maar er stonden best wat auto's dus ik dacht dat het er wel druk binnen was,
ben vervolgens maar door gereden naar Carolus thermen eerst maar daar genieten van mij Zondag.
Op de terug weg dan wel naar binnen gegaan bij de Relax lounge.
Eerste keer daar naar binnen dus best wel spannend hoe en waar ik moet zijn.
Bij de deur 2A aangebeld en er werd openen gedaan en ik liep de trap op en daar stond de gast dames mij al op te wachten.
Vervolgens achter haar aan naar de slaap kamer naast de keuken voor de kenners onder ons.
Daar vroeg de gast dame hoe lang ik wilden, ik zij 45 of 60 min weet het nog niet.
Zij ging kijken welke dames nu vrij waren en dat was alleen Amy die langs kwam.
Wilden ook wel de andere dames zien maar helaas, zag alleen een dame in de keuken met een handdoek om kon niet met zekerheid zeggen wie dat was.
Liep naar de bad kamer op de gang, helaas geen op de kamer.
Vind dat nog wel apart op zo een manier met alleen een handdoek om over de gang lopen.
Maar van te voren eerst nog op de kamer gevraagd aan Amy dat ik een Body2body massage wilden hebben en dat zou mij voor 45 min 100,- Euro kosten plus 10,- Euro extra voor de massage.
Heb dat haar gegeven en bleef op de kamer op haar wachten tot dat ze terug kwam.
Kreeg op eens 10,- Euro terug van haar.
Was toch 100,- Euro dat zij de gast dame eerst tegen mij in het begin.
Wel netjes van haar.
Vervolgens kon ik mij uitkleden en naar de bad kamer over de gang.
Vond dat wel apart zo over de gang lopen naar de badkamer met alleen een handdoekje om hahaha...
Blote mannen zie ze daar toch wel genoeg dacht ik.
Maar oke, terug op de kamer ging ik liggen op de handdoek die Amy had neer gelegd voor de massage.
Zij zij dat ik de massage zonder olie kreeg i.v.m vlekken.
Oke prima wat wil je anders.
De massage was op zich prima, maar er was wel duidelijk een communicatie probleem tussen ons geweest tijdens mijn bezoek.
Ik zij in het beging voor de achterkant en de voorkant te doen.
Was alleen de achterkant en niet de voorkant plus geen happyend wat ik tot nu toe wel altijd er bij heb gehad bij een Body2body massage bij andere clubs.
Plus na 20 minuten ofzo zij ze of ik geen sex wilden?
Ik zij tegen haar nee, alleen een Body2body massage.
Toen pakte ze op eens wel iets om mij mee in te smeren, lekker spul ook ruik het nu nog op mijn huid.
Vond het voor de eerste keer wel een leuk bezoek.
De gast dame vroeg op het einde of alles naar wenst was geweest?
Heb hier een beetje gelogen voor deze keer.
Is wel iets voor de volgende wel duidelijk te maken bij een andere DVP, ge er zeker nog eens heen.
Lekker kort bij voor mij is maar 15 min rijden en rij iedere week wel eens langs de Relax lounge in Aken onder weg naar Carolus thermen.

Er is hier natuurlijk meer mogelijk dan alleen een massage,
Dat was ook wel te horen toen ik met Amy op de kamer was dat op een andere kamer meer actie was dan bij ons 😄
Voor mij is dat helaas tot nu toe niet mogelijk geweest.
Ben wel ontspannen op de kamer maar word er totaal niet van opgewonden.
Ook niet tijdens mijn andere bezoeken bij andere clubs.
Enige uitzondering was bij Laura voor een paar minuten (Erectie)
Dus helaas misschien ooit eens in de toekomst kan ik ook meer doen op een kamer dan alleen massages.

Terug
Bovenaan Onderaan