Ben net thuis van een bezoekje aan Totaltouch.
Eerst even de auto buiten geparkeerd plaats genoeg voor aan in de straat.
Dacht bij mij zelf a mooi lekker rustig vandaag, ging alleen net een andere klant voor mij naar binnen.
Dus ik er achter aan ook naar binnen.
Was ook meteen de eerst keer dat ik bij Totaltouch in Geleen ben geweest.
Bij binnen komst eerst bij de 2e deur aanbellen en even wachten tot dat de zeer vriendelijk huis dame mij de deur open maakte.
Vervolgens kreeg ik wel meteen te horen dat het toch erg druk binnen was en alleen een dame nu vrij was dat was wel helaas minder wilden de dames wel allemaal eens in het echt zien.
Maar oke vervolgens eerst even in de wacht/voorstel ruimte samen met de huis dame gaat zitten en eens de menu kaart bekeken.
Had ook al van te voren even mail contact gehad i.v.m wat vraagjes.
Vervolgens kwam Laura naar onderen de enige dame die nu vrij was.
Heb toen besloten om voor de Tease & Please massage te gaan voor een uurtje.
''Ultiem verlangen en stoute spelletjes. Een spannend, prikkelend en uitdagend erotisch massagespel. De masseuse kan attributen gebruiken maar dit is niet persé noodzakelijk. Laat u verrassen''
Vervolgens eerst even natuurlijk afrekenen.
Laura is toen weer naar onderen gekomen om mij op te hallen en zijn we samen naar een kamer gegaan.
Kleren uit even snel douchen en hup op het bed gaan liggen.
Vervolgens is Laura begonnen met de massage die lekker ontspannend was en daar was ik ook wel even aan toe in mijn vakantie.
Eest lekker de rug body2body ook er bij lekker die c-cup over mijn rug op en neer.
Vervolgend mocht ik mij om draaien voor de voorkant te masseren ook weer met die mooi c-cup op en neer voor al toen ze dat over mijn lul deed.
Zelfs zo goed dat ik er erg blij van werd tussen mijn benen

Uit eindelijk heeft bleef het bij een stijve tijdens de massage helaas op het einden werkte hij niet meer mee dus geen hoogte punt.
Daar kan laura helaas niks aan doen.
Uiteindelijk was de tijd helaas om, tijd om effen snel de massage olie af te wassen en de kleren weer aan te doen.
Vervolgens samen weer naar voren gelopen om afscheid te nemen.
Ik domme sukkel maak vervolgens een mooie nog op het einde bij het afscheid Laura maakte de ogen dicht en deed de lippen bij elkaar voor een zoen.
Ik vervolgens draaide mijn hooft naar link om op mijn wangen de kus te krijgen.
Volgens mij was de bedoeling dat ik haar op de lippen moest kussen dat kwartje viel echter was er na

Nog uit gezwaaid en elkaar een vrolijk kerst feest te wensen en tot de volgende keer.
Al met al was de eerst keer bij Totaltouch erg leuk.
Zal er zeker nog eens langs gaan, ben toch wel benieuwd hoe die andere dames er uitzien.